Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku Vytvoření výtvarného řešení hnutí Velvet Innovation Brno, 24. listopadu Praha, 25. listopadu
Předmět zakázky Vytvořit výtvarné řešení komunikace hnutí s názvem Velvet Innovation Výtvarnou identitu značky Velvet Innovation pro její samostatnou komunikaci: značka, jednotný vizuální styl. Koncept, který výtvarně pojednává hodnoty a myšlenky hnutí: řešení pro ambasadory a podporovatele hnutí a použití identity v různých kontextech
Identita hnutí Velvet Innovation „Díky odvaze zachovat rovnováhu mezi prací a soukromím, přírodou a technologiemi, úsilím a užíváním si života, dokážeme zdokonalovat procesy, objevovat nové cesty a přinášet světové výsledky.“
Iniciátoři hnutí - inovační ekosystém Jihomoravského kraje * Ilustrativní obrázek, který neobsahuje veškeré subjekty
Hnutí je způsob získání pozornosti díky sdílení myšlenek, kterým určitá sociální skupina věří.
Marketingový cíl: Zvýšit počet TALENTŮ v našem regionu Komunikační cíl: Zvýšit mezinárodní povědomí o regionu jako atraktivního prostoru tzv. znalostní ekonomiky
Talentovaný potenciální vysokoškolský student (ČR, SR) Talentovaný odborník s technickým vzděláním (vědec, technik, programátor, …) (ČR, SR, svět (jižní a východní Evropa, Asie). Cílová skupina hnutí – Generace Y
Co-branding – využití značky ve vlastní komunikaci s cílem zvýšit konkurenční výhodu své značky.
Co Velvet Innovation NEpředstavuje? Destinační značku, tzn. není geograficky spojena ani s Českou republikou ani s Jihomoravským krajem Značku graficky využitelnou pro konkrétní subjekt Značku využitelnou pro regionální marketing cestovní destinace
Vaše otázky? Jaké mediální kanály bude hnutí v budoucnu využívat? Mediální strategie ještě není finálně stanovena. Samotné hnutí pro mezinárodní komunikaci bude nejvíce využívat: digitální média (web, sociálně sítě). Členové inovačního ekosystému, kteří využijí hnutí ve své vlastní komunikaci, přepokládám, že využívají hlavně tyto mediální kanály: digitální média, konference, výstavy, PR, tiskoviny. Jak jsou členové inovačního ekosystému seznámeni s hnutím? Ví o něm? Znají jeho identitu? Klíčoví členové inovačního ekosystému ideu, identitu i strategii hnutí Velvet Innovation znají, protože jsou jeho spolutvůrci. Jak bude autor své řešení prezentovat? Autor neprezentuje řešení osobně. Odevzdává svoji nabídku dle specifikace uvedené v zadávací dokumentaci. Jak vznikl název Velvet Innovation? Komunikační koncept reprezentovaný názvem Velvet Innovation pochází z dílny kreativního týmu Adam Hrubý a Jason Bedore. Jejich úkolem bylo na základě nové identity Jihomoravského kraje připravit komunikační koncept zaměřený na cílovou skupinu domácí a mezinárodní talenti.