BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rádi bychom Vám představili jedinečnou novinku na trhu s krmivem pro psy. Rádi bychom Vám představili jedinečnou novinku na trhu s krmivem pro psy.
Advertisements

VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Věrnostní program.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Není značka jako značka
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
Projekt BIOŠKOLY ZAVÁDĚNÍ BIOPOTRAVIN DO ŠKOL A PŘEDŠKOLNÍCH ZAŘÍZENÍ veřejná zakázka Ministerstva zemědělství ČR realizátor projektu: Country Life.
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
PRAVÉ VALAŠSKÉ Regionální ochranná známka Ing. Kateřina Sobotková MAS Rožnovsko
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Jan Hummel Fruitisimo.
Spolupráce zemědělců a nezemědělců při prodeji výrobků.
Dobrá zna č ka pro místní výrobky. Historie  vznik Občanského sdružení Tradice Bílých Karpat  Mapování ovocných dřevin v Bílých Karpatech (navazuje.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Koncept farmářských prodejen
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
DĚDICTVÍ NAŠICH PŘEDKŮ OBLASTI PODPORY: v. Udržení kulturního dědictví venkova realizací stálé výstavní expozice a muzea s nabídkou místních kulturních.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Trendy ve spotřebě potravin v České republice
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Tradiční výrobek Slovácka Region Slovácko Masarykovo nám. 21, Uherské Hradiště
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
Předběžná studie proveditelnost - shrnutí Závěrečná konference přeshraničního projektu Slavice,
Jednodušší cesta k dotacím v novém programovém období Místní akční skupina Rakovnicko.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
České Budějovice, červen 2016
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Žofínské fórum Potraviny, kvalita, soběstačnost
Tel: U Nisy 745/ 6a , Liberec 3 - Jeřáb Tel: 
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Konzervárenská výroba
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
Značka „Českosaské Švýcarsko
BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM
BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM
Potravinářský sektor z pohledu českého spotřebitele
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Transkript prezentace:

BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.

BILLA A ČESKÝ SORTIMENT BILLA dlouhodobě podporuje české dodavatele Český sortiment dosahuje dnes cca 75 % Věříme, že je možné podíl ještě navýšit díky speciálním privátním značkám a spolupráci s regionálními dodavateli Filosofie prodeje BILLA je postavena na čerstvosti a kvalitě Není smysluplné, aby čerstvé cestovalo na dlouhé vzdálenosti Ochrana životního prostředí a podpora české ekonomiky 2 BILLA REGIONÁLNĚ

3 Privátní značky BILLA Privátky jsou naše vlajkové lodě Zákazníkům vždy přinášejí něco navíc Některé garantují kvalitní a ryze české potraviny Veškerý sortiment pod privátními značkami je průběžně sledován v akreditované nezávislé laboratoři na dodržení mikrobiologických a chemických parametrů. Každoročně jsou že strany BILLY i auditovány provozy českých výrobců sortimentu pod privátní značkou. Tyto provozy splňují vysoký standard potravinářských certifikaci.

4 Vocílka – Maso z Česka, již od 2010 Vocílka = maso ze špičkových českých a moravských chovů více než 60 farem

5 Čerstvé hovězí, vepřové a kuřecí maso z českých chovů Značka uvedena na trh v roce 2010 Garantujeme český původ masa, zpracování v ČR Kuřecí, hovězí a vepřové maso odebíráme od více než 60 farem Navázání na tradici našich předků Maso ze špičkových českých chovů Sociokonomický dopad Ročně prodáme více než 10 tisíc tun českého masa

6 Neustále inovujeme sortiment – novinkou je „Jehněčí z Českého středohoří“ pod Vocílkou. „Jsem také velmi rád, že si mohu opravit názor na spolupráci s obchodními řetězci, kterou jsem za roky mé praxe nezískal úplně tu nejlepší. Je radost spolupracovat s lidmi, kteří vědí co chtějí.“ Vocílka – Maso z Česka

7 Česká farma – od roku 2012 Výhradně české ovoce a zelenina od českých pěstitelů Přednostně vybíráme dodavatele s ochrannými známkami SISPO a IPZ Ca 60 položek pod Českou farmou Co nejkratší cesta na pulty Nejdelší možná čerstvost pro zákazníka Tradiční chutě a podpora českého venkova V roce 2016 jsme uvedli tyto novinky: Rajče brioso, brambory lahůdkové, fazole zelené, cibule červená, cibule bílá, dýně mexická, dýně máslová, rybíz, angrešt, višně

BILLA A REGIONÁLNÍ PODPORA BILLA REGIONÁLNĚ Regionální potraviny měly své zastoupení v BILLE vždy Od února 2015 jsou cíleně podporovány v rámci projektu BILLA REGIONÁLNĚ (podpora ze strany AK ČR) Na českém trhu unikátní projekt Cílem je vybudovat důvěru v kvalitu českých produktů, stejně jako tomu je v Rakousku a Německu Přibližujeme lokální výrobky širší mase zákazníků Podpora lokálních dodavatelů→ Chceme být partnerem našim dodavatelům Máme zájem o dlouhodobou spolupráci Dnes již obsazeno 160 prodejen z 205 = 78% V prodejně s Regionálním regálem je vždy kolem 100 regionálních potravin od cca 20 místních dodavatelů, Praha má the best of BILLA REGIONÁLNĚ 8

Regiony ČR region = kraj 9 BILLA REGIONÁLNĚ

prodáno více než 25 milionů kusů regionálních potravin! cca 200 dodavatelů a více než 1500 regionálních položek. Mezi lokální dodavatele v BILLE patří např. Zelená Bohdaneč (mošty, likéry, sušené ovoce), Podkováň (pivo), Ipema (pečivo), Corax trading (sušené maso) atd. 10 BILLA REGIONÁLNĚ To nejlepší od Vašich regionálních dodavatelů

MARKETINGOVÁ PODPORA Kampaň Regionální rádio, regionální tisk Leták – 7 denní platnost, první 3 měsíce po otevření regionu, formát A5 Facebook, web BILLA Instore komunikace Korporátně nastavený vzhled POS materiály Stopery / roll up / stropnice Omotávky košů pro druhotné vystavení Regálové pásky In store Rádio MAX na 205 pobočkách Billa 11 BILLA REGIONÁLNĚ

12 BILLA PODPORA Nastavení spolupráce s regionálními dodavateli Podpora ve speciálním letáku Vstup malého dodavatele pomůže nejen jemu, ale hlavně rozšíří nabídku pro zákazníka Zákazník oceňuje pohodlný nákup na jednom místě A také dodavatelé po více než roce spolupráce hodnotí obchodní vztah s BILLOU velmi pozitivně BILLA REGIONÁLNĚ

13 BILLA REGIONÁLNĚ Pro regionální regál STÁLE hledáme nové lokální dodavatele BILLA REGIONÁLNĚ

INTERAKTIVNÍ FORMULÁŘ PRO NOVÉ DODAVATELÉ Webová aplikace na stránkách Elektronická přihláška → doručeno na manažera projektu 14 BILLA REGIONÁLNĚ