Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM"— Transkript prezentace:

1 BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM
Jaroslaw Szczypka Generální ředitel BILLA ČR Vážené dámy, vážení pánové, vážený pane ministře, jsem potěšen, že mohu vystoupit na tomto tradičním fóru, které řeší důležité otázky českého zemědělství a potravinářství. Jak jistě víte, my v BILLE si zakládáme na kvalitních a čerstvých potravinách, které pocházejí zejména z České republiky. Tématem mé dnešní prezentace je spolupráce a podpora českých zemědělců.

2 BILLA v číslech 1991 – otevření první prodejny BILLA v Brně
2014 – otevření moderního logistického centra o rozloze m2 pro čerstvé a chlazené potraviny v Modleticích u Prahy 2014 – nový prodejní model BILLA Stop & shop 2017 220 prodejen + 63 prodejen Shell stop&shop přes zaměstnanců přes zákazníků ročně obrat přes 1 mld. EUR Na českém trhu působíme od roku V roce 2014 jsme otevřeli moderní logistické centrum čerstvých a chlazených potravin o rozloze m2 v Modleticích u Prahy. V současné době provozujeme celkem 220 prodejen BILLA, zaměstnáváme více než 6000 zaměstnanců a obsloužíme více než 133 milionů zákazníků ročně. Od roku 2014 spolupracujeme se společností Shell, na jejichž 63 stanicích nabízíme čerstvé a kvalitní potraviny. Za loňský rok jsme přesáhli obrat 1 mld. EUR. V letošním roce plánujeme otevřít dalších 12 prodejen, otevřít 400 nových pracovních míst a 42 stávajících prodejen zrekonstruovat. Zároveň plánujeme více podpořit tuzemské pěstitele a producenty. 2018 12 nových prodejen = 400 nových pracovních míst 42 rekonstrukcí stávajících prodejen širší podpora tuzemských pěstitelů a producentů

3 BILLA a český sortiment
BILLA dlouhodobě podporuje české pěstitele a producenty Filosofie prodeje BILLA je postavena na čerstvosti a kvalitě Není smysluplné, aby čerstvé potraviny cestovaly na dlouhé vzdálenosti Ochrana životního prostředí a podpora české ekonomiky 2011 – zavedení vlastní značky Česká farma 2015 – spuštění projektu BILLA Regionálně na podporu regionálních potravin Naše filosofie je postavena na čerstvosti a kvalitě. Proto se snažíme portfolio čerstvých potravin neustále rozšiřovat, abychom mohli nabídnout co nejvíce českých produktů našim zákazníkům, a zároveň podpořit českou ekonomiku a optimalizovat logistické procesy. V této oblasti spolupracujeme od roku 2010 s Agrární komorou České republiky v rámci projektů Česká farma (18 pěstitelů) a BILLA Regionálně (220 dodavatelů).

4 Sezónní ovoce a zelenina Česká farma
Vlastní značka BILLA od roku 2011 Sezónní ovoce a zelenina ve stálém sortimentu Úzká spolupráce s vybranými pěstiteli = garance maximální čerstvosti a kvality pro zákazníky V průběhu celého roku 67 artiklů Česká farma 18 pěstitelů 28 % ze sortimentu ovoce x zelenina tvoří v hlavní sezóně artikly České farmy Značku Česká farma jsme zavedli na český trh v roce 2011 a od té doby se stala nedílnou součástí našeho portfolia. Jde o značku, která podporuje české zemědělce a dává jim prostor pro prezentaci jejich českého ovoce a zeleniny na našich prodejnách. V průběhu celého roku na pultech se zeleninou a ovocem naleznou naši zákazníci na 67 artiklů pod touto privátní značkou od 18 tuzemských dodavatelů. V hlavní sezóně tvoří ovoce a zelenina pod značkou Česká farma celkem 28 % veškerého ovoce a zeleniny, které zákazníkům nabízíme. 4

5 Česká farma v číslech 17 mil. kg/ks za rok 2017
V loňském roce jsme v rámci České farmy prodali celkem 17 mil. kg/ks a dosáhli obratu 361 mil. Kč. Pro rok 2018 plánujeme nárůst zhruba 10 % v tomto segmentu. 17 mil. kg/ks za rok 2017 Obrat 2017 – 361 mil. Kč 2018 – plán nárůstu 10 %

6 Top 10 nejprodávanějších artiklů
Brambory, 30 % Dalších 38 % Cibule Jablko Golden Mrkev Hruška Celer Kedlubna Jablko Gala Hrášek Žampion Zbylých 32 % tvoří jahody, švestky, třešně, řepa, česnek a další ovoce a zelenina =>57 ostatních artiklů ČF (jahoda, švestky, třešně, řepa, česnek) 32 % 30 % brambory Nejprodávanější v rámci České farmy jsou brambory, které tvoří 30 % prodejů, dalších 38 % tvoří cibule, jablka, mrkev, hrušky, celer a další. Ostatních 57 artiklů, tedy 32 % nabídky České farmy zastupují české jahody, švestky, třešně, červená řepa, česnek a další ovoce a zelenina.

7 Spolupráce s BILLOU očima zemědělců
Ing. Vlastimil Rasocha Majitel Ing. Miroslav Matějka Majitel zemědělského družstva Předměřřická a.s. Spolumajitel Blanické bramborářské s.r.o. Nyní bych rád pozval na podium naše 2 dodavatele. Majitele firmy Euro Agras pana Ing. Rasochu a obchodního ředitele pana Chroustovského a majitele firmy Předměřická pana Matějku. Pánové prosím vás o pár slov ohledně naší spolupráce. Bc. Roman Chroustovský Obchodní ředitel

8 BILLA a budoucnost českých zemědělců a producentů
Balené potraviny od českých dodavatelů vytváří 52 % celkového obratu firmy Nebalený sortiment (nebalené ovoce a zelenina, mléčné produkty, lahůdky, pečivo nebo maso) od českých producentů a pěstitelů = cca 26 % celkového obratu Celkový počet všech dodavatelů do prodejen BILLA = 983, z nichž 580 jsou české firmy BILLA bude i nadále pokračovat ve své angažovanosti a podpoře českého hospodářství Děkuji oběma partnerům za jejich proslov a dovolte mi malou rekapitulaci. V současné době tvoří celkem 52 % celkového obratu naší firmy balené potraviny od ryze českých dodavatelů. Zhruba 26 % pak dotváří nebalený sortiment z české produkce, jako například české pečivo, mléčné produkty, nebalené ovoce a zelenina, lahůdky nebo maso. Český sortiment v BILLE tedy tvoří dohromady 78 % celkového obratu firmy. Z hlediska dodavatelů, kterých má BILLA momentálně 983, jich pochází 580 z České republiky a naším cílem je toto číslo ještě zvyšovat.

9 DĚKUJI ZA POZORNOST Dámy a pánové, pane ministře, děkuji za Vaši pozornost a podporu všem našim dodavatelům. Mohu Vám slíbit, že BILLA bude i nadále pracovat na podpoře českých zemědělců a producentů a rozvoji ekonomiky této země. Pěkné odpoledne Vám všem.


Stáhnout ppt "BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM"

Podobné prezentace


Reklamy Google