Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Velký Radkov, místo, kde se zastavil čas Klub.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hlavní město Praha Beznosková Šárka INFORMACE UBYTOVÁNÍ ZAJÍMAVOSTI
Advertisements

Historie obce Choteč. Na začátek… … Budu Vám vyprávět o nejkrásnější vesnici, kterou znám, kde žijí obyvatelé šťastně a spokojeně… o obci jménem Choteč.
Kamenická Stráň.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Lidé a čas 1) DÁVNÁ MINULOST.
PC-Pajoška Firma vznikla Hystorie firmy: Firma byla založena roku 1998 začínali jsme jako malá neznámá firma ale dnes už jsme všude známí.
Boží muka na cestě do Lipin. Křižovatce cest za Nečíní směrem do Lipin se říká U božích muk. Boží muka tu nikdo nepamatuje a pomalu ubývá i těch, kteří.
Síla náboženství stále přetrvává Lidé ve středověku chtěli přečkat pozemský život a směřovali veškeré naděje k posmrtnému životu V renesanci je přežití.
Maják na ostrově Faru.
NAŠE TŘÍDA 4S.
Mýma o č ima PAVEL DVOŘÁK student tercie Anglie 2006 / zájezd.
Život vždycky stál a stojí a bude stát za to,aby byl dožit
Konference PNEU & BUSINESS 2014 Ezop, rybáři a (naše) budoucnost …. Golf & Spa Resort Kunětická hora
Na pozvání Ani č ky a Stanislava jsme p ř ijali pozvání na kávu. Já jsem to trochu cht ě l, protože jsem se tam nedávno krátce zastavil a vid ě l tu nádhernou.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Když je nejhůř Když je nejhůř. Byly 2 žáby Žily spolu.
GREŠLOVÉ MÝTO.
PRAHA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Praha.
Energetická smrt Vesmíru Konec všeho života My, jako lidé, si veškeré myšlenky musíme převádět do časových úseků a pojmů, které známe, abychom pochopili.
Česká republika: Českobudějovický kraj Hospodářský zeměpis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka,
Jakub Stojaník,Matouš Falout,Fabián Strecker
Gotická architektura v Čechách
JAN WERICH CITÁTY S KAPKOU HUMORU A S PÍSNIČKOU.
PAMÁTKY PRAHA.
Marta a Marie. Příběh o lásce Boha k člověku - Vztah z Boží strany beze zbytku naplněný - Vztah, který se máme snažit naplňovat i z naší strany - Vztah.
Od antiky ke středověku Od antického myšlení ke křesťanské kultuře  další změna otázky Co je svět? Jaké je místo člověka? Jak žít? Jak žít, abych byl.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k seznámení s pověstí o vesnici Skalička.
Nikola Burkoňová. Leží na jihu Čech. Sousední kraje:  Plzeňský (západ), Středočeský (sever), Vysočina (severovýchod), Jihomoravský (východ) Krajské.
Itálie. Obecné informace Jedná se o 69. největší stát na světě Je 23. nejlidnatějším státem na světě Stát je od pradávna jednou z významných oblastí.
CIRKUS PŘEČTĚTE SI POZORNĚ POVÍDKU. Ráno na zelené louce za městem ještě nic nebylo. Rostla tam jen tráva, kterou nikdo nesekal. Když ale šel Jirka.
Znáš Víš, které to jsou ? PAMÁTKY UNESCO V ČR
Matěj Stolička, Ondřej Vavro, Lukáš Čecháček, Jiří Močkoř.
Definice hmoty Vzorem (pravzory, pralátka…) Identifikací (redukce na známou vlastnost) Gnoseologicky.
 LÁZNĚ LUHAČOVICE LÁZNĚ LUHAČOVICE  LÁZNĚ LEOPOLDOV LÁZNĚ LEOPOLDOV  LÁZNĚ NEZDENICE LÁZNĚ NEZDENICE  SIRNATÉ LÁZNĚ OSTROŽSKÁ NOVÁ VES SIRNATÉ LÁZNĚ.
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
Výlet Akademie třetího věku, Totem RDC obor Historie místopis, pod vedením lektora pana Jiřího Oudese, začal na Dešenickém nádraží.
HLAVNÍ PAMÁTKY ČESKÉ REPUBLIKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu
Švédsko -Švédsko, které si od počátku dvacátého století zachovává neutralitu, patří k nejvyspělejším státům Evropy -Je hlavním producentem železa a oceli,
Datum: Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Transformace – a jak dál? Podpora procesu transformace pobytových sociálních služeb.
 narodil se ve Shrewsbury v Anglii 1809  přírodovědec a zakladatel evoluční biologie  vystudoval teologii na University of Cambridge  plánoval navštívit.
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Moto muzeum Kašperské Hory
Dvourozměrné geometrické útvary
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Malá vodní elektrárna Radešov
D o b ř i c h o v i c e - Karlík - K a r l š t e j n
Autor: Mgr. Kuchtová Květoslava
Muzeum historických motocyklů Železná Ruda
KIV/ZD cvičení 5 Tomáš Potužák.
Název školy: Základní škola Netvořice
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_12_Televize
Byl jednou jeden svět… Luk. 17
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
BRNO Matěj Pilát
Život na vesnici VY_32_INOVACE_2_DĚJEPIS_10_ŽIVOT NA VESNICI
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
SLOŽITĚJŠÍ JÍZDNÍ ÚKONY
Jihočeský kraj. Jihočeský kraj Kde leží Česká republika v Evropě?
Historie Nesovic Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_21_Příroda u nás doma
Život na vesnici v době vlády Marie Terezie (18. století)
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_CJ8_02
ANOTACE NÁZEV: PRAHA AUTOR: Mgr. Marie Matoušová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN):
VY_12_INOVACE_Rů_II_15 JIŽNÍ ČECHY Název projektu: OP VK
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Transkript prezentace:

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Velký Radkov, místo, kde se zastavil čas Klub poznávání technických památek

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Velký Radkov je zvláštní místo s patinou doby dávno minulé

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Svět kolem jako by nejprve zpomalil a pak se najednou, bez varování zastavil.

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Najednou není kam pospíchat

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Malebné roubenky, dřevěnice a kamenné domy tu stojí ve zvláštní, unavené, ospalé, avšak harmonizující atmosféře

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Snad byly ušetřeny právě proto, aby svět, který se změnil mohl ještě pohlédnout do imaginárního zpětného zrcátka

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Vysoká kamenná zápraží jako stvořená pro pověstné stanutí na prahu, ze kterého bylo možno přehlédnout celý svět, který měl smysl, tu stojí na stráži místo plotů, které si lidé vymysleli, aby si nebyli blíž.

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechna ta místa, o kterých s nadsázkou říkáme, že se tam zastavil čas, nás vybízejí, abychom se zastavili také.

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Abychom se posadili ke kapličce na kraji vesnice, přestali si dělat starosti a znepokojovat se pro mnoho věcí

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Abychom nepromarnili čas, který nám byl vyměřen…

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Za stavení první

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Za stavení druhé

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Radkovská smolná pec do koloritu kraje zvláštním způsobem zapadá

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Ač stavba pochází ze začátku 20.století, není známo, kdo ji postavil, tím méně, proč si pro ni vybral místo uprostřed šumavských lesů, na místě, které ještě na počátku 21. století patří mezi ty méně dostupné

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Snad zde byla zamýšlena výroba vonných esencí…

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Snad byla stavba od počátku špatně pojata a nemohla tudíš být nikdy smysluplně dokončena. Kdo ví…

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Někteří však hovoří nikoli o smolné, nýbrž o energetické peci a o esencích podstaty jiné nežli materiální. V kraji, kde se svět za realitou zároveň opožďuje i ji předbíhá lze však mnohému uvěřit