B-inside s.r.o. Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak Tomáš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Jak úspěšně oslovit.
Advertisements

CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Ekonomická krize, lidský a sociální kapitál Mgr. Ing. Petr Wawrosz.
Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Experiment v marketingovém výzkumu Seminář UTB, PhDr.
Průzkum kvality a spokojenosti s PID
Nové vzdělávací moduly pro řízení inovací a VaV v průmyslových firmách reg. č. projektu CZ.1.07/3.2.11/ Výstupy projektu Ing. Jaroslav Jasanský.
Seminář v rámci soutěže MUP Praha o nejlepší studentský podnikatelský nápad pro studenty středních škol více informací na: Osobní business.
Měření kvality realitních služeb Je oslovování konkurenčních makléřů s nabídkou přestupu ke konkurenci etické? Petr Podlešák Manažer a lektor RE/MAX Akademie.
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :00 – 15:30.
1 Zajištěné investice - jistota má svoji cenu Dámský investiční klub Petr Valenta ředitel odboru řízení produktů finančních trhů ČS.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Talent marketingových komunikací
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Projekt: Klidnější život s dobrým rodinným rozpočtem „Jak se starat o rodinné finance“ InHelp, o.p.s. 5.Května 3, Milovice.
1 Zajištěné investice - jistota má svoji cenu Dámský investiční klub Petr Valenta ředitel odboru řízení produktů finančních trhů ČS.
2.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
MOST MEZI VĚDECKÝM A PODNIKATELSKÝM SVĚTEM. Pronájem kanceláří a výrobních prostor k podnikání -dlouhodobý pronájem klimatizovaných prostor -ceny od 800.
Co je INVOS, spol s.r.o. ? Výrobní firma cíleně se zaměřující na inovace Více než 75% objemu tržeb tvoří nové produkty Více než 35% objemu tržeb tvoří.
Poznámky k průzkumu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy (NAEP) Tomáš Bort,
Víte proč?.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Zkušenosti získané při realizaci projektu Brandýský Matýsek o.s.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Účast na vzdělávání a výkony škol Jan Koucký Vývoj vzdělávání a školství.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Technologické inovační centrum s.r.o., Vavrečkova 5262, Zlín (budova 23)
Role Turistických informačních center v managementu destinací Výroční konference ATIC Ostrava, Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Obchodník s elektřinou a plynem Partner pro bydlení a podnikatelské prostory Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Deinstitucionalizace: Od expertních posudků k praktickým experimentům Jan Paleček Centrum pro výzkum a inovaci v sociálních službách, o.s.
Nové oděvní materiály Další možnosti vývoje materiálů.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
PUMA x FACR jedna z největších sportovních firem světa
Prezentace k výzkumu cílové skupiny Další osoby ohrožené sociálním vyloučením pro přípravu 5. komunitního plánu Autorský tým Centrum praktických a evaluačních.
PODPORUJEME LIDI VE VYTVÁŘENÍ A ROZVOJI FIREM, KTERÉ MĚNÍ SVĚT
Komunitní plánování cesta k aktivní roli klienta sociálních služeb
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Název společnosti Obchodní plán.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Analýza hodnot zákazníka
O spolupráci terénních programů různého zaměření
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Marketingové strategie
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

B-inside s.r.o. Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak Tomáš Soukup, B-inside s.r.o

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Víte, že...?

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Proč měřit spokojenost klientů?

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Neomezujte se pouze na Spokojenost a loajalita klientů S čím jsou spokojení a s čím méně? Hledání příležitostí, v čem se zlepšit Argumenty, jak se odlišit od konkurence? Jak si k Vám klienti našli cestu? Čím jste zákazníky přesvědčili? Inovace / vývoj produktů a služeb

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Jednorázově či opakovaně?

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Kvalitativně či kvantitativně vs

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Spokojenost největších vs. podněty na zlepšení

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Kolik a koho dotázat?

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak,

10 Responserate a jak ji zvýšit

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Gamifikace a příjemnost pro klienta

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Podpora vedení

| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, Follow up

B-inside s.r.o. Šmeralova Praha Vavrečkova Zlín IČ: DIČ: CZ tel.: (Petr Fusek, výkonný ředitel) Těším se na Vaše dotazy PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D. tel.: