 Proč zrovna ona?  Jak se mi toto téma zpracovávalo?  Jaký jsem zvolila postup?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany - Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Advertisements

Pot Luck Podnik vedený dětmi. Po zvolení vedení přišel čas na vymýšlení toho co budeme prodávat, jméno firmy a loga.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Převody jednotek objemu Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
Hodnocení bakalářské práce. Formální náležitosti BP odevzdat ve 2 vyhotoveních a v elektronické podobě (PDF) Dodržet termín odevzdání Hodnotí vedoucí.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 9. ročník III
 Pocházíme z Moravskoslezského kraje, z Města Albrechtic v okrese Bruntál.  Jsme žáci sedmých a osmých tříd základní školy.  Vznikli jsme v rámci projektu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: prosinec 2011 AUTOR: Veronika Jakubcová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_Orientace v čase TÉMA.
Centrum Kašpar Liberec školám. Natoč vlastní film a dej (si) příležitost 1.Centrum Kašpar pracuje s nadhledem a prostřednictvím neotřelých formátů 2.Centrum.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_05 Délka.
. EU_52_sada 1_03_ZPM_Výroba draků netradičně_Lich Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Mgr. Eva Lichá Anotace.
Transformátor.
Co se přihodí … než se fotka narodí?
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Autor: Ing. Alice Horáčková
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Den Země 2009 Dne si žáci devátých tříd pod vedením paní učitelky Zimové připravili pro své spolužáky z prvního stupně různé soutěže. Žáci prvního.
Sójové a kokosové cukrovinky 1
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Výroba instantních prášků 1
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Alena Darebná
AUTOR: Martina Dostálová
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Tvorba myšlenkové mapy
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
PRŮMĚRNÁ RYCHLOST SLOVNÍ ÚLOHY
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Alena Darebná
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Výroba nápojových prášků
Orbis pictus 21. století Mikropočítač
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org.
Výroba II.. Výroba II. Organizace výrobních pracovišť V jedné dílně jsou příbuzné stroje Výrobek prochází několika dílnami Technologické uspořádání.
Sčítání desetinných čísel
POČÍTAČ VY_32_INOVACE_02 Sada 6 ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_22_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
Digitální učební materiál
PRŮMĚRNÁ RYCHLOST SLOVNÍ ÚLOHY
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO_1184 Ročník: 3. Vzdělávací obor:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
zpracovaný v rámci projektu
Život – pohledy na přírodu
Výroba dezertních hmot 2
Meteorologický preprocesor CALMET a jeho využití pro objektivizaci konstrukce větrných růžic Radostovice Hana Škáchová, OME.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Exkurze žáků sedmých ročníků ZŠ Školní 1480, Chomutov Projekt LABORA
HYPOTEČNÍ NOVINKY NA ŘÍJEN 2015
Nádherné prezentace navrhnete a předvedete snadno a s jistotou.
ZKOUŠKY CEMENTU teorie
ZKOUŠKY CEMENTU pevnost
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Střední zdravotnická škola Beroun
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ZEMĚ I. PLANETA ZEMĚ – MATEMATIKA - 6. r
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
MAP II – klíčová aktivita 4
Hustota Máme tři krychličky o objemu 1 cm3. Krychličky jsou z různých materiálů. Pouhým potěžkáním zjistíme, že každá má jinou hmotnost. Měřením na vahách.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

 Proč zrovna ona?

 Jak se mi toto téma zpracovávalo?  Jaký jsem zvolila postup?

 Jaké pocity jsem v průběhu zpracovávání zažívala?  Zážitky

 Co nového jsem se díky této práci dozvěděla?

 Shrnutí  Dosáhla jsem toho, čeho jsem chtěla?

 1. foto › Teror v okolí Versailles, autor malby Jean Duplesiss-Bertaux, 1793, autor převodu do digitální podoby Blaue Max, Dostupné z: ns/f/fb/French_Revolution _w.jpg ns/f/fb/French_Revolution _w.jpg  Graf vlastní výroby  Autor zbylých fotek: Miluše Šatopletová › Autor mi dovolil použít fotky v mé absolventské práci