Obrázkové čtení VY_32_INOVACE_5B_20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Čtení Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Identifikátor materiálu: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT, 20 Anotace V prvních dvou úkolech žáci popisují co vidí na obrázku a vytleskávají slova po slabikách. Pomocí obrázků čtou jednoduché věty. V posledních dvou úkolech žáci spojují vhodné dva obrázky pomocí rukopisných poznámek (Microsoft 2010). Autor Období vytvoření materiálu Bc. Pavla Koutníková Prosinec 2011 Speciální vzdělávací potřeby ADHD, dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, Autismus, MP Vzdělávací obor Čtení Druh učebního materiálu Interaktivní DUM InovaceRukopisné poznámky v rámci nového softwaru Microsoft Cílová skupina Žák - se středně těžkým mentálním postižením Stupeň a typ vzdělávání Základní škola speciální – 1. stupeň, 1. období, 2. období Typická věková skupina 1. – 6. ročník
a a a Říkejte, co je na obrázku. Vytleskávejte slova po slabikách.
má Říkejte, co je na obrázku. Vytleskávejte slova po slabikách.
Čtěte obrázkové věty. Máma má. Ema má.
Ela jí. Ema jí. Eva jí. Čtěte obrázkové věty.
Malé má malé. Malá má malé. Čtěte obrázkové věty.
Ota má. Ota loví. Čtěte obrázkové věty.
V létá. v lese loví. V lese je i. Čtěte obrázkové věty.
Míla má malé. má na dvorku. U má. Čtěte obrázkové věty.
Táta seká. Máma peče. Ema si hraje s. Čtěte obrázkové věty.
To je a to je. Tu je a tu je. Čtěte obrázkové věty.
Hledejte a spojte čarou, co komu patří. Tvořte věty.
AUTOR, Neuveden. Office.com: Kliparty, fotografie a animace [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/??Origin=EC &CTT=6&ver=12&app=powerpnt.exe AUTOR, Neuveden. Clker.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: clker.com ZDROJE