DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
Advertisements

HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,
Vytvořila:Monika Hradilová. NA ÚVOD… NA ÚVOD… Přátelství a internet…Tohle téma je hodně otevřené. Na celém světě existují milióny sociálních stránek.
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
Soutěž o informační centrum roku. Čtyři roky úspěšné spolupráce První soutěž ve spolupráci s vydavatelství VLTAVA- LABE-PRESS proběhla v roce 2009 Od.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
VY_32_inovace_01_infpojmynet1_01 Vypracovala: Mgr. Lucie Bernátová Datum: leden 2013 Předmět:Informační technologie Ročník:7. ročník Škola - adresa:Základní.
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
Knihovny – zdroj informací OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-U
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Senioři a sociální sítě. Kolik je ale na sociální síti vlastně českých seniorů? Je to asi 5% z 3,5 mil.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Movie Maker uložení a sdílení filmů Co se všechno naučíme???
Centra denních služeb. poskytují ambulantní služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení,
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Jak vydělat na placeném obsahu motejlek.com. Vize Vybudovat internetový mediální dům postavený na nepostradatelných, nezávislých a naprosto seriozních.
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Školení pro editory a správce webů základních součástí FF UK
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Tvorba WWW stránek. Obsah Princip fungování WWW Současné trendy Zásady tvorby WWW stránek Netiketa.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
Plánování včera, dnes a zítra…
Software =je v informatice sada všech počítačových programů používaných v počítači, které provádějí nějakou činnost. - Software je protiklad k hardwaru,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Základy online marketingu pro startupy
Pojďte s námi uspořádat jednu z největších sportovních akcí tohoto roku v kraji Vysočina..
Média.
Centrum na podporu integrace cizinců
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Měření online reklamy v cestovním ruchu
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
ÓČKO ONLINE 2017.
Tutoriál ~ eKnihy Stahování
Jak získat nejlepší talenty?
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
Komunikační strategie ČIŽP
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Analýza nových forem marketingu
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Regenerační přípravky I.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_2_14_20 Internet   Vyjmenujte 3 způsoby připojení k internetu. Jak vznikl název internet? Jaké možnosti internet uživateli.
WORD Číslování stránek
Vítejte na Marketingu.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Zeměpis, Liberecký kraj Autor: Kamil Bujárek, Bc. Název.
Proxy server a Firewall
Rozpisy témat a odevzdávárny
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Využití softwaru při tréninku a hodnocení sportovních aktivit
WORD Vkládání obrázků a klipartů
PRÁCE S WMS SERVERY - Praktická ukázka.
Technologické inovační centrum
Komunikační potenciál moderního městského webu
Stahování eBooks ~ Podrobný průvodce prvním stahováním
E-SHOP: Uživatelská příručka
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska - druhé největší sdružení v ČR ( ) členů - založeno 1990 Základní poslání a cíle Sdružení:
Hodnocení informačního střediska
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
ANOPRESS IT Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Transkript prezentace:

DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE

3.1 FÁZE 1 - BUDOVÁNÍ AWARENESS Na cizince, který nezná Českou republiku, působí v online prostředí bannery s tematikou romantických příběhů v ČR. Vliv na něj má i jeho okolí a sociální sítě. Chce se dozvědět víc! Z banneru se proklikne rovnou k landing page na webu czechtourism.com s videi popisujícími romance v cílových destinacích. Exekuce: – Bannery + videobannery zobrazující ČR jako romantickou destinaci zaměřenou na cílové skupiny – PPC textové inzeráty a informace (RTB bannery) na cestovatelských webech

3.2 FÁZE 2 - ZTOTOŽNĚNÍ UŽIVATELŮ S ČR Na microsite se díky atraktivnímu videoobsahu uživatel seznámí s lokalitami a jejich možnostmi. Může se dozvědět více informací proklikem na web CzT, propojit se na sociální sítě a zde sledovat CzT či objevovat další nabízené videomedailonky destinací na microsite. Exekuce: Informační zkratka v podobě videí Publikování původního obsahu na sociálních sítích

4.1 CÍL KAMPANĚ 2015 Stále zůstávají komunikační cíle: představit ČR jako atraktivní destinaci k trávení dovolené. Letošní kampaň bude zaměřena více na výkon, tzn. na měřitelné hard cíle kampaně, jako je stažení itineráře (viz či proklik k zamluvení pobytového balíčku.

4.2 NASTAVENÍ KPI´S Měřitelné hard cíle kampaně mají různou váhu – nejvyšší prioritou dle CPA jsou poslední z nich (book now, download): Přehrání videa na webu CzT + setrvání na stránce – přečtení doprovodných informací 3 zobrazené stránky na návštěvu Doba návštěvy na stránce delší než 2 minuty, získání nových fanoušků na Facebooku Sdílení obsahu v sociálních médiíchStažení PDF s itinerářem, stažení brožury CZT Stažení mobilní aplikace Land of Stories v japonštině Book now – měření nákupu produktového balíčku

4.2 NASTAVENÍ KPI´S – chybná pyramida Doporučená váha jednotlivých KPI´s s použitím koeficientu K: Imprese (K = 1) Proklik (K = 3) Proklik na další stránku (K = 4) Zhlédnutí celého videa (K = 5) Sdílení v sociálních médiích, nový fanoušek, follower (K = 10) Stažení PDF s průvodcem (K = 15) Stažení app (K=15) Book now (K = 30)

5. MEDIÁLNÍ STRATEGIE V mediální strategii navrhujeme maximálně využít placená i neplacená lokální média. Neplacenými médii jsou sociální sítě, kde se obsah může šířit virálním efektem. Přestože jsou tato média „neplacená“, doporučujeme zde finanční podporu příspěvků. Placenými médii jsou lokální vyhledávače, servery se zaměřením na cestování, YouTube a servery vhodné pro aukci RTB.

5.2 STRATEGIE PLACENÝCH MÉDIÍ RTB (Real-time bidding) – jde o aukční systém, kdy na SW platformě (Adform, Doubleclick) dochází k vyhodnocování volných display reklamních online ploch. Při uvážení poměru požadovaného výkonu, zacílení a rozměru formátu dojde k případnému umístění banneru. Travel sites budou vybírány podle počtu návštěvníků vzhledem k celkové internetové populaci a zároveň podle možností cílení dle TG (target group). Remarketing – využívá publika uživatelů, kteří již navštívili cílovou webovou stránku (landing page) a provedli sledovanou „akci“ (zhlédli video), ale nedosáhli konečného cíle (booking travel balíčku), k další komunikaci. Remarketingové bannery ponesou sdělení, které je uživateli blízké (zná ho).