Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Pavlátová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802-4785. Provozuje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Obecná charakteristika + rozdělení.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.11 Anotace:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
PROJEVY ŽIVOTA 9. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Pavlátová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
OVOCNÉ STROMY A OVOCE PODPORA PRO VÝUKU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
C ČERNÝ PETR Ostré sykavky – C
SLOVNÍ FOTBAL Tato hra je výborná na trénování a rozvoj fonematického sluchu. Jedná se o řazení kartiček podle začátečních a koncových hlásek slova tak,
Čtení s porozuměním Interaktivní prezentace
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek
ČERNÝ PETR – DRUHY ZELENINY
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měřidla délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/3 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Ekosystém lesa a rybníka
ZELENINA A JEJÍ POZNÁVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Čekalová Sylva. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Pavlátová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Orientovaný úhel Goniometrie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Mastíková. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Vývoj a stavba mozku obratlovců Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Biologie - biologie živočichů Datum vytvoření21.
Sluneční záření Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Uvolňování energie pro život Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka. Dostupné z Metodického portálu
Základní znaky a rozmanitost života Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka. Dostupné z Metodického portálu
Typy oběhových soustav a srdcí Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Biologie - biologie živočichů Datum vytvoření1.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Siločáry elektrického pole
Anotace Sčítání bankovek - kvíz Autor Holomková Lenka Jazyk Čeština
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Získávání energie pro život
České bankovky a kdo je na nich vyobrazen
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Výpočet úrokové doby ze zvětšené jistiny.
Voda – oběh vody Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka. Dostupné.
Strunatci, pláštěnci, bezlebeční, obratlovci
PUZZLE M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Soubor interaktivních her z matematiky I.
Prvouka – části lidského těla a kostra
PEXESO Ostré sykavky – C
Jméno: Poznáš hudební nástroje? Doplň názvy.
PUZZLE P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kde bydlí Honzík? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO PODPORA PRO VÝUKU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, ve kterém podnebném pásu se vyskytují obilniny zmíněné v prezentaci (pšenice, žito, ječmen, oves). 2) Vyznač.
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
KVARTETO – hláska R Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Samohlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rozlišování hlásek P, B, M
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
České bankovky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Dostupné z Metodického portálu ISSN
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Pavlátová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV). [1]

Autor:Mgr. Věra Pavlátová Anotace:Materiál vychází ze vzdělávací oblasti Člověk a příroda, vzdělávacího oboru Biologie, Biologie živočichů. Žák se věnuje opakování vývoje (fylogeneze) základních orgánových soustav živočichů. Očekávaný výstup dle ŠVP: Druh učebního materiálu: Cílová skupina: Stupeň a typ vzdělávání: Žák popíše evoluci a adaptaci jednotlivých orgánových soustav. Prezentace, DUM. Je možné ji použít v rámci fixace, délka aktivity je cca 25 minut. Žák, naplňuje zde KK k řešení problémů, k učení, komunikativní. Gymnaziální. Typická věková skupina: 16–18 let, sexta, septima KLIKNĚTE NA F 5

OPĚRNÁ SOUSTAVA POHYBOVÁ SOUSTAVA OBĚHOVÁ SOUSTAVA SMYSLOVÁ SOUSTAVA POHLAVNÍ SOUSTAVA NAKLIKEJTE SI TÉMATA

JAK SE NAZÝVÁ SCHRÁNKA PLŽŮ? ULITA [2] ŘEŠENÍ

JAK SE NAZÝVÁ SCHRÁNKA MLŽŮ? LASTURA [3] ŘEŠENÍ

KOLIK MAJÍ SAVCI KRČNÍCH OBRATLŮ? KOLIK MAJÍ SAVCI KRČNÍCH OBRATLŮ? SEDM [4] ŘEŠENÍ

JAK SE JINAK NAZÝVÁ STRUNA HŘBETNÍ? CHORDA DORSALIS NOTOCHORD ŘEŠENÍ

JAK SE NAZÝVÁ SRŮST KLÍČNÍCH KOSTÍ U PTÁKŮ? JAK SE NAZÝVÁ SRŮST KLÍČNÍCH KOSTÍ U PTÁKŮ? SÁŇKY, FURCULA, VIDLICE [5] ŘEŠENÍ

KOLIK KRÁČIVÝCH KONČETIN MAJÍ PAVOUCI? 4 PÁRY = 8 ŘEŠENÍ

KOLIK KONČETIN MÁ HMYZ? 3 PÁRY = 6 ŘEŠENÍ

JAK SE NAZÝVÁ VĚDA O SVALECH? MYOLOGIE ŘEŠENÍ

JAK SE NAZÝVAJÍ HLAVNÍ BÍLKOVINY SVALOVÉHO STAHU? AKTIN A MYOSIN ŘEŠENÍ

ZLATÁ CIHLIČKA BLAHOPŘEJEME [14]

JAK SE NAZÝVÁ KREVNÍ BARVIVO SAVCŮ? HEMOGLOBIN [8] ŘEŠENÍ

KTERÝ PLAZ MÁ ČTYŘDÍLNÉ SRDCE? KROKODÝL ŘEŠENÍ

Z KOLIKA ČÁSTÍ JE SRDCE OBOJŽIVELNÍKŮ? Z KOLIKA ČÁSTÍ JE SRDCE OBOJŽIVELNÍKŮ? ZE TŘÍ, 2 S + 1 K [9] ŘEŠENÍ

JAK SE NAZÝVÁ KREVNÍ BARVIVO PLŽŮ? HEMOCYANIN [7] ŘEŠENÍ

JAK SE NAZÝVÁ SOUSTAVA VODNÍCH CÉV OSTNOKOŽCŮ? AMBULAKRÁLNÍ SOUSTAVA ŘEŠENÍ

KOLIK OČÍ MÁ VĚTŠINA PAVOUKŮ? 4 PÁRY = OSM [10] ŘEŠENÍ

KTEŘÍ ŽIVOČICHOVÉ MAJÍ, STEJNĚ JAKO OBRATLOVCI, KOMOROVÉ OKO? HLAVONOŽCI ŘEŠENÍ

KTERÝ TYP OKA SE VYSKYTUJE U HMYZU? SLOŽENÉ OKO [11] ŘEŠENÍ

KDE SE NACHÁZÍ PARIETÁLNÍ OKO? NA TEMENI [12] ŘEŠENÍ

KDE SE NACHÁZÍ COLUMELLA? VE STŘEDNÍM UCHU OBOJŽIVELNÍKŮ, PLAZŮ A PTÁKŮ ŘEŠENÍ

CO TO JE HERMAFRODIT? MÁ SAMČÍ I SAMIČÍ POHLAVNÍ ORGÁNY ŘEŠENÍ

JAK SE NAZÝVÁ LARVA MIHULE? MINOHA ŘEŠENÍ

JAK SE NAZÝVÁ NEPOHLAVNÍ PUČENÍ U MEDÚZ? STROBILACE [13] ŘEŠENÍ

JAK SE NAZÝVÁ POHLAVNÍ ROZMNOŽOVÁNÍ TREPKY? KONJUGACE [15] ŘEŠENÍ

CO JE PÁŘÍCÍM ORGÁNEM SAMCŮ U HLAVONOŽCŮ? CO JE PÁŘÍCÍM ORGÁNEM SAMCŮ U HLAVONOŽCŮ? HEKTOKOTYLOVÉ RAMENO = CHAPADLO [16] ŘEŠENÍ

 SMRŽ, J.; HORÁČEK, I.; ŠVÁTORA, M. Biologie živočichů pro gymnázia. 1. vyd. Praha: Fortuna, ISBN  NOVOTNÝ, I.; HRUŠKA, M. Biologie člověka pro gymnázia. 3. vyd. Praha: Fortuna, ISBN  JELÍNEK, J.; ZICHÁČEK, V. Biologie pro gymnázia. 8. vyd. Nakladatelství Olomouc, ISBN  HAJER, J. Fylogeneze a systém strunatců. UJEP Ústí nad Labem,  Nordisk familjebok [cit ]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW: 1. Nordisk familjebokhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:M%C3%A4nniskans_skelett,_Nordisk_familjebok.png  H. Zell [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 2.  Didier Descouens [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 3. Didier Descouenshttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Donax_trunculus_MHNT.jpg  Sebastianpin [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 4. coloured_Ro_mod.JPG?uselang=cs  Squelette_oiseau.JPG [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 5. Squelette_oiseau.JPGhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Squelette_oiseau.svg  Hamish Darby [cit ]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW: 6.  A2-33 [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 7. A2-33http://commons.wikimedia.org/wiki/File:EMDB1569_KLH.png

 en:User:BerserkerBen [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 8. en:User:BerserkerBenhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hemoglobin_t-r_state_ani.gif  Lennert B [cit ]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW: 9. Lennert Bhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Blutkreislauf_Amphibien.svg  Patrick Edwin Moran [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 10. Patrick Edwin Moranhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chiracanthium_eye_pattern.jpg  Shizhao [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 11. Shizhaohttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Dragonfly_eye_3811.jpg?uselang=cs  TheAlphaWolf [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 12. TheAlphaWolfhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Frog_parietal_eye.JPG  Matthias Jacob Schleiden [cit ]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW: 13. Matthias Jacob Schleidenhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Schleiden-meduse-2.jpg  Swiss Banker [cit ]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW: 14. Swiss Bankerhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Goldkey_logo_removed.jpg  MichaelFrey [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 15. MichaelFreyhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Paramecium_Konjugation_4.svg  Georges Cuvier [cit ]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW: 16.