Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/44.0007 Projekt 3D planetárium, Techmania Plzeň.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde to vlastně žijeme? Vesmír Mléčná dráha Sluneční soustava
Advertisements

Planetky, měsíce planet
Sluneční soustava.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Vesmír Vznik Vesmíru a Země: 15 miliard – vznik Vesmíru Velkým třeskem
Sluneční soustava je planetární systém hvězdy známé pod názvem Slunce.
SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Země ve vesmíru.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
VESMÍR A SLUNEČNÍ SOUSTAVA
Fyzika 2. ročník učebních oborů
Sluneční soustava 5. ročník
SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
VESMÍR Obrázek: A: Rawastrodata Zeměpis 6.třídy.
Vesmír.
Informační technologie-prezentace
VESMÍR SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Vypracovala:Klára Utišilová
Velký Vesmír. Slunce v různých vlnových délkách. Čtveřice světlých útvarů v horní části jsou sluneční skvrny. V optickém oboru by byly tmavší než okolí,
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Vesmír hvězdy = hvězdná soustava = Galaxie – tvar plochého disku.
Vesmír (Space).
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Hvězdy a galaxie Předmět: Fyzika.
Nela Bártová Opava,2010 Březen
VESMÍR A HVĚZDY.
Vesmír a hvězdy Vesmír Soubor všech kosmických těles
OBRÁZEK ZNÁZORŇUJE 1.ERUPCE NA SLUNCI 2.VYZAŘOVÁNÍ SVĚTLA 3.MAGNETICKÉ VÝBOJE.
Identifikátor materiálu: EU – ICT2- 1/38 Název materiálu:Vesmír Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Umění a kultura Předmět: Výtvarná výchova Anotace:
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Vesmír – Sluneční soustava
Pavel Vlček ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_357
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Planetky ve vesmíru.
POZNÁVÁNÍ SLUNEČNÍ SOUSTAVY
VESMÍR.
Galaxie. Jedná se o hvězdnou soustavu, která je tvořená především z hvězd, mlhovin a mezihvězdné hmoty Galaxie drží pospolu působení gravitačních sil.
Galaxie.
Vesmír.
Sluneční soustava. Struktura prezentace úvod otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
Sluneční soustava -Tvoři ji: Slunce, planety, měsíce, planetky, komety, meteoritická tělesa.
Sluneční soustava. Sluneční soustava (podle Pravidel českého pravopisu psáno s malým s, tedy sluneční soustava) je planetární systém hvězdy známé pod.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F.9.Vl. 13_Sluneční_soustava.
 vesmír  vznik vesmíru  kosmický prostor  vývoj poznání o vesmíru  cesty do vesmíru  kontrolní otázky.
ZEMĚPIS. VESMÍR - skládá se z hvězd a mezihvězdné hmoty - skládá se z hvězd a mezihvězdné hmoty VESMÍR.
Jméno autora výukového materiáluSoňa Maruničová Datum (období, ve kterém byl vytvořen)11/2011 Ročník, pro který je výukový materiál určen5. ročník Vzdělávací.
Fyzika 2. ročník učebních oborů
Vesmír, Slunce a Země Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_12_INOVACE_01_33_Člověk a příroda.
VESMÍR SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
MATFYZIN Samuel Brablenec.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_29_SLUNEČNÍ SOUSTAVA
Slunce a sluneční soustava
Sluneční soustava.
SLUNEČNÍ SOUSTAVA Název : VY_32_inovace_08 - PŘ – SLUNEČNÍ SOUSTAVA
UMÍSTĚNÍ ZEMĚ VE VESMÍRU
ČÍSLO PROJEKTU: OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová
EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_231_PR5 Předmět: Přírodověda.
V E S M Í R ? Seznamte se, prosím!.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Ing. Iva Hlásková Číslo
VESMÍR.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Hmota Částice Interakce
Planety sluneční soustavy. Sluneční soustava Sluneční soustava je planetární systém hvězdy známé jako Slunce. Tvoří jej především 8 planet, 5 trpasličích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Anotace Materiál slouží k seznámení se základy o sluneční soustavě.
Sluneční soustava.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2 Název výstupu: Slunce.
A) hvězda B) planeta C) galaxie
Transkript prezentace:

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Projekt 3D planetárium, Techmania Plzeň

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Obsah 1.Teorie 2. Příprava na projekt 3. Hlavní část projektu 4. Poděkování a závěr

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Vesmír či kosmos - je souhrnné označení veškeré hmoty, energie a časoprostoru, který je obsahuje. Zahrnuje tedy hvězdy, planety, galaxie, mezigalaktický prostor a další. V užším smyslu se vesmír také někdy užívá jako označení pro kosmický prostor, tedy část vesmíru mimo Zemi. Sluneční soustava - je planetární systém hvězdy známé pod názvem Slunce, ve kterém se nachází naše domovská planeta Země. Systém tvoří především 8 planet, 5 trpasličích planet, přes 150 měsíců planet (především u Jupitera, Saturnu, Uranu a Neptuna) a další menší tělesa jako planetky, komety, meteoroidy. Galaxie - je hvězdná soustava složená z hvězd, mlhovin, hvězdokup, mezihvězdné hmoty a temné hmoty.Hvězdy se téměř vždy nacházejí ve skupinách nazývaných galaxie společně s plyny, mezihvězdným prachem a temnou hmotou. Galaxie drží pospolu působení gravitačních sil a jednotlivé komponenty obíhají kolem společného středu. Existují důkazy, že se ve středu některých nebo dokonce většiny galaxií nacházejí černé díry. Galaxie vznikají z protogalaxií. Černá díra - je objekt natolik hmotný, že jeho gravitační pole je v jisté oblasti časoprostoru natolik silné, že žádný objekt včetně světla nemůže tuto oblast opustit. Černá díra byla teoreticky předpovězena v obecné teorii relativity publikované v roce 1915 Albertem Einsteinem.

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Hodina fyziky Náš třídní kolektiv tvoří žáci dvou oborů - elektromechanik pro zařízení a přístroje a opravář zemědělských strojů. Oba obory jsou technicky zaměřené, a proto se předpokládá zájem všech žáků o techniku. Všichni jsme se těšili na výstavu Techmania. Největší příprava na exkurzi probíhala při hodinách fyziky, v nichž v součastné době probíráme sluneční soustavu a kosmonautiku. Po referátu Tomáše Krotkého k tomuto tématu jsme těsně před návštěvou Techmánie zhlédli film,, Slunce “ Pro elektromechaniky z naší třídy, kteří se s tématem sluneční soustavy setkávají v řadě předmětů, bylo velice zajímavé působení slunečních erupcí na elektrické sítě a veškerou techniku na zemi.

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Hodina angličtiny V hodině anglického jazyka dne skupina elektromechaniků si anglicky četla o vesmíru a o životě na různých planetách.

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Hodina němčiny V hodině německého jazyka dne skupina opravářů si četla o vesmíru a o planetách.

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Příjezd k pavilonu Techmania

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Fotografie všech zúčastněných

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Poděkování Všichni jsme z výstavy odjížděli plni nových zážitků i vědomostí a doufáme, že v budoucnu budeme moci znovu podobnou akci absolvovat. Tímto bychom chtěli poděkovat grantu z Evropské unie, díky kterému se mohla exkurze uskutečnit.

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Exkurze do Techmánie Plzeň se konala a zúčastnilo se jí celkem 19 žáků třídy EZPOZS – 1.

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Prezentace projektu pro další žáky SŠ Nerudova – proběhla

Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Autor projektu – Milan Sojka Spolupráce na projektu – Jan Děd, Foto – Jan Děd, Dominik Patera, Tomáš Krotký Kamera – Milan Sojka