19. 9. 2012 Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evropské jazykové portfolio v praxi
Advertisements

Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Třetí kariéra Věk jako příležitost – využijme potenciál zaměstnanců 50+ Diskusní seminář „Rovné šance na trhu práce“ Kateřina Kubešová, EXPERTIS PRAHA.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc – posílání příloh Jak poslat em celý soubor?
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky Výuka cizích jazyků s akcentem na kombinované studium a.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Název materiálu: Služba Edu Live Anotace: Výklad nového učiva Autor: Iveta Pasterňáková, 2013 Ověření ve výuce , 4.třída Vyučovací předmět: Informatika.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Jsou venkovské školy horší než městské?
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Platformy projektu KAP LK
Ohodnoťte si správně své jazykové dovednosti
S Europassem ukážete, co umíte
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Učitel s rozhledem – žák se šancí
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Příspěvek na konferenci
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
Správa fotografií v Adobe Lightroom II.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Andragogika Vzdělávání.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Cesta učitele k produktům firmy Wolfram
Centralizované rozvojové projekty 2017
Na podporu PEK PEK - Písemná a elektronická komunikace je předmět na Obchodních akademiích Jeho obsahem je naučit žáky psát desetiprstou technikou (námaha.
Hodnocení předložených žádostí – případ UK
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Nádherné prezentace navrhnete a předvedete snadno a s jistotou.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Vztah k životnímu prostředí
Řady puntíků a čísel.
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Počítač ve škole a MŠMT Mgr. Jaroslav Faltýn
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Transkript prezentace:

Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov

 EJP je sebehodnotící nástroj, který pomáhá uživatelům uvědomit si a zaznamenat dosaženou jazykovou úroveň  Je majetkem žáka k uvědomění si, co už umím a čeho chci dosáhnout

EJP je složeno ze 3 částí: Jazykový pasJazykový životopisSoubor dokumentů a prací Poskytuje přehled o jazykových dovednostech a zkušenostech. Popisuje zkušenosti s cizími jazyky, sleduje a hodnotí aktuální úroveň v cizích jazycích dle deskriptorů (A1-C2) SERRJ. Obsahuje certifikáty, diplomy, materiály z projektů, testy i domácí úkoly.

 informační a dokumentační funkce informace pro uživatele o vlastním jazykovém vzdělávání a interkulturních zkušenostech, dokládá, co se učíme, proč se to učíme, jak se to učíme, co již umíme, co se budeme učit příště  pedagogická funkce učí žáka sebehodnocení, dává motivaci k autonomnímu učení, podporuje odpovědnost k celoživotnímu učení  jazykově-politická funkce naplňování vzdělávacích cílů Rady Evropy

APLIKACE

 flexibilita - snadná dostupnost odkudkoli, kde je internet  možnost práce s učebními elektronickými materiály (navázanými na deskriptory)  interaktivní online komunikace mezi učitelem a žákem  je zdarma

 podpora motivace k učení  rozvoj učební autonomie žáka  podpora sebehodnocení a sebereflexe žáka  osvojování individuálních učebních strategií žáka

 naplňuje mnohé cíle RVP rozvíjením klíčových kompetencí: o kompetence k učení o kompetence komunikativní o rozvíjí i kompetence pracovní (k podnikavosti/k pracovnímu uplatnění)  členění a správa žáků a studentů ve třídách  možnost individuálního přístupu k žákům

 Moje jazyky  Jazyky ve škole  Jazyky mimo školu  Zkušenosti z cest  Jak se učím cizí jazyky  Jaký jsem učební typ  Mé další dovednosti  Čeho chci dosáhnout

 Tabulka sebehodnocení  Slovní hodnocení

 Moje úspěchy  Moje práce  Moje práce sdílené s učitelem

 Osobní informace  Jazyky ve škole  Praktické zkušenosti s jazykem  Moje úspěchy  Moje hodnocení  Společné referenční úrovně

 Komunikace se žáky  Komentáře k Co už umím  Komentáře k dokumentům  Zprávy  Správa tříd

K čemu je vůbec EJP dobré?  přínosy aplikace EJP pro žáka  přínosy aplikace EJP pro učitele  možnosti využití aplikace ve výuce  úskalí a zápory EJP

METODICKÝ WEB EJP APLIKACE EJP EVROPSKÉ CENTRUM MODERNÍCH JAZYKŮ

Mob. číslo: