Plánování výkladová prezentace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Bělková. Dostupné z Metodického portálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Dopravní situace 15 křižovatka u pošty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu.
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
ČINNOST ČTYŘDOBÉHO VZNĚTOVÉHO MOTORU
Dopravní situace 17 Odbočka na parkoviště u nádraží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
křižovatka Komenského - Nětčická
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Projektový cyklus, analýza SWOT
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
LOGOPEDICKÉ KVARTETO Kvarteto obsahuje sadu karet s orofaciálním cvičením. Soubor karet představuje 32 cvičení rozdělených na cvičení jazyka a úst.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
Porovnáváme povrch a objem válce a kuželu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zbyněk Tůma. Dostupné z Metodického portálu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Dopravní situace 16 křižovatka Jungmannova - Kollárova Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
ŽIVOTOPIS Člověk a svět práce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Vrbová. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dopravní situace 4 křižovatka Růžová – U Parku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měřidla délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/3 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Ořez a rámeček fotografie Číslo DUM: III/2/VT/2/3/51 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti OS Windows Číslo DUM: III/2/VT/2/2/23 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu kapalin
Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Trojúhelník - těžnice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Etapy vývoje lidského života. Periodizace vývoje Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Začínáme finančně plánovat
Pracovní smlouva Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Výpočty povrchu a objemu složených těles
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Písmo v Adobe Photoshop
NAMALUJEME SI STROM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Holubová. Dostupné z Metodického portálu
Vedení poznámek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Bělková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
PODZIMNÍ LIST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dagmar Večerková. Dostupné z Metodického portálu ISSN ,
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Zadání samostatné práce.
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
křižovatka Strážovská
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Grafy pro malé školáky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Magdalena Málková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, ve kterém podnebném pásu se vyskytují obilniny zmíněné v prezentaci (pšenice, žito, ječmen, oves). 2) Vyznač.
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Rozvíjíme zrakovou paměť
Export fotografií v Adobe Lightroom
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Plánování výkladová prezentace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Bělková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Plánování - základní schopnost člověka při naplňování svých cílů. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Bělková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

OBSAH Co je plánování Co je plánování Význam plánování Význam plánování Fáze plánovacího procesu Fáze plánovacího procesu Jak plánovat Jak plánovat Cíle Cíle - podle časového horizontu - podle časového horizontu - kritéria SMART - kritéria SMART - ABC analýza - ABC analýza Práce s informacemi Práce s informacemi Strategie plánování Strategie plánování Zpracování rozpočtu Zpracování rozpočtu Kontrola plnění dílčích úkolů Kontrola plnění dílčích úkolů Zpětná vazba Zpětná vazba Závěr Závěr Zdroje Zdroje

Plánování je spojovací můstek mezi

současným stavem věcí

a našimi cíli, kterých chceme dosáhnout.

Význam plánování Přehledná práce s informacemi Přehledná práce s informacemi Efektivní využití času a lidských zdrojů Efektivní využití času a lidských zdrojů Rozvržení problému na jednotlivé úkoly Rozvržení problému na jednotlivé úkoly

Fáze plánovacího procesu Vlastní plánování Realizace plánu Vyhodnocení plánu

Jak plánovat Stanovení cílů Shromáždění informací Zvolení strategie Zpracování rozpočtu Kontrola plnění dílčích úkolů Zpětná vazba

Cíle podle časového horizontu: krátkodobé (denní, týdenní…) Dnes neusnu nad učením střednědobé (několik týdnů, měsíců…) Zazářím při pololetní písemné práci dlouhodobé (až několik let) Vystuduji VŠ Dlouhodobý plán tvoří základ pro střednědobé a krátkodobé plánování.

Stanovení cíle Cíl musí splňovat následující požadavky (kritéria SMART): S – specifický (konkrétní, zahrnuje údaje o tom, čeho chceme dosáhnout, za jakých okolností, kdo bude za plnění úkolu odpovídat) M – měřitelný (obsahuje údaje „kolik“, „jak často“, „podle čeho poznáme, že byl naplněn“) A – ambiciózní a akceptovatelný (posune nás výše, všechny zainteresované osoby o něm vědí, ztotožňují se s ním) R – realistický (vycházející ze stávajících podmínek, při formulování cílů je třeba stát oběma nohama na zemi) T – termínovaný (časově omezený, určíme do kdy má být cíl splněn – hlavní i dílčí)

Který plán splňuje naše kritéria? Vymalovat ložnici Vymalovat ložnici (v pátek , barva zakoupena, zodpovídá manžel, kontroluje manželka…) (v pátek , barva zakoupena, zodpovídá manžel, kontroluje manželka…) Vylézt po žebříku na Měsíc Vylézt po žebříku na Měsíc Výlet parníkem (červen 2012, zúčastní se třídy EP1, OIS1 a N1 zodpovídají třídní učitelé, kontroluje vedení školy…) Výlet parníkem (červen 2012, zúčastní se třídy EP1, OIS1 a N1 zodpovídají třídní učitelé, kontroluje vedení školy…) Skoncovat s učením a získat lukrativní zaměstnání Skoncovat s učením a získat lukrativní zaměstnání

Klasifikace priorit - ABC analýza Cíle dle důležitosti dělíme do tří kategorií A – velmi důležité úkoly užít si oslavu narozenin B – důležité úkoly, které je možno na někoho delegovat, nebo s někým sdílet dort peče maminka, oslavu platí táta C – úkoly, které mají nejmenší hodnotu, ale zabírají nejvíce času, pověříme jimi další osoby nádobí umyje sestra

Práce s informacemi Sbírání informací – práce s internetem, příručkami, jízdním řádem, reklamními katalogy, ceníky… Zpracování sebraných dat – výběr nejvhodnějších prostředků, metod…

Strategie plánování - způsob, jakým lze dosáhnout požadovaného cíle Volba nejvhodnějších prostředků Volba nejvhodnějších prostředků Stanovení nutných kroků Stanovení nutných kroků Výběr alternativ dosažení cíle Výběr alternativ dosažení cíle Výpočet potřebného času, sestavení časového harmonogramu Výpočet potřebného času, sestavení časového harmonogramu Nastavení indikátorů dosažení cílů - ukazatelů, podle kterých vyhodnotíme dosažení jednotlivých dílčích kroků Nastavení indikátorů dosažení cílů - ukazatelů, podle kterých vyhodnotíme dosažení jednotlivých dílčích kroků

Zpracování rozpočtu Zjišťování a porovnávání cen produktů Zjišťování a porovnávání cen produktů Zahrnutí dalších nákladů Zahrnutí dalších nákladů Třídění výdajů na zbytné a nezbytné Třídění výdajů na zbytné a nezbytné Kalkulace celkových nákladů Kalkulace celkových nákladů Výpočet případného zisku Výpočet případného zisku

Kontrola plnění dílčích úkolů Plnění dílčích cílů kontrolujeme podle časového harmonogramu, dle indikátorů dosažení cílů. Plnění dílčích cílů kontrolujeme podle časového harmonogramu, dle indikátorů dosažení cílů. V plánech označíme splněné úkoly, odměníme se. V plánech označíme splněné úkoly, odměníme se. Pokud se nepodařilo dodržet plán, zjistíme příčinu a pokusíme se ji odstranit. Plán případně upravíme. Pokud se nepodařilo dodržet plán, zjistíme příčinu a pokusíme se ji odstranit. Plán případně upravíme.

Zpětná vazba Vyhodnocení dosažených cílů Vyhodnocení dosažených cílů

Závěr Plánování nezaručuje úspěch, ale zvyšuje pravděpodobnost úspěchu Plánování nezaručuje úspěch, ale zvyšuje pravděpodobnost úspěchu Hodně štěstí Hodně štěstí

Zdroje Kolektiv autorů: Velká kniha technik učení, tréninku paměti a koncentrace. Grada Publishing, a.s. ISBN Kolektiv autorů: Velká kniha technik učení, tréninku paměti a koncentrace. Grada Publishing, a.s. ISBN Fischer,R.: Učíme děti myslet a učit se. Portál, s.r.o ISBN Fischer,R.: Učíme děti myslet a učit se. Portál, s.r.o ISBN