MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obecně prospěšná společnost pro Český ráj působí v Českém ráji od roku 2003, a to na území zahrnující centrální část Českého ráje a od roku 2006 působí.
Advertisements

Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Podnikání.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Nakupování VY_32_INOVACE_3A_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Centrum energeticky efektivních budov Základní informace o projektu.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 AnotaceFormou.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Slohová cvičení Administrativní útvary Zpracujte pozvánku na školní akademii, ples, sportovní den… Nezapomeňte na uvedení pořádající organizace, názvu.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Obchod, trh Základy hospodaření.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Tisková konference Informovaný spotřebitel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
INTERNET Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Vznik pracovního poměru
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Marketingový plán společnosti
Vítejte na Marketingu.
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Ing. Lenka Bombera Piskačová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Charakteristika daňové evidence
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Technologické inovační centrum
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Základní informace o programu
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Prodeji produktu nebo služby
Účetní doklady - spotřební materiál nákup v hotovosti Implementace Krajského akčního plánu 1 Ústeckého kraje B (IKAP B) CZ /0.0/0.0/16_034/
Logistický systém ve společnosti Těžké strojírenství Plzeň a.s.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
prezentace informačního systému
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Transkript prezentace:

MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ

Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první 3 znaky příjmení) Sběr nových dat Aktivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první 3 znaky příjmení) Firma IČ, název lokalita – sídlo a provozovny roční obrat hlavní předmět činnosti vlastníci a statutáři počet zaměstnanců scoring, datum vzniku --- Osobní data stáří, funkce, telefon, , zboží nákupu … Domácnost ID, jméno, příjmení, domácnost (první 3 znaky příjmení) adresa - vzdálenost od provozovny obrat segment nákupu vlastníci a statutáři --- Osobní data Děti, stáří, profese, telefon, , zboží nákupu … Identifikujte své zákazníky

KDO JE MŮJ ZÁKAZNÍK ?

Proč využívat databáze firem i v segmentu B2C? 2,2 mil. aktivních IČ Počet zaměstnanců Funkce Obrat 2,42 mil. osob podnikatelů Scoring Činnost O podnikateli a firmě víme víc?

identifikovat a poznat svého zákazníka seskupit zákazníky do cílových skupin porovnat prodeje jednotlivých výrobků různých cílových skupin a regionů seskupit zákazníky do segmentů se společnou charakteristikou nákupu posoudit trendy sezónních výkyvů apod. Zpracováváme data pro analýzy a rozhodování chceme

identifikujeme cílové skupiny analyzujeme úspěšnost produktů vytváříme nové produkty cílíme produkty správným cílovým skupinám optimalizujeme komunikační mix pro oslovení plánujeme timing kampaní počítáme podíly potenciálu lokalit, cílových skupin a produktů oslovujeme zákazníka jeho nejoblíbenějším kanálem apod. Zpracováváme data marketing & sales

MŮJ NEJSILNĚJŠÍ ZÁKAZNÍK JE ! PODNIKATEL V OBRATU 5 – 30 MIL. VE VĚKU 40 – 50 LET PRÁVNÍ FORMA OSVČ A S.R.O. DO VZDÁLENOSTI 20 KM PODNIKATEL V OBRATU 30 – 100 MIL. PRÁVNÍ FORMA A.S. A S.R.O. 4 NEJSILNĚJŠÍ ČINNOSTI KRAJ HLAVNÍ MĚSTO PRAHA PODNIKATEL V OBRATU 5 – 10 MIL. PRÁVNÍ FORMA OSVČ 3 NEJSILNĚJŠÍ ČINNOSTI KRAJ PARDUBICKÝ A KRÁLOVE HRADECKÝ Máte nějaké nástroj pro analýzu přesné cílové skupiny?

On-line analyzátor IČ

VÝBĚR CÍLOVÉ SKUPINY B2B Green DATA online

VÝBĚR CÍLOVÉ SKUPINY B2C Výběry na zakázku

KDE JSOU MOJI ZÁKAZNÍCI A PROVOZOVNY ?

Detailní ukázka gridové analýzy včetně zobrazení dopravní sítě metra v Praze s analýzou počtu nástup/výstup

KDE JSOU MOJI OBCHODNÍ ZÁSTUPCI A ZÁKAZNÍCI ?

Obchodní region rozdělený na obchodních území

Obchodní území jednoho obchodního zástupce – úroveň částí obcí města

Obchodní území jednoho obchodního zástupce – vyznačení TOP a NORMAL zákazníků

resort pro váš PRECISE DIRECT marketing Green 01 Analýza klientských dat Green 02 Výběr cílových skupin Green 03 Výběr komunikačních nástrojů Green 04 Produktové WWW Green 05 Testovací kampaně (Test1000, direct mail,, …) Green 06 Vyhodnocení testovacích kampaní Green 07 Spuštění ostré kampaně Green 08 Zapojení komunikačního mixu Se sběrem dat Green 09 Redirect marketing Green 10 Správa a používání Klientských databází