Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingové strategické plánování v podnicích služeb
Advertisements

Personální řízení a jeho úloha v podniku
Vize, Strategie, Cíle.
Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ / /0002.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
PROJEKT - soubor aktivit, jejichž realizací v určeném časovém rámci dosáhneme stanoveného cíle; dojde ke změně z výchozího stavu do plánovaného stavu.
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací v praxi , Pardubice.
Vlastní hodnocení školy
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Lenka Zahradníčková
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Výběr trhu pro export, strategický marketing
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Předmět: Řízení podniku 1
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Úloha marketingu v řízení podniku
1.Obsah marketingového řízení
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Plánovací proces a druhy plánování
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové plánování podnikové vize, cíle, strategie
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Strategický management
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
2. Úloha marketingu ve firmě
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Téma 13: Finanční plánování
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
Strategie.
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Regionální inovační strategie
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Strategie regionu, obce
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Analýza hodnot zákazníka
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Strategický marketing
Ekonomika malých a středních podniků
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Marketingový systém řízení

KontrolaRealizacePlánování

Marketingové plánování Marketingové analýzy Marketingový cíl Marketingová strategie Plán marketingového mixu

Marketingové analýzy  SWOT analýza – marketingová situační analýza  Portfoliová analýza  Analýza konkurence  Kvantitativní analýza trhu

Marketingový cíl  Pravidla pro stanovení cílů jsou vyjádřena skratkou SMART  S - konkrétní  M - měřitelný  A - akceptovatelný  R - realistický  T – časově vymezený

Marketingové strategie  Zaměřené na zákazníky  Zaměřené na konkurenci  Vyplývající ze SWOT analýzy  Matice růstu podniku

Plán marketingového mixu Konkrétní použití marketingových nástrojů, určeno:  Časově  Personálně  Materiálně  Finančně

Realizace marketingového plánu  Uskutečnění marketingových plánů, použití jednotlivých nástrojů v praxi  Má vést k dosažení cílů firmy

Kontrola  Sledování realizace marketingového plánu  Hodnocení výsledků  Případná nápravná opatření