Marketingový systém řízení
KontrolaRealizacePlánování
Marketingové plánování Marketingové analýzy Marketingový cíl Marketingová strategie Plán marketingového mixu
Marketingové analýzy SWOT analýza – marketingová situační analýza Portfoliová analýza Analýza konkurence Kvantitativní analýza trhu
Marketingový cíl Pravidla pro stanovení cílů jsou vyjádřena skratkou SMART S - konkrétní M - měřitelný A - akceptovatelný R - realistický T – časově vymezený
Marketingové strategie Zaměřené na zákazníky Zaměřené na konkurenci Vyplývající ze SWOT analýzy Matice růstu podniku
Plán marketingového mixu Konkrétní použití marketingových nástrojů, určeno: Časově Personálně Materiálně Finančně
Realizace marketingového plánu Uskutečnění marketingových plánů, použití jednotlivých nástrojů v praxi Má vést k dosažení cílů firmy
Kontrola Sledování realizace marketingového plánu Hodnocení výsledků Případná nápravná opatření