NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sloveso BÝT – minulý čas
Advertisements

Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.
Sloveso BÝT – přítomný čas
Číslo: VY_32_INOVACE_15_14 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_12 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
Přítomný čas průběhový Present Continuous
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_670_MINULÝ_ ČAS_SLOVESA_BÝT TÉMA: MINULÝ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_425_Budoucí čas AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová ROČNÍK,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_02
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Sloveso „být“ v záporu a otázce, otázky Yes/No
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Přítomný čas prostý Present Simple Tense Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr. Číslo a název klíčové aktivity: Interní číslo: nevyplňovat.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Předmět a očekávaný výstup
Minulý čas průběhový (kladné a záporné věty)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
MINULÝ ČAS PROSTÝ PAST SIMPLE VY_32_INOVACE_ICT 185
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_44.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
VY_32_INOVACE_13_TO BE 2 Anotace Prezentace sloužící k procvičení časování slovesa TO BE Autor Mgr. Jana Hrbková JazykEnglish Očekávaný výstup Vybere správný.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_669_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_OTÁZKA TÉMA:
Časování slovesa „to be“ - být
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple – to be (negative) Název sady: Project 2 Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 20 – Past simple 7. tř. TEMA: Anglický.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_18.
Sloveso TO BE V přítomném, minulém i budoucím čase Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alice Javoříková. Dostupné z Metodického.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_08_Past_simple_1.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková My family and I were in Italy last year. Where were you last summer?
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
Sloveso být – minulý čas
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj7_73
Přítomný průběhový čas The present continuous tense
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
ANJ_Verbs TO BE PAST_02 Mgr. Filip Soviš
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
VY_32_INOVACE_222_Časy sloves
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_09
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_03
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
Past simple – minulý čas prostý
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15 Anglický jazyk 2. stupeň TEMA: Anglický jazyk 2. stupeň ČÍSLO PROJEKTU: 2674/21/7.1.4/2011

ANOTACE  Výukový materiál je určen žákům 6. ročníku základní školy. Materiál obsahuje animace, pomocí kterých jsou žáci seznamováni s tvořením minulého času slovesa to be v jednotlivých typech vět. Animace také zpřístupní správné řešení.  Autor: Mgr. Petr Punčochář  Jazyk: anglický  Očekávaný výstup: žák vytváří věty se slovesem být v minulém čase prostém  Klíčová slova: anglický jazyk, slovesa, minulý čas, sloveso být  Druh učebního materiálu: prezentace – využití interaktivní tabule  Klíčové kompetence: kompetence k učení, řešení problémů, komunikativní  Na výukový materiál reagovali žáci podle očekávání

PAST TENSE – TO BE MINULÝ ČAS SLOVESA BÝT was were Sloveso to be má stejně jako v přítomném čase vlastní časování. Pro vyjádření minulosti má dva tvary. I he she it we you they ++

PAST TENSE – TO BE MINULÝ ČAS SLOVESA BÝT - otázka waswere Otázka u slovesa to be se stejně jako v přítomném čase vytváří přehozením pořadí slov. Nejprve minulý tvar slovesa být, a pak podmět. I he she it we you they ++

PAST TENSE – TO BE MINULÝ ČAS SLOVESA BÝT - zápor Zápor u slovesa to be se stejně jako v přítomném čase vytváří připojením záporky not. Často se však používají zkrácené tvary. wasn´t weren´t I he she it we you they ++

Where ……………………..on holiday? (you) …………………….. in Croatia. (I) …………………….. in England. (I / not ) …………………….. in his bedroom? (Ben) …………………….. at home. (He / not) …………………….. in the theater. (Tom and Jane) were you I was I wasn´t Was Ben He wasn´t Tom and Jane were