Andrea Turečková 9.A 2015/2016 LUŽNÍ LESY NA SLOVÁCKU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ekosystémy v ČR.
Advertisements

Voda Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 3
Přírodní rezervace na území Ostravy
Vodní plochy označené jako NP a CHKO
Vše o vodě a jejich vlastnostech.
Voda.
NÍŽINY ČR.
ČESKÁ REPUBLIKA (fyzickogeografická část)
VODNÍ NÁDRŽE ČESKÉ REPUBLIKY
VODA Kateřina Beranová.
Voda Co o ní víme?.
VY_32_INOVACE_08 - VODA, KOLOBĚH VODY
Chráněná území ve městě Olomouc a nejbližším okolí
Voda.
Environmentální projekt Pálava –
VODA Lukáš Mráček, 2.L VOS a SPŠE Božetěchova 3, Olomouc.
Významná chráněná území v ČR
David Bedlička Lesnická střední škola U krmelce Plzeň Uvádí prezentaci.
Hydrosféra Filip Bordovský.
Co to vlastně voda je? Je to chemická sloučenina vodíku a kyslíku. Se vzduchem tvoří základní podmínky pro existenci života na Zemi. Je to chemická sloučenina.
Půdní typy v ČR.
Jihomoravský kraj.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
území bývalé Velkomoravské říše
Zuzana Davidková Opava, 2010
Co je to vlastně voda? Klára Boháčová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michael Korbička. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do.
POHYB VODY NA ZEMI.
Vodstvo Česka.
Povrch a vodstvo ČR 4. ročník
Česká republika: Řeky Hospodářský zeměpis
Řeky, jezera, rybníky a přehradní nádrže
M1: LESNICKÁ BOTANIKA SINICE
MORAVA.
Řeky Mgr. Petr Králík.
ŘEKA DYJE JIŽNÍ MORAVA.
Opakování voda, vzduch.
Litovelské Pomoraví.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Pedosféra 2 Igor Dostal.
Jihomoravský kraj.
Významná chráněná území ČR Student: Antonín LindnerŠkolní rok: 2014/2015 Třída: 2LDen vypracování: Vyučující: Mgr. Ludvík KašparWeb školy:
NA OBRÁZKU JE Sněžka Ještěd Klínovec. NA OBRÁZKU JE Sněžka Ještěd Klínovec.
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
Fyzika a chemie společně CZ/FMP/17B/0456 SOUBOR VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ FYZIKA + CHEMIE ZŠ A MŠ KAŠAVA ZŠ A MŠ CEROVÁ.
Meandr je zákrut řeky způsobený boční erozí – vymíláním břehů na jedné straně a usazováním na straně druhé. Mrtvé ramena vznikají v důsledku změn průběhu.
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_625.
Nížiny a vodstvo České republiky. Nížiny České republiky se rozprostírají podél řek. Zkus přiřadit, u kterých. Dolnomoravský úval Hornomoravský úval Dyjsko.
Litovelské Pomoraví Litovel CHKO Tato práce je šířena pod licencí CCBY-SA3,0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_08_38.
METABOLISMUS ROSTLIN OD MARTINA JAROŠE. FOTOSYNTÉZA Zachycuje sluneční energii a z oxidu uhličitého vyrábí organickou sloučeninu (sacharid) a jako vedlejší.
Povodí řeky Moravy.
Přírodní, rekreační oblasti na Slovácku
Strážnické pomoraví.
Opakování - přehrady
PEDOSFÉRA.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Fotosyntéza Základ života na Zemi.
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VODA.
Význam lesa Na lesní stezce..
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
Znečištěné místa na Slovácku
Meandry řeky Moravy Nikola Rachunková 9.A.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Chřiby Marek Machovčák 9.A.
Chránění živočichové na Slovácku
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Transkript prezentace:

Andrea Turečková 9.A 2015/2016 LUŽNÍ LESY NA SLOVÁCKU

 Podmáčený les s vysokou hladinou podzemní vody a záplavovým cyklem.  Největší lužní les v ČR najdeme na soutoku řek Moravy a Dyje. CO JE TO LUŽNÍ LES?

 Vrbiny a olšiny – u vody.  Měkký luh – dále od vody.  Tvrdý luh – nejdále od vody, nezaplavovaný TYPY LUŽNÍHO LESA

 Přítomnost vodního toku nebo vysoké hladiny podzemní vody nedostatek kyslíku, a tak dochází k redukčním pochodům. Vznikají sloučeniny, které dávají půdě modré zbarvení a zvláštní zápach tzv. glejové půdy. PODMÍNKY PRO VZNIK

UŽOVKA STROMOVÁ

LIBICKÝ LUH

LITOVELSKÉ POMORAVÍ

CHROPYŇSKÝ LUH

DYJSKÝ TROJÚHELNÍK

 Děkuji za pozornost  Zdroje: Wikipedie Internet KONEC