MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Advertisements

DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
LETNÍ semestr a MAVY2 Úvod, požadavky 1. přednáška.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Marketing v knihovnách Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Event Marketing. Komunikační mix podle účinku EfektKrátkodobýDlouhodobý ImageEvent marketing Reklama na značku Public relations Korporátní reklama Reklama.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Strategie.
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingové nástroje
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Marketing sportu bp 2086.
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Marketingová komunikace
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
Trhy kulturního dědictví a umění
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Plánování Marketingový plán.
Marketingové nástroje
Tvorba značky.
CENA.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Sponzoring.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Autor práce: Michaela Janová
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Transkript prezentace:

MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.

Splnění Seminární práce – marketingový plán 20% Prezentace seminární práce 10% Aktivní účast 10% Esej 20% Test 40%

Povinná literatura Skripta nebo učebnice VŠE pro bakalářský studijní obor – celoškolský předmět – Marketing / Základy marketingu

Struktura marketingového plánu I. Úvod: Výchozí situace II. Hlavní body plánu 1. Marketingový audit, analýza SWOT 2. Analýza konkurence (možností spolupráce) 3. Analýza zákazníka (průzkum, segmentace) 4. Návrh strategie – Cíle 5. Marketingový mix 6. Rozpočet 7. Kontrola a vyhodnocení III. Závěr: Shrnutí hlavních bodů

Marketingový mix 4P a/nebo C ad II.4 Produkt Cena Distribuce Marketingová komunikace

Plán marketingové komunikace Reklama Publicita – PR – Sponzoring Podpora prodeje Direkt marketing Event marketing Guerilla marketing Virální marketing

Reklamní plán Strategie Média Kreativní složka Produkce Rozpočet Testování Kontrola – Vyhodnocení

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK: Marketing / Základy marketingu Nebo stránky zaměstnanců © Radka Johnová, 2012