Nabídka odborných kurzů v rámci projektu „Zvýšení adaptability zaměstnanců členských firem okresní hospodářské komory v Jablonci nad Nisou a zaměstnanců.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Firemní kultura - změna motivační strategie
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Představení klubu manažerů
Šíření povědomí o Evropské strategii zaměstnanosti Národní vzdělávací fond PhDr. Miroslava Kopicová.
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
Obsah Letiště Praha – Ruzyně Základní informace o ČSA
Teleworking v Asseco CR Renata Leflerová Ředitel LZ Praha
Zámek Lukavec … … a jeho využití
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
MARKETINGOVÝ MIX.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Tento projekt je financován Evropským sociálním fondem prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státním rozpočtem České republiky.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
ASOCIACE HOTELŮ A RESTAURACÍ ČESKÉ REPUBLIKY Ing. Miroslav Procházka Předseda KS AHR ČR Zlínský kraj ASOCIACE HOTELŮ A RESTAURACÍ ČESKÉ REPUBLIKY Ing.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
MONDRAGON Cooperative Corporation (MCC) Příklad z dobré praxe - Best practice Červen 2015.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:
KOMPLEXNÍ ENERGETICKÁ ŘEŠENÍ PRO VŠECHNY
Marketingový plán podniku
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Stravovací úsek hotelu – Food And Beverage Management
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Presentation Title 1st September 2002
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
V hotelnictví a cestovním ruchu
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

Nabídka odborných kurzů v rámci projektu „Zvýšení adaptability zaměstnanců členských firem okresní hospodářské komory v Jablonci nad Nisou a zaměstnanců partnera pracujících v odvětví cestovního ruchu“

Kdo jsme? Profesní oborové sdružení osob podnikající v ubytovacích a gastronomických službách Více než 1100 členů Vlastní projekty

Nabízené kurzy: Ekonomika v hotelovém provozu Rezervační systémy Marketing informačního systému Česká tradiční gastronomie Česká regionální gastronomie Trendy v gastronomii Nápojová kultura a kultura stolování

Lektoři Bc. Jaroslav Vaculka Má zkušenosti z hotelových řetězců nadnárodních i domácích, má dobré povědomí o regionech, problematice hotelových systémů a procedur, jak řetězcových, tak i nezávislých. Jaroslava Vyskočilová Od řadových pozic v rámci stravovacího úseku, přes pozice vedoucího střediska, (spoluřízení vlastního provozu) organizování, realizace cateringů a další aktivity vč. preopeningu a openingu hotelů, dospěla k pozici v top managementu významného hotelu mezinárodního řetězce. V posledních letech se hlavně věnuje oblasti řízení Back of House - významnou část tvoří housekeeping. Své předchozí zkušenosti úspěšně aplikuje do této oblasti. Razí nové přístupy k celé problematice.

Lektoři bc. Jan Čepelka Má čtrnáct let praxe v oboru informačních technologií, z toho posledních 7 let se specializuje na internetový marketing. Po založení společnosti FTonline s.r.o., které je jednatelem a společníkem, se specializuje na internetový marketing ubytovacích zařízení. Ing. Radka Telyčková Její kariéra začala v hotelu InterContinental Praha, kde prošla všemi „front of house“ středisky, rezervačním a obchodním oddělením. Nejvíce si však oblíbila Revenue & Channel management. Dále se věnuje konzultacím, auditům hotelů a tréninkům se specializací v oblasti Rezervací, Revenue & Yield, Channel Management a E-Commerce.

Lektoři Jiří Král Přední český šéfkuchař, kapitán kuchařského týmu „Pražští Lvi“ a dlouholet kapitán národního týmu kuchařů a cukrářů AKC ČR, šéfkuchař a majitel fa.“ Gastronomické poradenství“. V současné době šéfkuchař nejvýše položené restaurace v Praze „AUREOLE“. Účinkující v reality show „Kuchařská pohotovost“ Radomír Benetka 1996zástupce šéfkuchaře Villa Voyta Hotel Prague, 2000zástupce šéfkuchaře Radisson SAS Hotel Airth Castle Edinburgh, 2001senior vedoucí kuchař Radisson SAS St. Helen's Hotel Dublin, 2002 – 2004zástupce šéfkuchaře Renaissance Prague Hotel, 2004šéfkuchař Renaissance Prague Hotel, 2008šéfkuchař hotel Marriott, Prague, 2009šéfkuchař Kings Court Hotel Prague, 2009 –současnost- šéfkuchař restaurace AMADE.

Lektoři Michal Křižka Kávě se věnuje již od roku Působil v nadnárodní společnosti Sara Lee (dříve Douwe Egberts) a později v Tchibo Coffe service Czech republic, jako obchodní manažer. „Vždy mne více bavila práce za barem než za kancelářským stolem, rozhodl jsem se proto věnovat se vlastnímu podnikání jako barista. Nyní působím zcela nezávisle na jednotlivých producentech kávy, díky tomu se můžete spolehnout na objektivitu mých rad a doporučení“.

EKONOMIKA V HOTELOVÉM PROVOZU

SPRÁVNÁ CENOTVORBA Marketingový plán – základ úspěchu – Jeden produkt pro různé cílové segmenty – Segmentace klientely – Cenová strategie Důležitost průběžné práce s cenou Dynamický prodej – internet Balíčky Propagace – do čeho má smysl investovat Slevové portály …

OPTIMALIZACE NÁKLADŮ REALIZACE/REKONSTRUKCE UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ – Vytvoření koncepce – Vybalancování designu a nákladů na údržbu – Výběr vhodných vybavovacích předmětů – Využití moderních technologií – Osazení úsporných spotřebičů – Zapracování současných trendů – Analýza návratnosti investic –...

OPTIMALIZACE NÁKLADŮ O jaký druh ubytovacího zařízení se bude jednat? Jakou bude mít kapacitu? Jaké bude kategorie? Jaký by mělo splňovat standard? Jaký rozsah služeb bude poskytovat? Jaký segment bude oslovovat? …

ŘÍZENÍ PROVOZNÍCH NÁKLADŮ KONKRÉTNÍ PŘÍKLADY Z PROVOZŮ: – Housekeeping – Technický úsek – Recepce – Stravovací úsek – Obchodní úsek – Administrativa – …

ŘÍZENÍ PROVOZNÍCH NÁKLADŮ HOUSEKEEPING – Prádelna – Chemické čištění – Úklid Pokojů Veřejných prostor – Čisticí prostředky – Spotřební materiál – …

ZAVEDENÍ ÚSPOR ROZUMNÁ MÍRA ÚSPOR = EFEKTIVNÍ PROVOZ – Spočívá v efektivním řízení tržeb a nákladů – Optimalizace provozu představuje průběžný, nikdy nekončící proces – Může maximalizovat tržby a minimalizovat náklady – Je dnešní trendem Zavedení úspor se nesmí dotknout kvality a očekávaného standardu služeb!!!

ATRAKTIVNÍ NABÍDKA A SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK Trendy v chování zákazníků – Změny chování Kratší pobyty Větší samostatnost – internet Hodnotící portály … – Očekávání Zážitek Individuální přístup Kvalita Bezpečnost Řešení stížností …

EKONOMIKA V HOTELOVÉM PROVOZU!!! Tým lektorů AHR ČR se na Vás těší!!!