Kristýna Štěpánková Iveta Králíková Kateřina Denková Veronika Filipovičová Anna Ingrová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kipor, s. r. o. Kristýna Štěpánková Iveta Králíková Kateřina Denková
Advertisements

Skupina 1 Vize přestane být snem… KONCEPCE REVITALIZACE MĚSTA AŠ.
OKO – občanské kompetence občanům registrační číslo : CZ.1.07/3.1.00/
© Macura & partner, a.s. Veletrh řešení květen 2015 Podnikám a zaměstnávám.
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ Factoring: Financování vašeho podnikání Ing. Kateřina Bůžková 30. září 2015, Plzeň.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Factoring partnerem exportu Jak úspěšně exportovat do Turecka FKB – Radim Pospíšil Praha 24. října 2012.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Daň z přidané hodnoty. DPH: plátce a poplatník DPH Obsažena v ceně zboží a služeb – není placena jako samostatná částka DPH Obsažena v ceně zboží a služeb.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti Vzdělávací materiál: Prezentace.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
4 Marketingové prostředí Mikroprostředí Makroprostředí.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
EKONOMIKA 3. ROČNÍK Plán učiva Ekonomika 1.TC Podnik; majetek podniku a hospodaření podniku Podnik Struktura majetku a zdrojů financování Dlouhodobý majetek.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ T.G. MASARYKA 4 Ekonomika podniku.
Ivo Krsička Jedinečné spojení znalostí obchodu a distribuce energií.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Obchod, trh Základy hospodaření.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
EKONOMIKA 3. ROČNÍK Plán učiva Ekonomika
Digitální učební materiál
Analýza konkurenčního prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Z-Uhlí, s.r.o. Výroba biouhlí pomocí hydrotermální karbonizace.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
STUDENTSKÁ PEČEŤ STUDENTSKÁ PEČEŤ Zuzana Bártová Radka Havránková
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Situační analýzy prostředí – v konečném sestavení SWOT
Abeceda Mikroekonomie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Inovační potenciál České republiky
Téma 11: Finanční plánování
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Analýza konkurenčního prostředí
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Účtování DPH Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Digitální učební materiál
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický Logistický a výrobní proces ve firmě PENAM, a.s. Obhajoba diplomové práce autor diplomové.
AUTOR: Kateřina Křížová
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Podnik je organizace, která má vytvářet hodnotu pro vlastníky.
Daň z přidané hodnoty 13. prosince 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Role ČEB při realizaci exportní strategie
Prodeji produktu nebo služby
Klíčové aktivity projektu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
(Zasedací místnost MAS Království – Jestřebí hory, o.p.s., Úpice)
Transkript prezentace:

Kristýna Štěpánková Iveta Králíková Kateřina Denková Veronika Filipovičová Anna Ingrová

Představení společnosti Kdo jsme? Co vyrábíme? Přednáší: Kristýna Štěpánková1/10

Dodavatelé a odběratelé Názvy dodavatelů podniků – zjistit Kdo jsou naši zákazníci? Přednáší: Kristýna Štěpánková2/10

Analýza konkurence Zmínit substituty Přednáší: Kateřina Denková3

Strategie Ze SWOT vyšla … Přednáší: Veronika Filipovičová5

Náklady na investici Tabulka nákladů Přednáší: Anna Ingrová6

Finanční plán Předpoklad navýšení prodeje Jak se v budoucnu zveden obrat Výnosnost Doba návratnosti Vlastní zdroje x cizí zdroje % % - které padne investorovi Přednáší: Iveta Králíková7

8

Děkujeme za pozornost 9