LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení společnosti
Advertisements

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Optimalizace modelováním procesu
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Michal Reichl. O programu Nástroj pro evidenci obchodních informací a plánování času Vyvíjen od roku 1993 firmou Systegra s.r.o. Možnost modifikace programu.
Databázové systémy Přednáška č. 2 Proces návrhu databáze.
Patria Plus Mgr. Libuše Simandlová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Prezentace informačního systému pro malé a střední pekárny
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Tutoriál EBSCO Discovery Service ~ Jednoduché vyhledávání
Podnikový systém SEWSS Jakub Charvát STATISTICA Enterprise-wide SPC System.
Obchodní prezentace systému PRACANT 2008 Věnujte této prezentaci 3 minuty Vašeho času a sami uvidíte, jak je jednoduché pracovat efektivněji.
HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků.
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
Jak přenést svět na display
Parabel s.r.o. Padělky 192, CZ – Lukov Tel.:
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Požadavky KOMA-Servis na absolventy pro obor hydrauliky Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ“ Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH.
Zubní víla s. r. o. ERP Money S5.  Robustní  Výkonný  Bezpečný  Pro větší společnosti  Řeší specifické požadavky  Garance nejvyšší kvality  Jazykové.
Systém pro podporu komunitního plánování
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
13. Multiprodukční firma Osnova přednášky
MARKETINGOVÝ MIX.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
STATIST PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
IEC 61850: Soubor norem pro komunikaci v energetice
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
8. Marketing.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
Windows 7.
Passport PhDr. Ivana Reznerová
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
PUMA x FACR jedna z největších sportovních firem světa
MARKETING Přednáška P
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
IAS 2 ZÁSOBY.
IAS 2 ZÁSOBY.
Přihlášení.
Marketingové strategie
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS
Prezentace univerzitního informačního systému
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
Passport PhDr. Ivana Reznerová
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
MARKETING Přednáška P
Passport Centrum informačních a knihovnických služeb
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky

LECTURA VALUATION Page 2 OBSAH PrůvodceČíslo strany Úvod a přehledstrana 3 LECTURA individuální oceňování a přehledstrany 4-5 Podíl na trhu dle výrobcestrana 6 Podíl na trhu dle jednotlivých modelůstrana 7 Analýza nabídek na trhustrany 8-9 LECTURA průzkum trhu a statistikystrana 10 Lectura pokročilý individuální systémstrana 11 Partneři využívající pokročilý LECTURA systémstrana 12

LECTURA VALUATION Page 3 Úvod do oceňovacího systému LECTURA Lectura oceňování patří mezi přední světové ohodnocovací systémy podporující každodenní práci v procesech, které se zabývají použitými mobilními stroji. Lectura pomáhá svým uživatelům identifikovat zbytkovou hodnotu daného zařízení, rovněž také zachytit nejnovější pohyby na trhu či zjistit postavení ostatních výrobců na trhu. Nikdy nepodhodnocujte nebo nepřeceňujte jakýkoli stroj, který kupujete či prodáváte. Introduction & Overview KategorieVýrobceModelListing Found Vysokozdvižné plošiny 153 4,581 5,558 Zemědělské stroje 88 14,806 51,401 Stavební stroje 173 9,941 73,396 Jeřáby 55 4,682 5,046 Vysokozdvižné vozíky 126 8,501 44,468 Komunální technika 219 5,712 5,079 Recyklace / nakládání s odpady 79 1,696 1,069 Zařízení stavebního a civilního inženýrství ,454 7,298 Hydraulické zvedací jeřáby 72 12,763 1,062

LECTURA VALUATION Page 4 LECTURA individuální oceňování & přehled Obecné informace se zobrazí po zvolení sub- kategorie Vyhledávač:  přímé hledání  dle kategorie, sub- kategorie a výrobce

LECTURA VALUATION Page 5 Detailní informace ( zobrazí se po kliknutí na jednotlivý model)  Technická data  Podíl na trhu  Porovnání  Katalogové listy  Ocenění LECTURA individuální oceňování & přehled

LECTURA VALUATION Page 6 Úvod :: Podíl na trhu dle výrobce Přehled trhu ( dle výrobce )  Podíl výrobců na trhu  Nákup a investice v nejlepší hodnotě a prodej za nerozumnější cenu.

LECTURA VALUATION Page 7 Úvod :: Podíl na trhu dle modelu Přehled trhu ( dle modelu )  Umístění stroje na trhu  Filtr dle země  Výčet současné nabídky trhu

LECTURA VALUATION Page 8 Úvod :: Analýza nabídek Analýza nabídek Přehled  Seznam zdrojů  Různé možnosti filtrování  Přímé odkazy na nabídky  Důležitý a přehledný pomocník  Srovnání cen dle zemí

LECTURA VALUATION Page 9 Úvod :: Analýza nabídek Analýza nabídek statistiky  Filtr dle zemí  Důležitý a přehledný pomocník  Zobrazení významných parametrů.

LECTURA VALUATION Page 10 LECTURA průzkum trhu & statistika Průzkum trhu, statistiky a analýzy Díky třicetileté tradici a zkušenostem v oboru, obrovské databázi a kontinuálnímu sběru údajů a dat nabízí společnost LECTURA dokonalý přehled v oblasti stavebních a zemědělských strojů. Na tomto základě LECTURA efektivně vytváří různé specifické statistiky, analýzy nebo jednoduché přehledy, a to vždy dle individuálních požadavků a přání svých klientů. Příklad: Vývoj použitých zařízení dle: -Kategorie stroje -Značky -Roku výroby -Země Analýza dle: -Provozní hodiny -Ocenění -Počtu strojů Prodejní analýza dle: -Množštví prodaných strojů -Lokace -Prodaných značek -Nejprodávanější skupuny strojů LECTURA nabízí veškeré své produkty, analýzy, přehledy a statistiky v několika jazykových mutacích.

LECTURA VALUATION Page 11  Přizpůsobení se firemní identitě klienta  Implementace do domovských stránek klientů  Ochrana dat  Vývoj oceňovacích verzí pro firmy, rozvoj algoritmů etc.  Možnost editace –uživatelé mohou přidávat data, kupř.kupní a prodejní ceny  Vše výše uvedené je nastaveno na přání klienta. LECTURA Pokročilý individuální systém

LECTURA VALUATION Page 12 Lectura neustále vyvíjí individuální řešení, strategie, špičkové analýzy a sbírá tržní data s cílem zlepšit postavení stavebních společností na trhu. Jednotlivé výsledky následně pomáhají výrobcům v jejich strategických rozhodnutích stejně jako poskytují podporu celé síti prodejců. Partneři Lectura systému: Partneři využívající pokročilý LECTURA systém

LECTURA VALUATION Page 13 Děkujeme!