Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802-4785, financovaného.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Advertisements

Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
KDE JSOU MÍČE – NA, POD, ZA, PŘED aktivita
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
Dělení lomených výrazů
Příprava na lomené výrazy
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Anotace Opakování – jednoduché stroje Autor Dagmar K a isrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním. Schopnost vyhledávání informací.
Anotace Čtení s porozuměním, schopnost vyhledávat informace z vnějších zdrojů a doplnit tak učební látku Autor Dagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
AnotacePracovní list k procvičení základních poznatků o zvuku AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova k.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení sse systémem daní v ČR AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Anotace Pracovní list k procvičení základních poznatků o horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Anotace Výklad, procvičení plynulého čtení s porozuměním, vlastní reprodukce textu a schopnost ukázat jednotlivé části na modelu. Autor Dagmar Kaisrová.
Anotace Výklad. Osobnosti československých prezidentů od 1. republiky po II. světovou válku Autor Vladimíra Mezerová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Znalost.
Průřezové téma - Enviromentální výchova Lidské aktivity a životní prostředí Zdroje energie II. Alternativní zdroje 1/2 Anotace: Prezentace slouží jako.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
OBČANSKÝ PRŮKAZ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Autor : Mgr. Ludmila Jakubcová Jazyk : Čeština
Pracovní list k procvičení základních poznatků o práci a výkonu Autor
Anotace Sčítání bankovek - kvíz Autor Holomková Lenka Jazyk Čeština
Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_54
Pracovní list k procvičení znalostí o vnějších geologických dějích.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Zvládnutí jednoduchých cviků s krátkou tyčí pro správné držení těla.
Zvládnutí jednoduchých cviků s krátkou tyčí pro správné držení těla.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_93
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_19
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_17
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Orofacionální cvičení III.
Převody jednotek času – 2. část
Transkript prezentace:

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Anotace : Prezentace slouží jako výukový materiál k tématu drogové závislosti Autor : Mgr. Ludmila Jakubcová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Zdravý životní styl Speciální vzdělávací potřeby : -žádné- Klíčová slova : drogy - závislost Druh učebního materiálu : Prezentace Druh interaktivity : Aktivita, komunikace Cílová skupina : Žák Stupeň a typ vzdělávání : ZŠ praktická druhý stupeň Typická věková skupina : 12 – 15 let Celková velikost : 909 kB

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Drogová závislost

Drogová závislost je závislost na látce, která nám nějakým způsobem,,pomáhá“ uniknout z reality. Může se jednat o látky, které člověku přivodí halucinace, pocit volnosti a nezávislosti. Ale bohužel na velmi krátkou chvíli. Poté mohou mít lidé pocity naprosto opačné.

Člověk, který je závislý na drogách má při jejich užívání pocit, že nemá žádné problémy ani starosti. Užívání drog však vede k vážným zdravotním problémům jako je zhoršená paměť, hubnutí, nechutenství, nemoci jater, ledvin a další příznaky.

Drogová závislost se dělí na 4 fáze 1. Experimentální – člověk zkouší, co s ním droga udělá, jaké na něj bude mít účinky, ale není na ní ještě úplně závislý. 2. Sociální užívání - v této fázi se již objevuje závislost na droze a objevují se první problémy, které jsou s braním drog spojené. Člověk je nucen brát drogu pravidelněji a ve větších dávkách.

3. denní užívání – v této fázi ztrácí člověk kontrolu nad drogou a stává se na ní plně závislý, celý jeho život se točí kolem drogy a tím, jak ji sehnat, mění se jeho chování, povaha a morálka.

4. užívání k dosažení normálu – tato fáze užívání drogy končí mnohdy jejím předávkováním, selháním organismu a smrtí. Droga už člověku nepřináší žádné pocity štěstí jako dřív a je jen únikem od fyzické a psychické bolesti.

Ze závislosti na drogách se člověk může léčit ve speciálních centrech, nemocnicích nebo psychiatrických léčebnách. Člověku závislému na drogách se postupně snižují jejich dávky aby si tělo na drogy odvyklo a člověk se tak mohl vrátit k normálnímu způsobu života.

Odkazy PG Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.