Autor DP:Bc. Pavel Hájek Vedoucí DP:Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent DP:Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Advertisements

Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Úvod do MHD Trolejbusy: úvod.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický OPTIMALIZACE PROCESŮ VÝROBY NÁBYTKU VE SPOLEČNOSTI ARBYD CZ S.R.O. Obhajoba diplomové.
Autor diplomové práce: Bc. Jiří Motejzík Vedoucí diplomové práce:doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD. České Budějovice, červen 2016 Vysoká škola technická a ekonomická.
Zdanění provozu motorových vozidel v ČR Autor: Lucie Fialová Vedoucí práce:Mgr. Marta Hortová Oponent:Mgr. Hana Bartošová České Budějovice, červen 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická Racionalizace procesů logistických aktivit ve společnosti Alfa s.r.o. Autor diplomové práce: Martina Hlatká Vedoucí.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích  Autor bakalářské práce: Martin Novák  Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Bartuška 
Autor bakalářské práce:Martin Šíma Vedoucí bakalářské práce:Ing. Marta Hortová Oponent bakalářské práce:Mgr. Hana Bartošová DAŇOVÉ A ODVODOVÉ ZATÍŽENÍ.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
Bc. Pavel Pilecký učo:  Cíl práce  Testování současného evakuačního plánu  Výsledky testování  Zjištěné nedostatky  Návrhy řešení na odstranění.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Dopravní charakteristiky
V Českých Budějovicích, únor 2017
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Obhajoba diplomové práce Téma: Optimalizace skladového hospodářství.
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán podniku
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Zdanění provozu motorových vozidel v České republice
Financování a účetnictví základních škol
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Autor diplomové práce: Bc. Eva Slabší
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Identifikační a lokalizační studie brownfieldů
Autor: Bc. Lucie Nechvátalová Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Optimalizace finančních toků ve vybrané společnosti
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Autor práce: Michaela Janová
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Autor DP:Bc. Pavel Hájek Vedoucí DP:Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent DP:Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

 Motivace k řešení daného problému  Cíl práce  Současný stav MHD v ČB  Použité metody  Dosažené výsledky  Shrnutí  Doplňující dotazy

 Vztah k ČB  Využívání MHD v ČB  Zájem o MHD

 Cílem této diplomové práce je optimalizovat současné vedení drážní dopravy ve vybraném městě a na základě relevantních dat stanovit páteřní dopravní systém.

 8 trolejbusových linek  Č. 1, 2, 3, 5, 8 a 9 a 53, 59  58 trolejbusů

 Dopravní průzkum  Přiřazovací problém  DUMKOSA

Okrsek ZZZZZZZZZ ∑ IIIIIIIVVVIVIIVIIIIX DoI DoII DoIII DoIV DoV DoVI DoVII DoVIII DoIX ∑

Okrsek Okrsek a jeho podíl na celkovém počtu cest KódPodílKódPodílKódPodíl IV32%IV14%VII10% IIV44%VII11%III11% IIIV47%VII15%IV6% IVV29%I16%VII14% VIII25%VII16%I11% VIV59%VII11%IV9% VIIV29%III15%VIII8% VIIIV44%VII20%IV8% IXV46%III14%VII8%

OkrsekIIIIIIIVVVIVIIVIIIIX I II000EPS010 1 III IV1EPS V VI0ALT VII0000EPS00101 VIII0EPS IX01000EPS

Okrsek ZZZZZZZZZ IIIIIIIVVVIVIIVIIIIX DoI DoII DoIII DoIV DoV DoVI DoVII DoVIII DoIX

 A) I – IVF) VI – II  B) II – IXG) VII – VIII  C) III – VH) VIII – VII  D) IV – II) IX – VI  E) V – III

 Vzhledem k trakčnímu vedení – 4 linky  AIII – VMáj - Nádraží  BVII – VIIISuché Vrbné - Rožnov  CI – IVNemanice - Centrum  DVI – II (VII)České Vrbné – Vidov, Hodějovice (Papírenská)

 Spojení Máj – Nádraží  Potvrzení správnosti tohoto spojení  Linka č. 5  Délka linky: 5,7 kmDoba jízdy: 19 minut

 Spojení Suché Vrbné – Rožnov  Linka ve směru Suché Vrbné  Rožnov: ◦ Délka linky: 6,6 km Doba jízdy: 22 minut  Linka ve směru Rožnov  Suché Vrbné: ◦ Délka linky: 6,9 km Doba jízdy: 20 minut

 Spojení Nemanice – Centrum  Okružní linka  Délka linky: 12,1 km  Doba jízdy: 32 minut

 Spojení České Vrbné – Papírenská  Směr České Vrbné  Papírenská - točna: ◦ Délka linky: 10,3 kmDoba jízdy: 32 minut  Směr Papírenská - točna  České Vrbné: ◦ Délka linky: 10,7 km ◦ Doba jízdy: 31 minut

 Linka 8 ◦ Částečné nahrazení linkou C  Linka 9 ◦ Částečné nahrazení linkou B a D

 Cíl práce byl splněn  Posouzení současného stavu  Návrh nových linek

 1) Jak byste obhájil využití přiřazovacího problému a nástroje DUMKOSA na řešení problematiky MHD? Nástroj lze využít pro lineární problémy s dodavateli a odběrateli, počet odběratelů do 100. MHD je nelineární systém s výrazně větším počtem odběratelů (cestujících).  2) Proč model použitý v přiřazovacím problému zahrnuje oblasti bez trolejového vedení, když podle zadání práce má být optimalizována pouze elektrická trakce?  3) V kap píšete o nedostatečném spojení nádraží a nemocnice a chcete dvě stávající linky nahradit třemi. Na základě čeho jste stanovil, že spojení je nedostatečné? Nedalo by se řešit úpravou intervalu, příp. prokladem grafikonu? Porovnejte např. s dnešním spojením nádraží a univerzity jen jednou linkou.

 4) Metoda přiřazovacího problému dává jednosměrné výsledky trasování, jak je vidět u oblastí II, VI a IX. Jak jste toto zohlednil ve Vašem výstupu?  5) V jaké části města bydlíte a jaké spojení MHD využíváte? Nemohl tento fakt ovlivnit výsledek Vaší práce?  6) Co Vás přimělo zařadit trolejbusovou linku č. 1 mezi páteřní, když špičková hodina v jednom směru obsahuje pouze 4 spoje a o víkendu linka není v provozu?

 7) Jak souvisí uvedená optimalizace v Třinci s analýzou drážní dopravy?  8) Co znamená hodnota účelové funkce o velikosti uvedená u tabulky č. 3?  9) Souhlasíte s citovaným tvrzením v úvodu kap , že v MHD jde o přepravu osob na krátkou vzdálenost, a proto je v pořádku, že většina cestujících ve vozidle stojí?

Děkuji za pozornost