ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1, STAVBA 01191, DÚR STARÝ LÍSKOVEC – BRNO JIH ZÁVOD BRNO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přechod na nový systém akreditací JIŘÍ SMRČKA TAJEMNÍK AKREDITAČNÍ KOMISE.
Advertisements

„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
1 PTV – VISUM Brno - uživatel softwaru příklady z praxe Brněnské komunikace a.s. Útvar dopravního inženýrství Seminář PTV, Praha
Voda jak ji neznáme Povolení k nakládání s vodami k Ing. Jana Zmeškalová.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
ODBOR DOPRAVY MAGISTRÁTU MĚSTA BRNA CYKLISTICKÁ DOPRAVA JAKO SOUČÁST UDRŽITELNÉ MOBILITY Ing. Vladimír Bielko - vedoucí odboru VEŘEJNÉ PŮJČOVNY KOL V BRNĚ?
Odbor regionální politiky Ministerstvo pro místní rozvoj 12. září 2016 Ostrava 117D815 - Podpora obnovy a rozvoje venkova.
Návrh věcného záměru zákona o stavebních úřadech - co by bylo, kdyby… Ing. Jiří Štochel, VITA software s.r.o. 1.
Ing. Jaroslav Kořínek – výkonný ředitel společnosti KIC Odpady a.s. KRAJSKÉ INTEGROVANÉ CENTRUM NAKLÁDÁNÍ S KOMUNÁLNÍMI ODPADY v MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI.
Legislativa, finanční zajištění a návaznost ústředních orgánů na řešení problematiky dopravy a dopravní infrastruktury v Pardubickém kraji –
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Studie možného VD Hanušovice Generel LAPV Strana 2 Proč byl Generel LAPV pořízen: za posledních 50 let se postupně zvyšuje průměrná roční.
Desatero problémů Chrudimi otevřena 1. etapa obchvatu doprava rozdělena Pce - Žďár i Pce - Vysové Mýto po obchvatu vybudování okružní křižovatky.
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Nový celorepublikový nástroj územního plánování: –koordinuje územně plánovací činnost krajů a obcí –koordinuje resortní koncepce s průmětem do území Obsahuje.
Projekty vytvářející příjmy dle článku 55 Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 Praktické zkušenosti ŘSD ČR při přípravě projektů Ing. Tomáš Brázdil.
Regionální politika EU v období Mgr. Oldřich Hájek.
Odd ě lení ekonomiky a kontroly, OSV, KÚ JMK.  Rozhodnutí Evropské komise ze dne č. 2012/21/EU  Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních slu ž.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc Kontrola přijatelnosti Nejčastější chyby.
1 Právní stav územního plánu po vydání změny Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor regionálního rozvoje Oddělení územního plánování Porada s ÚÚP,
1 VI. Ročník mezinárodní konference Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů 22. září 2016 Luhačovice Potřeby a problémy dalšího rozvoje.
Ing. Karel Chudárek Ředitel Správy Zlín.
Dopravní modely v SUMP Jitka Ondráčková
Role dat v procesu rozhodování?
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Brno, Příslušnost vodoprávních úřadů
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Odpisové plány Inventarizační zpráva
Optimalizace výkonu linek pro stáčení piva do lahví
SEMINÁŘ AKTIVNĚ S BESIPEM
Besip Zlínského kraje Zlín,
STARÁ HLUKOVÁ ZÁTĚŽ dle novely NV 272/2011 Sb
Zpráva o uplatňování ÚP
IAS 36 Snížení hodnoty aktiv.
Téma 11: Finanční plánování
Projekt: Šance pro každého žáka Reg. číslo: CZ /0. 0/0
Norma ČSN JUDr. Tomáš Koníček
hejtman Pardubického kraje
Pracovní skupina ŘKV Finance
Porada OÚPSŘ KrÚ JMK s vedoucími ÚÚP Územně analytické podklady ÚAP kraje s využitím ÚAP obcí ÚAP a změny v právních předpisech Ing. arch. Jana.
CyberCzech a kybernetická bezpečnost v ČR
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona.
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Pracovní skupina Silniční infrastruktura
Zpráva o uplatňování územního plánu
Rychlá železnice, plány a realita
Pozemkové úpravy.
Závaznost ÚPD pro orgány státní správy lesa
Živnostenské podnikání (správně-právní režim) III. část
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Energetický management
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Omezení silniční dopravy na silnici III. třídy č
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Liberalizace osobní železniční dopravy
ČVUT, Fakulta stavební | 126MSFN - Český stavební trh
Porada KÚPK s ÚÚP a pořizovateli ÚPD
Svaz měst a obcí RNDr. Ivo Šanc Stakeholder Meeting, Praha,
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Produktivita nejen v dopravě a růst mezd
Územní plán s prvky regulačního plánu
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
PŘÍLEŽITOSTI NOVÉ KRAJINY
Výstavba D35 metodou PPP? Ing. Martin Janeček, Odbor strategie MD
Program rozvoje Rychlých železničních spojení v ČR
Vítáme Vás v Luhačovicích
Financování železniční infrastruktury
Informace k územním studiím krajiny z hlediska metodického
Transkript prezentace:

ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1, STAVBA 01191, DÚR STARÝ LÍSKOVEC – BRNO JIH ZÁVOD BRNO

ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1 KÝVALKA - HOLUBICE Představené rozšíření dálnice D1 v úseku Kývalka – Holubice vychází ze zpracovaných dokumentací pro územní rozhodnutí z období let Žádná ze staveb nemá platné územní rozhodnutí a pro svou finanční náročnost nemá ani aktuálně schválený investiční záměr. Z hlediska souladu s územně plánovací dokumentací je nejdále stavba 01191, kde může být žádáno o územní rozhodnutí. Ostatní stavby jsou v řešení – změna územních plánů. Rozšíření dálnice D1 v úseku Kývalka – Holubice není zahrnuto do aktuální generální opravy D1 v úseku Mirošovice – Kývalka, a to i přes fakt, že daný úsek je jedním z nejzatíženějších částí dálniční sítě v České republice. Prioritní stavba v úseku MÚK Brno-západ až MÚK Brno-jih prošla dvoukolovou expertízou ŘSD se zlevněním o cca 2,5mld. V současnosti čeká na možnost zahrnout uvedené snížení stavebních nákladů do aktualizace dokumentace pro územní rozhodnutí a aktualizaci investičního záměru. Bez těchto kroků nelze počítat se zahájením další přípravy.

Celková situace D1 Kývalka – Holubice

STAVBA A 01171

STAVBA 01172

STAVBA 01191

STAVBA A 01313

STAVBA 01312

NÁKLADY (CÚ2010)

Stavba PRIORITNÍ ÚSEK Určení priority úseku: současné intenzity v jednotlivých úsecích - r. 2009: voz/24hod předpokládaná dlouhodobá absence jiných dopravních staveb v ČR (R55, JZT+JT...) součinnost s komunikačním systémem města Brna - dlouhodobá absence jižního sektoru VMO předpoklad růstu intenzit v úseku přes voz/24hod (což je nad rámec kapacity stávajícího stavu) nebezpečná napojení ve stávajících MÚK absence připojovacích pruhů průpletové úseky v hlavním dopravním prostoru dálnice časté a opakované kongesce dopravy na Brněnském úseku D1 mezi MÚK Brno západ a MÚK Brno jih Charakteristika návrhu: úprava dotčených MÚK, nejedná se o kompletní přestavbu křižovatek. minimalizace demolic stávajících mostních objektů, pokud jsou rozšiřitelné a z hlediska životnosti vyhovující minimalizace zásahů do okolí D1, jehož rozvoj dálnici D1 prakticky „pohltil“ šestipruhové uspořádání v mezikřižovatkových úsecích možnost rozdělení stavby na dva samostatně realizovatlené a financovatelné úseky A) MUK Brno jih - MÚK Brno Centrum B) MÚK Brno centrum - MÚK Brno Západ

Aktuální prioritou, by vzhledem k intenzitám dopravy, dopravně-inženýrským a dopravně- bezpečnostním problémům, k tvorbě protihlukových opatřeních na stranu města Brna měla být stavba zahrnující přestavbu MÚK Brno Centrum a MÚK Brno Jih včetně rozšíření od MÚK Brno Západ po MÚK Brno Jih na šestipruhové uspořádání. Návrh předpokládá úpravu stávajících křižovatek (dle dohod mezi MD ČR, MV ČR a Městem Brnem), která vychází z možnosti území a dopravních nároků, ne z úplné přestavby křižovatek nad rámec Územního plánu města Brna a finančních možností. Stavba PRIORITNÍ ÚSEK

Stavba 01191