Dotazník – 8.-9. třída Celkový počet respondentů: 135 J.A.Komenského: 90 žáků T.G.Masaryka: 45 žáků 13 let – 13x 14 let – 64x 15 let – 43x 16 let – 1x.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
účastníci: Z.Jedličková, P.Hatrik D.Chvátalová, V.Huňová. K. Vraštilová.
Advertisements

Projekt Orbis Pictus v programu Comenius
Výměnný pobyt. Spolupráce • Od roku 2000 spolupracuje Obchodní akademie a Jazyková škola Pardubice se Státním centrem pro výchovu k povolání v Aschaffenburgu.
Kamarádi :o) :o).
Obsah Organizace AIESEC Projekt EDISON Zahraniční studenti Program
PaedDr. Zuzana Horváthová, Ph.D. doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
Vojtěch Šolta student septimy
Dobrý den! Budu vám vyprávět příběh o olympijských hrách!
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Pozorně čti a vteřinu či dvě o tom popřemýšlej !
Mýma o č ima PAVEL DVOŘÁK student tercie Anglie 2006 / zájezd.
Peru 2012 Marek Vavřina 1. Otázky, na které bych chtěl odpovědět Jaké byly mé důvody strávit semestr v zahraničí a proč jsem si zvolil zrovna Peru? Na.
FACEBOOK - anketa ( © 2010 Načítání…
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2013 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Jak to vlastně bylo. Nikola Petráková.
 University of Northern Colorado jarní semestr 2014 Ivo Strejček.
JAKUB ŠVEC STUDENT SEXTY
MALTA Rozhodl jsem se pro začátek Maltu, kde jsem strávil skoro měsíc, stručně popsat, protože předpokládám, že tato velmoc, kvůli svým drobným rozměrům,
Masarykovo gymnázium.
Evropské příležitosti pro mladé lidi SYTYKIA Evropské příležitosti pro mladé lidi.
Turecko místo mých snů Václav Starý 4. Ročník
Je zbožnost cool? ZAJÍMAVÁ ZÁBAVNÁ PŘITAŽLIVÁ. Jak lidé kolem nás vidí zbožnost? Je to něco společného s Bohem Je to nuda Nejspíš to nemá žádný praktický.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
Mýma očima Roman Lavička student kvarty školní studentský pobyt Anglie 2005.
ÚPICE Centrum Jestřebích hor Partnerská města a osobnosti Naše město začalo spolupracovat s městy: Naše město začalo spolupracovat s městy: Piechowice.
Druhá evaluace systému ARET pro automatické předčítání učebních textů a pro vytváření automaticky čtených učebních pomůcek Druhá evaluace systému ARET.
 Studenty ze Sulzbachu-Rosenbergu jsme v sobotu přivítali na našem gymnáziu  Poté jsme si je odvezli do svých rodin.
STŘELNÁ zdroj: strelna.cz zdroj: strelna.cz
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
Masarykovo gymnázium. ISIC  Tento rok jako první se zaváděj nový trend v podobě ICIS KARET  Je velice všestraná..  Slouží k zadávání obědnávek na oběd.
MASARYKOVO GYMNÁZIUM VSETÍN
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CESTA KOLEM SVĚTA Pavlína Srbová, 1.B.
Historie studia 1. ročníku Studovat jsem začal na střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická Liberec. Přihlásil jsem se na obor strojírenství,
Birmingham Anna Kolářová
ZAHRANIČNÍ PRAXE 2015 ERASMUS+. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ RÁMEC ŠKOLY (ŠKOLA SI UDĚLALA SAMA SVOJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ) VYPLNĚNÍ PŘIHLÁŠEK – DOSTUPNÁ NA WEBU (KAŽDÝ.
Chorvatsko Chorvatsko ostrov Murter Poznávací a pobytový kurz pro žáky 8. – 9. ročníku.
Vítejte na zápisu prvňáčků na 31.ZŠ. Gymnastika Házená Lední hokej Judo Běh na lyžích Basketbal Cvičení pro předškoláky Posilovna Aerobic Sportovní aktivity.
Rozhovor s paní učitelkou Pavlou Jemelíkovou. 1.Na naší školu jste nastoupila teprve nedávno. Představte se nám, prosím. Bydlím v Krupce, učím 7. rokem,
Sára Motyčková 9.B 2015/2016 Název úkolu: Životní prostředí - Jak se vám žije ve Veselí nad Moravou? Číslo úkolu: 28 Zadání úkolu: Vytvoř a následně zpracuj.
MÝMA OČIMA ADÉLA ŠÍPKOVÁ STUDENTKA PRVNÍHO ROČNÍKU ANGLIE- 2002/ ŠKOLNÍ ZÁJEZD.
duben 2016 Aktuální příležitosti pro mladé a studenty... (výběr)
Dotazníkové šetření. Cílem ankety je zjistit potřeby obyvatel města Toužim, zlepšit přehled městských zastupitelů o vnímání jejich potřeb z hlediska poskytování.
LUŽÁNKY – STŘEDISKO VOLNÉHO ČASU BRNO, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Evropská dobrovolná služba (European Voluntary Service)
Praxe v Anglie- Portsmouth. Výběrové řízení Přihláška- (průměr známek z předešlých ročníků, známky z anglického jazyka obě pololetí za absolvované ročníky)
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20_01_náhradní rodinná péče Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Rozhovor se… slečnou Magdalenou Žižkovou Co jsme zjistily o Majdě ? Co ji baví? Jak ji (ne)znáte…..
Československo, Česko a Slovensko Autoři: Veronika Hlávková Jana Kamenická Nikola Košařová Natálie Pokorná.
Metody sociálního výzkumu 4. blok Denní studium LS 2008/2009.
ZAHRANIČNÍ PRAXE BIRMINGHAM Jakub Knittl 16. dubna 2016 – 14. května 2016 Číslo projektu: CZ01-KA
Anglie ZŠ Bor, ZŠ Nebušice Vytvořila: Veronika Třísková.
Vítejte. Ke škole bezpečněji Projekt:Cíle projektu  Vize projektu vznikla od samotných žáků školy ZŠ Krátká v Klášterci nad Ohří, s cílem zvýšit bezpečnost.
Anglie Natálie Kováčiková Anna Valíčková. Proč jsme vůbec jeli do Anglie? Do Anglie jsme cestovali díky projektu Čtení a cizí jazyky zajímavě Potkali.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Popisuje: Vojtěch Zedek
Kateřina Kynčlová Praxe Anglie - Portsmouth –
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
Praxe - Anglie 2015 Veronika Bartáková.
DOVOLENÁ Fornůsková, Luběnová 8. A.
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
CHAREKTERISTIKA Obrázky a náměty slohových cvičení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Filipíny Ostrovní stát v jihovýchodní Asii Hlavním městem je Manila
„Najdi a nafoť školní hřiště, jaké bys chtěl mít u naší školy“.
Výlet na Lipno Letošní prázdniny jsme s paničkou vyrazily na Lipno. Kde jsme si nenechaly ujít stezku do korun stromů. Panička nahoru jela sedačkovou lanovko.
Pracovní stáž na Slovensku – Martin - v rámci programu Erasmus+
MOŽNOSTI PREZENTACE BADATELSKÉ ČINNOSTI V MATEŘSKÉ ŠKOLE MGR
Škola základ občanského života
eTwinning – digitální technologie smysluplně a zábavně
Transkript prezentace:

Dotazník – třída Celkový počet respondentů: 135 J.A.Komenského: 90 žáků T.G.Masaryka: 45 žáků 13 let – 13x 14 let – 64x 15 let – 43x 16 let – 1x neví - 14x

1. Víš o tom, že existují výměnné pobyty od města Blatné do partnerských měst?

Zhodnocení větší polovina ZŠ T. G. Masaryka o takové možnosti nevěděla naopak většina ZŠ J. A. Komenského tento projekt zná

2. Zajímal by tě takový výměnný pobyt?

Zhodnocení nezájem projevilo 5 žáků ve věku 14 let (4x) a 13 let (1x) zatímco 14tiletí dotazník bojkotovali, 13letý svůj nezájem zdůvodnil tím, že nerad cestuje ¾ žáků vyjádřilo zájem o projekt s partnerskými městy

3. Kam by tě lákalo jet? Celkový výsledek je následující: 1. Anglie, Calderdale 2. Francie, Sargé les Le Mans 3. Švýcarsko, Roggwil 4. Německo, Vacha 5. Slovensko, Važec

na 1. místo zařadili města v tomto pořadí

na 2. místo umístili

na 3. místo umístili

na 4. místo umístili

na 5. místo umístili

4. Kvůli čemu bys jel na takový pobyt?

Zhodnocení suverénně zvítězila odpověď C – poznat novou zemi, následovaná odpovědí A – procvičit si cizí jazyk jiné důvody uvedli 4 žáci: odpočinek od školy vztah s cizí dívkou kultura a zvyky památky pouze 5 respondentů by nejelo za nic na světě

5. Čeho by ses bál na výměnném pobytu?

Zhodnocení nejméně se uváděl důvod cesty, být bez rodičů a jiné důvody jiné důvody zněly:  bál bych se, že to nevyjde tak, jak si představuji  prostředí, ve kterém bych byla  raději bych tam jel s rodinou  nebojím se, jen nemám zájem naopak nejvíce odpovědí znělo NEBÁL BYCH SE – 46x NEUMÍM JAZYK - 41x

6. Jakým cizím jazykem bys nejraději mluvil na výměnném pobytu?

Zhodnocení suverenním vítězem je angličtina, což prakticky potvrzuje odpověď na otázku č. 3, kde se Anglie stala nejraději navštívenou zemí němčina se překvapivě umístila až na 4. místě jako další jazyky byly uvedeny např. rusky, česky, mongolsky, čínsky, azerbajdžánsky atd.

7. Co bys rád podnikl během pobytu v partnerském městě?

Zhodnocení celkem vyrovnané odpovědi od 51 do 71 respondentů jen vypisované sporty mají 14 hlasů např. běh, fotbal, freestyle, atletika, bruslení, lyžování, běžky, rugby, cyklistika, ping-pong, tenis, skateboard, basket jako jinou aktivitu navrhují památky, muzea, moře, párty, hledání holek

8. Jak bys zabavil kluky a holky z partnerských měst v Blatné, aby se jim tady líbilo?

Zhodnocení určitě by zařadili na program pobytu výuku několika českých slov a procházku po parku a zámku aktivity ve městě zvolilo pouze 16 žáků, příroda jim přijde zajímavější další návrhy jsou sport a párty

9. V čem si myslíš by byl hlavní přínos tvé aktivity v těchto pobytech?

10. Během pobytů se dřív ubytovávalo v rodinách na 2 noci, co si o tom myslíš? Bydlel bys u někoho doma a poznal, jak bydlí? pozitivní přístup má 60%

11. Pobyty se jednou za několik let pořádají i v našem městě, nechal bys někoho ubytovat u sebe doma?

Zhodnocení nejčastěji sice zvolili možnost „ASI ANO“, ale názor žáků na ubytování v jejich rodinách je spíše negativní, nicméně ne zcela negativní

12. Myslíš, že je dobré pro Blatnou udržovat blízké vztahy se zahraničními městy?

13. Jakou cestou bys komunikoval s přáteli z těchto pobytů?

Zhodnocení nejčastěji používaným komunikativním prostředkem by byl Facebook naopak neefektivní a nepřínosné je použití Twitteru často se vyskytl názor Skype, který žáci zvolili v otevřené odpovědi dalšími prostředky byly dopis, telefon, Instagram, Setbox a poštovní holubi

14. Kdybys vyrazil na výměnný pobyt, s kým bys jel?

Zhodnocení podpora v podobě kamaráda/kamarádky by vítalo 103 žáků sám by jelo pouze 13 žáků, přičemž pouze 1 byl studentem 8. třídy, zbytek jsou žáci posledního ročníku