Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2637 Název výukového materiálu: Past continuous tense.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Past tenses in time clauses minulé časy v časových souvětích
Past simple & past continuous
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
Pracovní list Autor:Jiří Vondráček Cílová skupina: žáci 9.roč. Klíčové kompetence: výklad a pochopení gram. jevu Očekávané výstupy: Vyhledat specifické.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past simple – past continuous VY_22_INOVACE_19 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Minulý čas průběhový (kladné a záporné věty)
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Past simple or past continuous
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present and past continuous VY_22_INOVACE_22 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple). Vysvětlení použití těchto časů společně. Příklady otázek a odpovědí.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Past Continuous – tvar a použití
MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ /PAST CONTINUOUS/ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Jurajdová. Dostupné z Metodického portálu.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_07_Past_simple.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.9.01_past_simple_and_ past_continuous Název: Past simple X.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
MINULÝ ČAS PROSTÝ A PRŮBĚHOVÝ SROVNÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Jurajdová. Dostupné z Metodického portálu.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková While I was having a shower someone rang....
Modal verbs – could, should, would Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového.
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
Sloveso být – minulý čas
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
Název školy: Základní škola Okříšky Autor: Mgr. Zuzana Butorová Název:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Past continuous - exercises
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
Past continuous Minulý čas průběhový.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
(Minulý čas průběhový)
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý a průběhový.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
I haven´t seen your ID card.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
; Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
Past simple x Past continous
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
Past simple – irregular verbs
Název: Past simple – regular and irregular verbs
Transkript prezentace:

Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense Autor: Mgr. Miluše Šicnerová Vytvořeno: 3. března 2013 Ročník: 7. – 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Anglický jazyk Tematický okruh: Receptivní a produktivní dovednosti Téma: Past continuous tense Pomůcky: počítač, dataprojektor, flash disk Anotace: výukový materiál prostřednictvím kterého se žáci seznámí s tvořením a použitím minulého času průběhového. Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Texty jsou vlastní originální tvorbou autora. Všechny objekty použité k vytvoření tohoto materiálu jsou součástí softwaru Microsoft® Office. VY_32_INOVACE_09_37

Past continuous tense Minulý čas průběhový

Tvoření: to be = was/were + ___ing I/he/she/it was playing we/you/they were playing

Zápor/Negative I/he/she/it was not/wasn´t playing we/you/they were not/weren´t playing

Otázka /Question Mum was going to the shop at 5 o´clock. Was mum going to the shop at 5 o´clock? The boys were playing football in the afternoon. Were the boys playing football in the afternoon?

Lucy was doing her HW on Sunday morning. Was Lucy doing her HW on Sunday morning? When was Lucy doing her HW? What was Lucy doing on Sunday morning? Why was Lucy doing her HW on Sunday morning?

Užití/Using pro vyjádření děje, který probíhal po určitou dobu v minulosti I was watching TV from 7 to 10 last night. My dad was working in the garden on Saturday afternoon.

pro vyjádření děje, který je pozadím pro hlavní děj věty Peter was going to the shops when he lost his money. While I was skiing, I broke my leg. The telephone rang while I was having a shower.

pro vyjádření dvou dějů, které probíhaly současně While my mum was making dinner, I was helping her. I was getting dressed while my brother was having breakfast.

1.Vyber správný tvar sloves./Choose the correct form of the verbs. 1.Jane was waiting/waited for me when I was arriving/arrived. 2.What were you doing/did you do at this time yesterday? 3.Was Susan at the party last night? Yes, she was wearing/wore her new dress. 4.When I last saw/was seeing Jack, he looked/was looking for a job. 5.Mum was driving/drove to work when she was having/had an accident. 6.The boys were breaking/broke a window while they were playing/played football. 7.Children were playing/played while their mum was cooking/cooked lunch.

2. Dobře nebo špatně? Oprav věty, které jsou nesprávné. Right or wrong? Correct the wrong sentences. 1.While she was eating, she heard a noise. ……………………………………………………………………………………………………… 2. Dad was falling while he painted the wall. ……………………………………………………………………………………………………… 3. She came in while they were having lunch. ……………………………………………………………………………………………………… 4. Mrs Green was arriving while her children were sleeping. ……………………………………………………………………………………………………… 5. When the accident happened, the driver was driving very fast. ………………………………………………………………………………………………………

Řešení 1. cvičení 1.Jane was waiting for me when I arrived. 2.What were you doing at this time yesterday? 3.Was Susan at the party last night? Yes, she was wearing her new dress. 4.When I last saw Jack, he was looking for a job. 5.Mum was driving to work when she had an accident. 6.The boys broke a window while they were playing football. 7.Children were playing while their mum was cooking lunch.

2. cvičení 1.While she was eating, she heard a noise. right 2. Dad was falling while he painted the wall. Dad fell while he was panting the wall. 3. She came in while they were having lunch. right 4. Mrs Green was arriving while her children were sleeping. Mrs Green arrived while her children were sleeping. 5. When the accident happened, the driver was driving very fast. right