UČÍME SE S TABLETY aneb I NA VAŠEM, ALE PO NAŠEM MGR. OLGA VEJVODOVÁ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
Advertisements

Světové strany SEVER ZÁPAD VÝCHOD
Najdi ve větách VS po M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Studentská inovace praxí
Strukturované učení PROJEKT EU
Psaní i,í, y, ý po měkkých a tvrdých souhláskách
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Vyučovací předmět Počítače Seznámit žáky s moderní informační a komunikační technologií a poznat její možnosti - PC, internet, mobilní telefon Umožnit.
P RAHA pro 5. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Místo, kde žijeme – Praha, hlavní město ČR Mgr. Hana Patschová listopad 2011 VY_32_INOVACE_167.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Identifikátor materiálu: EU
ICT M 5.R. Desetinná čísla
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_9,čj.
MATEMATICKÉ LOTO.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_142_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
ZEMĚ NAŠE PLANETA Dílna 4 SKUPINOVÁ PRÁCE V CENTRECH AKTIVIT PŘI ZÍSKÁVÁNÍ POZNATKŮ PRACUJEME SPOLEČNĚ A UČÍME SE: -ROZDĚLIT SI MEZI SEBOU ÚKOLY -ZAPOJIT.
VÝSLEDKY SBĚRU PAPÍRU Který se uskutečnil –
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_1,čj.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ivana Nejedlá Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Učivo:Geometrické tvary a geometrická tělesa
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Úhly – definice, značení
Křížovky s VS po V I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po B I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
CIZÍ SLOVA.
Poznáváme antickou kulturu „ „Vzdělanost má trpké kořínky, ale sladké plody“ Aristoteles.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Mgr. Kateřina Lojdová - nejčastější organizační forma výuky - učitel souběžně a přímo vyučuje větší skupinu žáků (třídu, skupinu,
Škola.
Teorie a metod. výchovy ke zdraví 2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_209_ČJ 2 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vlastní jména NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A.04_prirodni pomery_cr_typy_chranenych_uzemi_v_cr
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníříjen 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo Test k ověření znalostí Funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír.
Práva a povinnosti žáků
VY_32_INOVACE_02_Český jazyk pro 7. ročník_Jazykové příručky
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
NÁZEV ŠKOLY:ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_SLOVA_NADRAZENA_PODRAZENA_SOURADNA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Jaroslav Kudr pro OATGM
VY_32_INOVACE_ PRV.1R.1B.18 Hádejte ovoce.
DEFINICE FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
VY_32_INOVACE_35_CJ_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Úpravy algebraických výrazů
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Transkript prezentace:

UČÍME SE S TABLETY aneb I NA VAŠEM, ALE PO NAŠEM MGR. OLGA VEJVODOVÁ

UČÍME SE S TABLETY aneb I NA VAŠEM, ALE PO NAŠEM  Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace  Předmět: Český jazyk  Ročník: 2.  Téma: Vyvození psaní Y po souhláskách pravopisně tvrdých  Cíl hodiny: Procvičení probrané látky – slova nadřazená, podřazená a souřadná; Nová látka - souhlásky pravopisně tvrdé  Metody: Hraní rolí; Skupinová práce – vyvození pravidla  Aplikace: EduBase; MutiPoint Server 2011, Open Sankoré  Pomůcky: Tablety či dotykové telefony - školní i soukromé (nezáleží na operačním systému, velikosti či značce)

METODA HRANÍ ROLÍ o Tablety slouží jako rozstříhané kartičky, kdy se hledají skupiny o Každý žák má vlastní mobilní zařízení s jiným slovem o Úkolem žáků je najít své družstvo o Žáci se pohybují po třídě s tabletem o Ve družstvu má každý svojí roli a úkol o Celé družstvo se představí ostatním  Program EduBase

HRANÍ ROLÍ Procvičení slov významem nadřazených a podřazených, slova souřadná 1. úkol: Přečti si slovo na svém zařízení, najdi skupinu, do které patříš. 2. úkol: V rámci svého družstva rozhodněte, kdo má slovo nadřazené, kdo slova podřazená 3. úkol: Žák s nadřazeným slovem si stoupne, žáci s podřazenými slovy si pod něj sednou. 4. úkol: Každé družstvo se představí

EduBase na tabletech

Program EduBase

METODA VYVOZENÍ PRAVIDLA o Žáci jsou rozděleni do skupin dle předchozí aktivity o Každá skupina má jedno dotykové zařízení o Ve skupině si žáci rozdělí role – manažer, zapisovatel, prezentátor o Žáci pracují samostatně ve skupině o Po vyvození pravidla následuje prezentace každé skupiny, zápis do sešitu a ověření v praxi  Programy MultiPoint Server 2011 a Open Sankoré

VYVOZENÍ PRAVIDLA 1. úkol: Přesuňte k sobě slova, která obsahují Y. 2. úkol: Na papír napište písmena, která jsou před písmenem Y. 3. úkol: Seřaďte tato písmena podle abecedy. 4. úkol: Odprezentujte svá písmena a zapište je do sešitu.

Psaní Y po tvrdých souhláskách

Tablety žáků

UČÍME SE S TABLETY aneb I NA VAŠEM, ALE PO NAŠEM  Jedničky s tablety Jedničky s tablety  Učíme se s tablety Učíme se s tablety