MZŠ Dymokury 28.4.2015 Ing. Martina Š ť astná. 1. Kde hledat hotové aplikace a jak je vyu ž ít ve výuce 2. Práce se Smart Tools 3. Jak si upravit procvi.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metrické vlastnosti.  Odchylka dvou r ů znob ěž ných p ř ímek je velikost ka ž dého z ostrých nebo pravých úhl ů, které p ř ímky spolu svírají. • (R.
Advertisements

Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBO Ř ANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_181_SAMOHLÁSKY Téma: ROZD Ě LENÍ.
Grafické násobení a sčítání úhlů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
N ORMÁLNÍ JE NEKOU Ř IT Ž ALOUDÍKOVÁ, I., H RUBÁ, D. P D F A LF MU BRNO Výchova ke zdravému životnímu stylu a nekuřáctví na I.stupni ZŠ.
word – Tabulky podle normy
Krou ž ky školní dru ž iny Výtvarný krou ž ek  Ve výtvarném krou ž ku d ě ti zkoušejí malovat r ů znými technikami  Uplat ň ují výtvarný talent  Pracují.
(principy funkce a oblasti vyu ž ívání tabulkových procesor ů, struktura tabulky, vzorce a funkce obecn ě, adresace bun ě k - relativní a absolutní editace.
Pro č práv ě hotelový porcelán?. N ě co málo o G. Benedikt G. Benedikt je č eská porcelánka, kterou vlastní č eský majitel, její historie se za č ala.
Bezobratlí.
 O co se pokoušíme  Stav p ř i minulé minikonferenci  Jak jsme pokro č ili  Po č ítání fitness  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme.
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
 Typický osobní po č íta č m ůž eme rozd ě lit na t ř i č ásti:  Po č íta č ová sk ř í ň  Monitor  Další vstupn ě -výstupní za ř ízení (klávesnice,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_202_NÁSOBENÍ_DVĚMA Téma: NÁSOBENÍ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_238_JEHLIČNATÉ_STROMY Téma: JEHLIČNATÉ.
2014 / 2015 Hospodaření Kateřina Hrdličková - Matýsek Fiscus.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_188_PÁROVÉ_SOUHLÁSKY_Ď_Ť Téma: PÁROVÉ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_216_KŘIVÁ_PŘÍMÁ_A_LOMENÁ_ČÁRA Téma:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_195_SLABIKA_NĚ Téma: SLABIKA NĚ Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_193_SLABIKA_DĚ Téma: SLABIKA DĚ Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_187_PÁROVÉ_SOUHLÁSKY_D_T Téma: PÁROVÉ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_189_PÁROVÉ_SOUHLÁSKY_H_CH Téma: PÁROVÉ.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: sedmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADY PRÁCE S QUIZLETEM Multiplatformní aplikace pro výuku i samostudium.
Číslo projektu CZ.1.07/ / Název školy SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Matematické vzdělávání Předmět Matematika Tematický.
P ř íprava a pilotá ž vzd ě lávacích program ů (v č etn ě metodik) pro d ě ti a mláde ž zam ěř ených na rozvoj metod vzd ě lávání v oblasti rozvoje klí.
Hrátky s mapou Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotaceObsahuje nám ě ty č inností pro práci s mapou, seznámení s m ěř ítkem, výroba vlastních u č ebních pom.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Notebook, tablet Číslo DUM: III/2/VT/2/1/20 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Vypracovala Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mlado ň ovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_6A_8B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:6. Tematický okruh,
DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_20_Disk slo ž ka Šablona č íslo: VII.Sada č íslo: 3.Po ř adové č íslo DUM: 20. Autor:Mgr. Milan Ž i ž ka.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Projekt: Škola pro život Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_02-informatika 8. třída_021 Základní škola: Základní škola.
Mnohočleny Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření
Č ÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_04_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Výrazy Základní škola Libina, p ř ísp ě vková.
Věcné autority v roce 2016
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_M7_Hanak TÉMA: Zlomky
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
EU_12_sada1_19_Inf_Excel_1_Šeb
ORGANIZACE DAT V POČÍTAČI
Název materiálu: Internetový prohlížeč Google Chrome
Konstrukce trojúhelníku s využitím vět o shodnosti
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
1. Jak si rychle a jednoduše upravit vzor
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
FUNKCE – vlastnosti Co znamená rostoucí funkce?
Co se všechno naučíme??? MS WORD Obrazce Obdélníky Šipky Hvězdy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
MS Word - otevření a uložení souboru
VY_32_INOVACE_VJ36.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Konstrukce trojúhelníku - Ssu
Transkript prezentace:

MZŠ Dymokury Ing. Martina Š ť astná

1. Kde hledat hotové aplikace a jak je vyu ž ít ve výuce 2. Práce se Smart Tools 3. Jak si upravit procvi č ovací aplikaci na míru 4. Vytvo ř ení vlastního trena ž éru na drillandskill 5. Diskuze a individuální dotazy

 Hotové aplikace najdeme na Obchod Play, v sekci aplikace, v kategorii vzd ě lávání  Pro za č átek doporu č uji aplikaci ŠKOLA DOTYKEM  Vybereme si p ř edm ě t a v n ě m dostupné aplikace, pokud se nám líbí, tak si jí nainstalujeme

 hra pro 2 hrá č e  rychlé procvi č ení základních po č etních operací  v r ů zných úrovních obtí ž nosti  vhodné jako matematická rozcvi č ka

Procvi č ování sou ř adnicového systému Rychlé „rýsování“ základních i slo ž itých geometrických útvar ů

 V kategorie M ěř i č e a senzory si lze nainstalovat: - M ěř i č vzdálenosti - M ěř ení úhl ů - M ěř ení teploty - Kompas - Zv ě tšovací sklo - a mnoho dalších…

Pomocí výšky objektu ur č íme vzdálenost od n ě j

 Ne v ž dy je hotová aplikace vhodná pro naši výuku  Vyu ž ijeme tedy tzv. procvi č ovací aplikace  Ji ž známe : Kahoot!  Seznámíme se z aplikací Quizlet

 Více informací na quizlet.html quizlet.html  Vy ž aduje registraci pomocí Google ú č tu  Pomocí „lupy“ m ůž ete vyhledávat karti č ky jiných u ž ivatel ů  Pomocí „plusu v obdélní č ku“ si vytvá ř íte své dvojice pojm ů  Objeví se dva sloupce Term a Definition, do nich vkládáte dvojice nap ř. -3 – …..atd. Pak vašemu setu dáte název a ur č íte zda je jen pro vás, nebo pro všechny…a ulo ž íte

CARDS – u č í se pomocí karti č ek, hv ě zdi č kou si lze ozna č it problémové úlohy a pak procvi č ovat pouze je LEARN – odpovídá pomocí klávesnice, pokud neví, musí napsat správnou odpov ěď MATCH – procvi č uje na č as jako „pexeso“, po č ítá se skóre VÝHODA – lze p ř ipravit na PC nebo notebooku na adrese:

 Vyu ž ití na rychlé testování v hodin ě, nebo domácí p ř ípravu trena ž éry text k textu

upravíme název vkládáme dvojice pojm ů Následn ě ulo ž íme do slo ž ky „moje trena ž éry“ a zadáme ž ák ů m jako domácí p ř ípravu, nebo krátké procvi č ení v hodin ě.