On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Geografie cestovního ruchu
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Služby.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Hodnocení DeMo v projektu NetZP Mgr. Andrea Preclíková.
Marketingová komunikace
Internet a cestovní ruch
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Management cestovního ruchu
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
APPN, o.s. Agentura pro neslyšící. - Posílit integraci neslyšících do světa slyšících - Zlepšit dostupnost a kvalitu sociálních služeb pro neslyšící a.
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Trendy v e-tourismu World Media Partners Vít Pechanec.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Dovolená a region, lázeňstvíJiří Šimon 4. března 2016.
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
25 / 1 / 2011.
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Služby.
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Obhajoba bakalářské práce
Marketingová komunikace
V hotelnictví a cestovním ruchu
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
APPN, o.s. Agentura pro neslyšící
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

On-line marketing a jeho možnosti

Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu  On-line marketing v cestovním ruchu

3 360 % kampaň Komunikační mix TV Rádio Internet Print PR Venkovní reklama Venkovní reklama Promo Ostatní WOM Ostatní WOM

Architektura kampaně TV spot Print Rádio Outdoor Internet Print Rádio Print Internet Image Kampaň Image Kampaň Příběhová Regionální Kampaň Příběhová Regionální Kampaň Připomínková Kampaň Připomínková Kampaň Přátelská Vstřícná Přátelská Vstřícná Má dobrý vztah k regionům Má dobrý vztah k regionům Společensky prospěšná

Odpovídejte svým uživatelům Search Engine Marketing = SEM

Zažité stereotypy?  Podíl vyhledavačů na českém trhu podle Toplistu,

69.3% uživatelů internetu 37.9% Mobilní připojení

Proč nakupujeme na internetu?

Navigační plán on-line reklamy Placená textová reklama Klíčové slovo

Bannerová (displey) kampaň

Další možnosti na internetu  Virální marketing – šíření zpráv bez kontroly  Affiliate marketing – partnerské programy  Soft Selling – nepřímá reklama, diskuze, blogy  SEO optimalizace – úprava dílčích stránek  SEM – využití klíčových slov, přizpůsobení obsahu stránek

Sociální marketing  Postup nepřímého ovlivňování cílové skupiny  Nabádání ke změnám při nákupním chování  Diskuze fanoušků – spokojených zákazníků

Čísla hovoří…  Celosvětově je na Facebooku registrováno asi 325 milionů uživatelů.  V ČR cca 2,7 milionu uživatelů roku 2010).  Převažují ženy

Specifika marketingu v cestovním ruchu  Kratší spotřeba služeb – příkladem je last minute  Důraz na image – velkou roli hraje již zavedená image prodejce – zájezd se nedá předem vyzkoušet, osahat  Závislost na dalších subjektech – velký význam díky silné kooperaci mnoha firem na jednom komplexním produktu  Větší vliv psychiky a emocí  Sezónní odlišnost nabídky  Větší význam pozitivních referencí

Celosvětové trendy v oblasti e-turismu:  Srozumitelná, přehledná a uživatelsky přívětivější stránky  Vyšší informovanost  Tvorba produktů přímo podle přání zákazníka  Činnosti jsou automatizované (informační stánky)  Zapojení elektronických služeb do jednotlivých oblastí a tím i zkrácení času vyřízení  Jednoduchost vyhledávání, třídění informací – spíše než obsáhlý text, použití fotografií, prezentací, ukázek

Celosvětové trendy v oblasti e-turismu:  Interaktivita (interaktivní mapy, virtuální prohlídky, průlety)  Pravidelná aktualizace informací – satelitní snímky, aktuální informace o dopravě  Dostupnost informací téměř všem a téměř všude  Inteligentní vyhledávání a třídění výstupů (pro cestovní ruch speciálně geografická lokalizace)  Rozšíření skupiny uživatelů internetu – např. o starší osoby, či postižené  Posílení pozice a funkcí internetových vyhledávačů

Nákupy přes internet

On-line nákup dovolené stoupá…

Package  Package, neboli balíček služeb, je typickou součástí tvorby marketingového mixu  Zájezd může obsahovat ubytování, dopravu, stravu, doplňkové služby (průvodce, kulturní program, sportovní program, apod.)  Balíčky jsou vytvářeny cestovní kanceláří (agenturou) na základě předchozích zkušeností  Zákazník vytváří dle svých přání

Výhody využití balíčků služeb:  Zákazníkovo pohodlí  Možnost ušetřit náklady na obou stranách  Využití odborných znalostí cestovní kanceláře/agentury jednotlivých služeb v dané destinaci  Zvýšení možnosti obsazení i méně využitých služeb přizpůsobení trendům  Zákazníkova spokojenost

Možností je mnoho… jen času je málo…