Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802-4785, financovaného.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Čekalová Sylva. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Advertisements

JIHOČESKÝ KRAJ MĚSTO TÁBOR Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu
ZÁSADY PRVNÍ POMOCI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ;
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
MÍSTO, KDE ŽIJI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Anotace – Otázky Anotace - Pracovní list k procvičení tvoření otázek pomocí tázacích zájmen, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština,
PRVNÍ POMOC PŘI ZDRAVOTNÍCH OBTÍŽÍCH Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Anotace Čtení s porozuměním, schopnost vyhledávat informace z vnějších zdrojů a doplnit tak učební látku Autor Dagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Přírodopis – Neživá příroda Koloběh vody Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k učivu o neživé přírodě. Jejím obsahem je koloběh vody. Jednoduchými.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o pohybech hmot v zemské kůře, zemětřesení. AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení.
Volba budoucího povolání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Nemetová. Dostupné z Metodického portálu
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou Eurobankovek. AutorČekalová Sylva JazykČeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Anotace - Animals Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé.
Anotace Čtení s porozuměním, schopnost vyhledávat informace z vnějších zdrojů a doplnit tak učební látku Autor Dagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
HMYZ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Prezentace k finanční gramotnosti. Co je to banka. Autor
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
MYŠ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Pracovní list k procvičení základních poznatků na téma klid a pohyb
Autor : Mgr. Ludmila Jakubcová Jazyk : Čeština
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Pracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech Autor
Název projektu: Moderní škola
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_88
Přírodní vědy DUM 15 KOLOBĚH VODY
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Poznávačka - sudokopytníci a lichokopytníci
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
KOČKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Ruský obrázkový slovník XII Domácí spotřebiče – Техника для кухни
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Pravidla pro počítání s mocninami
Pořadí obrázků – domeček
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
Ruský obrázkový slovník XXX. Slovesa A
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Hra Znáš některé dopravní značky?
Transkript prezentace:

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Anotace : Prezentace žáky seznámí se základními informacemi o šikaně Autor : Mgr. Ludmila Jakubcová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Získání základních znalostí o šikaně Speciální vzdělávací potřeby : -žádné- Klíčová slova : Šikana-kyberšikana Druh učebního materiálu : Prezentace Druh interaktivity : Aktivita Cílová skupina : Žák Stupeň a typ vzdělávání : ZŠ praktická druhý stupeň Typická věková skupina : 12 – 16 let Celková velikost : 533 kB

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Šikana

Pojem šikana se používá pro fyzické a psychické omezování a týrání člověka. Šikana se objevuje u lidí každého věku a to jak ve škole, tak i v práci, ale také v rodině, ve vězení a jiných zařízeních. Šikanováni jsou většinou slabší lidé nebo ti, kteří se nějakým způsobem odlišují od ostatních (barvou kůže, vyznáním, tělesným nebo psychických postižením...)

Kyberšikana Pojem kyberšikana je nový pojem a způsob, jak se můžeš stát obětí šikany. Kyberšikana je když... někdo zveřejní tvé soukromé nebo choulostivé fotky či videa na internetu....když ti na internetu někdo nadává, záměrně ti posílá sprosté a urážlivé y, nebo tě jinak napadá např. přes sociální sítě.

Při šikaně má agresor velkou moc nad šikanovaným člověkem. Výrazně ho ovlivňuje a omezuje jeho práva. Následky šikany si šikanovaný nese celý život.

Šikaně se nedá zabránit, ale je jí potřeba řešit. Při šikaně na škole je důležité šikanu nahlásit některému z učitelů,výchovnému poradci nebo řediteli školy.

Stále častěji se však objevuje šikana učitelů nebo zaměstnanců nejrůznějších podniků jejich nadřízenými. Velmi důležitá je proto spolupráce s organizacemi, které se šikaně věnují a poskytují pomoc a preventivní přednášky.

Kam se v případě šikany obrátit? Pokud jsi ty sám,nebo některý z tvých kamarádů či spolužáků šikanován, můžeš se svěřit někomu dospělému, komu důvěřuješ (učiteli, rodičům nebo jiným členům rodiny). Dospělí už si s šikanou dokáží poradit a pomohou ti. Můžeš také sám zavolat na některou z linek bezpečí, kde si tě vyslechnou a společně pak vymyslíte nějaké řešení.

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Odkazy