VY_32_INOVACE_Fi_III_26 Název Odlišný stupeň rozvoje států Název projektu: OP VK 1.4.72038519 Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2952 OP Vzdělání pro.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Světové jazyky. Na světě dnes existuje kolem jazyků Pouze maximálně 7000 je považováno za samostatné U většiny je obtížné určit hranici mezi jazykem.
Advertisements

VY_32_INOVACE_Fi_III_14 Název Státy světa podle původu a počtu obyvatel Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Asie – Obyvatelstvo Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo projektu:
FINANCOVÁNÍ ŠKOLSTVÍ Z KOMUNITÁRNÍCH PROGRAMŮ EU Autor: Michala Hrbová Obor: Účetnictví a finanční řízení podniku Ročník: 3 Soutěžní sekce: Rozvoj regionů.
VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Fi_II_03 Název Jihovýchodní Asie Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Fi_II_01 Název Jižní Asie Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Asie- Čína Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Fi_II_17 Název Itálie a Řecko II. Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_12_INOVACE_Rů_II_06 Polsko, Slovensko Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: Základní škola Mnichovo Hradiště Autor DUM: Mgr. Veronika Sluková Název: VY_32_INOVACE_55_Spotřební průmysl_Sluková Téma: Spotřební průmysl.
VY_32_INOVACE_Vac_III_10 Průmysl ČR Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
VY_32_INOVACE_Fi_III_12 Název Svrchovanost státu Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Fi_III_01 Název Lidé na Zemi Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Fi_III_19 Název Státní zřízení a formy vlády Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
Vzdělávací materiál: Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních.
OECD: Výše daní: nejnižší daně jsou v Chile
Název Světový ekologický problém: oceán
Japonsko (země vycházejícího slunce)
VY_32_INOVACE_Fi_II_16 Název Itálie a Řecko
VY_32_INOVACE_Vac_II_05 Afrika –fauna a flora
VY_32_INOVACE_Fi_I_17 Název Oblasti Asie
Chudoba.
Světová a národní gastronomie
VY_32_INOVACE_Fi_II_04 Název Japonsko
VY_32_INOVACE_Pel_I_05 Výrazy – vzorce 2
VY_32_INOVACE_Fi_I_16 Název Asie – přírodní podmínky
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
VY_32_INOVACE_Fi_II_13 Název Evropa – poloha a rozloha
VY_32_INOVACE_Fi_II_07 Název Centrální Asie
Psaní bě/bje, vě/vje, mě/mně, pě Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_Vac_I_01 Úvod do zeměpisu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_Fi_II_10 Název Rusko – státní zřízení a přírodní poměry
VY_32_INOVACE_Fi_I_11 Název Argentina
Autor: Mgr. Helena Nováková
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Název školy: Základní škola T. G
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_Slo_II_04 Oxidy 2 ppt.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Služby obyvatelstvu TÉMATICKÝ CELEK: Společenské.
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
VY_32_INOVACE_Pel_II_05 Rovnice – úlohy o společné práci
VY_32_INOVACE_Fi_III_21 Název Svět - soutěž
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/1.4.00/
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Vac_II_11 Východní Afrika
VY_32_INOVACE_Roz_II_01 Čtení a zápis čísel v oboru do
Evropská unie Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
VY_32_INOVACE_Fi_III_32 Název Kulturní krajina Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_Pel_II_17 Soustavy rovnic – slovní úlohy5
VY_32_INOVACE_Šev_II_01 SLABIKÁŘ 1 – S, L, M, P
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
VY_32_INOVACE_Fi_I_13 Název Amerika -opakování
VY_32_INOVACE_Fi_III_28 Název Státní znaky sousedních zemí
VY_32_INOVACE_Sib_II_14 Geometrie první pololetí
Kolonialismus.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_Pel_I_08 Výrazy lomené – podmínky2
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Česká republika - úvod VY_12_INOVACE_Rů_II_03
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Fi_III_26 Název Odlišný stupeň rozvoje států Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Autor materiálu: Petr Fiala

Odlišný stupeň rozvoje států

Jmenuj státy, které můžeme považovat za vyspělé. Víte, které státy patří mezi nejchudší? Ke které z uvedených skupin má blíž ČR? mapa

Odlišný stupeň rozvoje států 1. státy hospodářsky nejvyspělejší vysoký podíl zaměstnanosti obyvatel ve školství, vědě, státní správě, bankovnictvía dalších službách USA, Kanada, státy EU, Japonsko, Jižní Korea, Tchaj-wan a Izrael, Austrálie, Nový Zéland

Odlišný stupeň rozvoje států 2. státy hospodářsky vyspělé méně vyspělé než první skupina především bývalé socialistické země: ČR, Polsko, Maďarsko, Slovensko řadíme sem další evropské státy, např. Irsko, Španělsko, Portugalsko, Řecko

Odlišný stupeň rozvoje států 3. rozvojové státy disponující množstvím přírodních surovin poměrně vysoká životní úroveň hlavně země, které těží ropu:Saudská Arábie, Kuvajt, Bahrajn, Spojené arabské emiráty apod. ropné pole

Odlišný stupeň rozvoje států 4. země s převahou zemědělství a se započatým rozvojem průmyslu např. Indie, Pákistán, Indonésie, Egypt, Súdán, Ekvádor, Paraguay rýžové pole

Odlišný stupeň rozvoje států 5. nejchudší skupina států hlad, nemoci, negramotnost nutnost mezinárodní pomoci státy Střední Afriky a Jižní Asie (Bangladéš, Myanmar, Vietnam, Laos, Kambodža) mapa chudoba a hlad

Odlišný stupeň rozvoje států Datum vytvoření: Předmět: zeměpis Ročník: devátý Anotace: po ověření prezentace získají žáci nové informace o probíraném učivu. Zdroj: Chalupa, P., Demek, J., Rux, J.: Zeměpis 8 pro ZŠ – Lidé a hospodářství. SPN, Praha 2009