Světový den vody – 22.březen Autor: Mgr. Ivana Tesařová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Advertisements

Název školy Střední odborná škola Luhačovice
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název DUM: Teplé nápoje Číslo DUM: VY_52_INOVACE_107_128 Vzdělávací předmět: Příprava pokrmů Tematická.
ÚVOD OD ROZVOJOVÝCH STUDIÍ I
Jakou máme spotřebu elektrické energie? (zadání projektu)
Autor výukového materiálu: Dagmar Mikulová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu: Číslo klíčové aktivity:III/2.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Trendy ve spotřebě potravin v České republice
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Číslovky základní, AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Osvojení a výslovnost číslovek.
Potraviny rostlinného původu
Jednotky základní Prezentace_19
Teorie a metod. výchovy ke zdraví 2
CESTUJEME PO ZÁPADNÍCH ČECHÁCH Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
CO JE TO VESMÍR slovní druhy ohebné Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
TRUE- FALSE Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
SPRING AND EASTER ACTIVITIES Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
ČESKO jména vlastní a obecná Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSeznámení s největšími vynálezy lidstva, využití videa z internetu, náměty pro skupinovou činnost a prezentace vynálezů. AutorMgr. Ivana Tesařová.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
AnotaceObsahuje náměty činností k opakování jednotlivých zeměpisných oblastí ČR. Opakování lze realizovat formou prezentací v papírové či elektronické.
JAK VZNIKAJÍ NÁZVY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceNáměty činností pro připomenutí květnových tradic. Využití filmů a literatury. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný výstupObjasní.
RČENÍ O UČENÍ. VTIPY. Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Matematická štafeta Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Magické čtverce Vytvořila Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Datum:
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
VY_32_INOVACE_04_20_pitný režim Klikněte na správnou odpověď.
Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
KŘÍŽEM KRÁŽEM NAŠÍM SVĚTADÍLEM Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
STAVBA SLOVA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
JÁ A MŮJ KAMARÁD Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Po našich hradech a zámcích Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Podstatná jména látková. Látková podstatná jména mají zpravidla jen tvary jednotného čísla a označují se jimi jak část, tak i celek, tedy látku samu bez.
HLEDÁ SE VOCHOMŮRKA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.
CALENDAR 1/winter, spring, summer/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor : Mgr. Jitka Kolářová Název : VY_32_INOVACE_VL Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět, Místo, kde žijeme,
TŘEBÍČSKO A JEHO PARAMETRY Autor : Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Něco o Praze /souvětí a věta jednoduchá/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Vyjmenovaná slova po s trochu jinak Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSoubor činností k připomenutí významu 28. března, pracovní listy, medailonky, shrnující otázky. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný.
Technika obsluhy – Kavárenský nápojový lístek Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Ivana Hašová Název šablonyIII/2.
Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Rovnice ve slovních úlohách I.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
ČAS a POHYB /hravé činnosti s časem/
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Poznej svůj region Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Autor: Mgr. Marcela Holubová
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Autor: Ivana Tesařová Datum:
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
Druh učebního materiálu Pro koho je materiál určen
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_03_FYZIKA
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_III.Vu_ZDRAVÁ.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Autor: Mgr. Jana Burdzová
ZDRAVÁ VÝŽIVA VLIV VÝŽIVY NA ZDRAVOTNÍ STAV LIDÍ
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Jídelníček od 3. do 7. června 2019 změna jídelníčku je možná
Transkript prezentace:

Světový den vody – 22.březen Autor: Mgr. Ivana Tesařová

AnotacePracovní listy s ekologickou tematikou. Obsahují tabulky udávající alarmující spotřebu pitné vody při výrobě některých potravin. Na základě těchto údajů děti řeší další úlohy a seznamují se s nejožehavějším problémem současnosti. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětMatematika Očekávaný výstupProvádí odhady a kontroluje výsledky početních operací v oboru přirozených a celých čísel. Řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel. Druh učebního materiáluPracovní listy Cílová skupinaŽáci 5. ročníku Metodický postupUveden v textu Datum

Úvod Pitná voda se stává stále vzácnější Její nedostatek patří mezi nej- Závažnější globální problémy. Proto v roce 1993 vyhlásilo Valné shromáždění OSN 22. březen jako Světový den vody. Voda je součástí našeho jídelníčku. Za den vypijeme zhruba 2 až 3 litry vody. V následující tabulce se dozvíte, kolik vody se spotřebuje při výrobě různých potravin. /

Potravina /nápoj/ Spotřeba vody na jednotku /v litrech/ 1 šálek čaje35 1 šálek kávy g zeleniny19, 5 1 jablko70 1 krajíček chleba40 1 hamburger dcl vína120 1 sklenice piva75 1 sklenice džusu170 1 sklenice mléka g čokolády g bramborových lupínků75 1 kg hovězího masa15 000

Úkoly: Nejdříve zkuste odhadnout, kolik vody je potřeba na výrobu příslušných potravin. Výsledek bude pro vás jistě překvapením. Dále spočtěte, kolik vody se spotřebuje na výrobu. Pracujte ve dvojicích a výsledky porovnejte. jednoho sudu piva 10 l mléka 20 hamburgerů 1 hl vína metráku hovězího masa 5 kg zeleniny

Domácí úkol Vyhledej v knihách či na internetu další informaci o spotřebě vody a připrav si pro spolužáky zajímavý úkol. Co můžeš ty sám udělat, abys zamezil plýtvání vodou? /