Projekt Čistá řeka Sázava ZŠ Dukelská Benešov u Prahy Dukelští přírodovědci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_11_NJ_POMOCNESLOVESOSEIN téma Pomocné sloveso sein.
Advertisements

Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.9 Práce a volný čas Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Anglie je největší a nejlidnatější země Spojeného království Velké Británie a Severního Irska.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
MÉ STUDIUM 1.ROČNÍKU NA SPŠSE. První den školy Když jsem přišel na tuto školu první den Našel jsem si do jaké třídy mám jít a šel jsem. Když jsem našel.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Markéta Žižková Datum/období: Září Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_4_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_SILÁK BIVOJ Název: SILÁK BIVOJ.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Ortová Iveta Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_2C_03_Fyzikální,
Anglie ADÉLA VITÁSKOVÁ BARBORA LEHNEROVÁ. CESTA DO ANGLIE  Sraz jsme měli na školním dvoře v 9 hodin rodiče se s námi rozloučili a vyjeli jsme. Jelo.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.Lenka.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
I. Literární exkurze II. Sout ěž e III. Projekt Mladé fronty Dnes IV. Č tená ř ské dílny V. Literární ve č ery.
VY_52_INOVACE_45_KLADRUBŠTÍ KONĚ Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Petr Grossmann.
Nížiny, pohoří a nejvyšší hory
Environmentální výchova - voda
ČR-test pro 4. třídu první čtvrtletí
Dary Země Čmelák Bylo to super!!!!.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_27_Pokojové rostliny
Moje velikonoční prázdniny
Referát kraje ČR Téma: Referát na kraj ČR
Krystýna Cirhanová studentka sekundy Angličtina v Egyptě-2015
VY_32_INOVACE_16_PŘV_LES
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Psychologie práce a organizace Otázky na pracovním pohovoru a CV Matěj Stříteský
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
VY_32_INOVACE_10_HK ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ
Městský úřad Žďár nad Sázavou
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_34_Prázdninové plány
Vlastnosti trojúhelníku
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
TŘÍDA 1.C = třída plná sluníček
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor: PaedDr. Jan Havlík Název:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Úvodní a seznamovací hry
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Vykazování postupu nebo stavu
Logické hry s názvy rostlin a určování rostlin podle obrázku.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
VY_32_Inovace_4.2.9 Práce a volný čas Člověk a jeho svět 3. ročník
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Děti z Bullerbynu 6 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_35_Přímá řeč
Živá příroda – vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ŽIVOT V LESE Mgr. Petra Stanjurová
ŽIVOT U LIDSKÝCH OBYDLÍ Mgr. Petra Stanjurová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_02_PŘV_ROSTLINY
ŽIVOT U VODY Mgr. Petra Stanjurová
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
Science centrum a návštěvník se zrakovým handicapem
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_17_SLABIKÁŘ_ČTENÍ SLABIK DI, TI, NI
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Dělitelnost přirozených čísel
Nížiny, pohoří a nejvyšší hory
Transkript prezentace:

Projekt Čistá řeka Sázava ZŠ Dukelská Benešov u Prahy Dukelští přírodovědci

Vyhledávání informací o řece Sázavě na tabletech. Každý si vybral téma, které ho zaujalo. Najít informace byla docela práce. :D Na fotkách asi sami vidíte.

Vyhledáváme trvalé preparáty mikroskopických organismů. Přemýšlíme, co by mohlo žít v řece nebo u řeky. Všichni jsme se do toho zapojili s chutí.

Fotografování organismů na počítači. Bylo to super, ale na Lucce je trochu vidět, že je unavená z toho dlouhého pracování. :D

Všichni se snažili, aby fotky byly co nejlepší.

Vymysleli jsme, že místo figurek vyrobíme lodičky. Bez nich by to nebylo ono.

Začínáme kreslit řeku, ale opět se neobejdeme bez vyhledávání informací. Tentokrát využíváme knížky a mapu.

Sepisujeme,co už máme hotovo.A už začínáme laminovat. Většinu rostlin vyfotila paní učitelka.

A konečně už vybarvujeme řeku Sázavu

Nakonec jsme vybarvovali skoro všichni, plán má 44 dílů

Poslední úpravy plánu hry před generálkou.

Hru jsme poprvé vyzkoušeli v 6. A, nejdřív spolužáci sestavili řeku.

Verča pomáhá s určováním rostlin Podle mapky přiřazují názvy měst

A vyplouváme, Verča kontroluje odpovědi na otázky.

V 7.A jsme vyzkoušeli poznávání mikroskop. preparátů, historii a poznávání živočichů a rostlin

A to je náš tým Zleva: Petr, Roman, Adéla, Eliška, Verča D., Lucka B., Verča R., Radek, Štěpa, Štěpán