Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
MINULÝ ČAS PROSTÝ – ZÁPOR, OTÁZKA
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Slovesa v minulém čase 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Anotace Vazba “BE SUPPOSED TO” Vysvětlení použití této vazby na příkladech Věty na procvičení.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_07_Present.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
VY_32_Inovace_ Present simple - question
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
GE - Vyšší kvalita výuky
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 3
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
VY_32_Inovace Have to x must Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_INOVACE_Sei_III_09 Past simple
Past simple – minulý čas prostý
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_ Past simple - questions Téma: Anglická gramatika v 6. a 9. ročníku ZŠ

 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Dle úvodní tabulky učitel připomene žákům strukturu a tvorbu otázky – Past simple.  2) Následuje procvičení tvorby otázek dle předchozí věty. Kontrola správnosti v závěru materiálu.  3) Písemné procvičení otázek, rozdělení žáků na dvě skupiny: A), B). Kontrola správnosti.  4) Dialogy, konverzace ve dvojicích dle předlohy a obrázků.  5) Zařazení materiálu k procvičení Past simple - questions.

SUBJECT INFINITIVE … yesterday? What WhereI work help like in a factory? my Mum? her sister? chess? English? a game? this toy? to Paris? the film? a horrible dream? When Why How Did he, she, it play study stop want What time How many How much we you they go see have

 Make questions: A)  When ______ ______ ________ table-tennis? I played table-tennis on Friday.  Susan went to Paris. When ______ ______ ____ to Paris?  Tony fell off his bike. When ______ ____ ________ off his bike?  My sister lived in Birmingham. When ______ ______ ________ in Birmingham?  Make questions: B)  Jane broke her leg. How ______ ______ __________ her leg?  The accident happened in Black Street. When ______ ______ ________________ ____________?  Mandy burnt her arm. Where ______ ______ ________ her arm?  Mr Taylor washed the car yesterday. When ______ ____ ________ the car?

 Make questions: A)  Mr Hill worked in a bank last year. When ______ ____ ________ in a bank?  I visited Paris last year. When ______ ______ __________ Paris?  Ben played ice-hockey. When ______ ____ ________ ice-hockey?  My sister lived in Spain. Where ______ ______ ________?  Make questions: B)  I walked to school yesterday. When ______ ______ ________ to school?  Jane studied at London University last year. Where ______ ______ __________?  She died in the middle of the operation. When ______ ______ ______?  I played the guitar at the school concert. Where ______ ______ ________?

Correct:  When did you play table-tennis? I played table-tennis on Friday.  Susan went to Paris. When did she go to Paris?  Tony fell off his bike. When did he fall off his bike?  My sister lived in Birmingham. When did she live in Birmingham?  Jane broke her leg. How did she break her leg?  The accident happened in Black Street. When did the accident happen?  Mandy burnt her arm. Where did she burn her arm?  Mr Taylor washed the car yesterday. When did he wash the car?  Mr Hill worked in a bank last year. When did he work in a bank?  I visited Paris last year. When did you visit Paris?  Ben played ice-hockey. When did he play ice-hockey?  My sister lived in Spain. Where did she live?  I walked to school yesterday. When did you walk to school?  Jane studied at London University last year. Where did she study?  She died in the middle of the operation. When did she die?  I played the guitar at the school concert. Where did you play?

.....visit London? ... he get there before me? ...you call after six? ...he ask you again? ...you find yours? ...you enter the wrong password?  (go) on the London Eye.  (ask) him to wait.  (say) hello from me.  you (leave) a message on my voic .  (use) mine.  your account (is) automatically blocked.

 eJOTXM:&imgrefurl= kids.html&docid=oQlotlirMz2jKM&imgurl= content/uploads/2011/08/2- Routines.jpg&w=600&h=395&ei=u02vUbGlK8iTtAbcyIHIBA&zoom=1&iact=hc&vpx=124&vpy=136&d ur=2187&hovh=182&hovw=277&tx=223&ty=104&page=1&tbnh=150&tbnw=228&start=0&ndsp=22&v ed=1t:429,r:1,s:0,i:84 eJOTXM:&imgrefurl= kids.html&docid=oQlotlirMz2jKM&imgurl= content/uploads/2011/08/2- Routines.jpg&w=600&h=395&ei=u02vUbGlK8iTtAbcyIHIBA&zoom=1&iact=hc&vpx=124&vpy=136&d ur=2187&hovh=182&hovw=277&tx=223&ty=104&page=1&tbnh=150&tbnw=228&start=0&ndsp=22&v ed=1t:429,r:1,s:0,i:84  Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary  Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008  The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press  Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press  Spark, Virginia Evans_Jenny Dooley, Teacher´s book, Express Publishing  Let´s study Grammar, Krajewska Milada, Infoa  Terasoft, TC Angličtina 4, PC program 2003