Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015 https://prijimacky.scio.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

Evidenční software SUAP
Návod ke správě týmu pro novou verzi webu
pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Tutoriál Stahování eBooks ~ Podrobný průvodce prvním stahováním
Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy,
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
1. krok Vyplňte přihlašovací údaje. Formulář vyplňujte nejlépe v prohlížeci Google Chrom.
Návod k registraci CIS (zákaznický informační systém)
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k delegování. Cíle V tomto kurzu se dozvíte, jak provádět následující akce: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook.
Instalace programu STATISTICA 12 CZ
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2013.
Úvod do obsahů j pak stisknutím F5 nebo kliknutím na Prezentace > Od začátku spusťte kurz. Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy, Pokud se videa kurzu.
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Internetová učebna pro nelékařské zdravotnické pracovníky, Vaše příležitost pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Hromadná korespondence
AKCENTA CZ, a.s. Služba SMS OLB – Uživatelský manuál pro klienty.
Práce se šablonami v MS Word 2007
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Zápatí a záhlaví, okraje stránky, číslování stránek
Excel– Zásady Ing. Bohumil Bareš.
Power Point– popis prostředí
Propojování tabulek Vytvořte tabulku obsahující součty a průměry dávek státní podpory z let 1996 – 2000.
1. Je potřeba nastavit bootování primárně z vaší DVD mechaniky, jinak by se vám nespustil instalační průvodce z DVD. Jakmile proběhne bootování, stiskněte.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
Malování Microsoft Word Tento počítač (Počítač)
Hynek Černý 1 EVIDENCE A NAHLAŠOVÁNÍ PÁLENÍ Návod na použití HZS STŘEDOČESKÉHO KRAJE STANICE HOŘOVICE.
Vytvoření hypertextového odkazu
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
PRÁCE S DOTAZY Eva Karmazínová, 4. Y. Postup při vytváření dotazů: 1) Vytvoříte vlastní aplikaci 2) Vytvoříte tabulku v aplikaci 3) Vytvoříte strukturu.
INFORMATIKA 9. ročník.
Registrace uživatele na pro užívání webhostingu.
Ivana Topolová VŠE v Praze
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní.
KM svaz stolního tenisu
Tutoriál Holdings Management Poznámky – Vytváření, editace a propojování se zdroji support.ebsco.com.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
Od návrhu k hotové kartě
EXCEL – tisk a tvorba grafů Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Přijímací zkoušky Scio 2014/2015 Informační seminář pro koordinátory škol PZ.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
GORDIC ® spol. s r. o. Prvotní spuštění aplikace Gordic DSO - ISDSlite Nástroje pro snadnou správu Datových zpráv z Informačního systému Datových schránek.
Registr ČAST KM svaz stolního tenisu.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_I_S3_10.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Manuál pro editaci webu PCP
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Jak sestavit dokument v Apstr 4
Jak na aktuality.
VY_32_INOVACE_19_7_MS Excel-práce se souborem
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017 a 1. pol. roku 2018.
Návod k aplikaci pro vedoucí DoFE Instalace aplikace a kontrola aktivity systém Android Verze aktuální k
iFIS*WebMailer Průvodce produktem
Odkaz na webové stránky města : ostrava
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Aplikace OctopusPro - správa uživatelů
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Jak vytvořit výstupní bezpečnostní předpis k řízení rizik
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
APLIKACE OctopusPro - Hlídač LV
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Condeco stručná příručka Systém rezervace zasedacích místností
Základní informace - Ovládání systému
Transkript prezentace:

Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015

Přihlášení Zadejte přihlašovací údaje podle toho, jakou máte v PZ roli.

První přihlášení Změnit heslo můžete v profilu školy, část správa uživatelů

Profil školy – první přihlášení Upravte (aktualizujte) profil školy v pořadí: budovy, učebny, obory a pokud jste hlavní koordinátor – můžete nastavit práva uživatelů. V 5. části si také můžete objednat PZ nanečisto a Generálku PZ. Zde si také můžete stáhnout různé dokumenty (návody, testy,...).

Budova – hlavní koordinátor Zkontrolujte, zda je v hlavní budově správně nastavena adresa školy. Pokud má škola více budov, založte další budovy. Po ukončení úprav se vraťte zpět na hlavní menu Profilu školy. Pokud testovací materiály nebude přebírat koordinátor, doplňte kontakt na osobu, která materiály bude přebírat.

Učebny Vyberte budovu, k níž máte přidělena práva. Založte v ní učebny, v nichž budou probíhat přijímací zkoušky. Vraťte se zpět do menu Profilu školy.

Obory Založte/zkontrolujte obory, do nichž budou v budově probíhat PZ. Při zakládání oboru zvolte KKOV oboru a v případě potřeby (není povinné) doplňte také název oboru podle ŠVP. Poznámku můžete využít pro vlastní potřeby. Zkontroluje, zda je správně zvolen typ studia (čtyřleté, šestileté, osmileté, nástavba). Potvrďte otevření oboru pro letošní PZ. Doplňte plánovaný počet přijatých uchazečů (dle přijímacích kritérií). Po ukončení úprav se vraťte zpět na hlavní menu Profilu školy.

Uživatelé – hlavní koordinátor Zkontrolujte a případně upravte své kontaktní údaje. Pokud má škola více budov – klikněte na záložku „Koordinátor“ a zadejte údaje a určete na jaké budovy budou mít práva (budou je moci spravovat). Pokud chcete, aby informační y dostávala také další osoba – klikněte na záložku „Kontakt“ a zadejte údaje. Pokud budete přepisovat odpovědi uchazečů přímo do aplikace Přijímačky – klikněte na záložku „Zadavatel“ a zadejte údaje. Po ukončení úprav se vraťte zpět na hlavní menu Profilu školy. Hlavní koordinátor může upravovat informace pro všechny budovy, koordinátor pouze u té, pro kterou má nastavena práva.

Aplikace Po dokončení úprav v Profilu školy se přepněte do aplikace.

Aplikace – hlavní stránka Výběr a zobrazení aktuálního kola Výběr verze přijímacích zkoušek Aktuality a informační panely Jednotlivé kroky dle pořadí postupu. Navigační menu Informace o přihlášeném Uživateli a škole Profil školy

1. Aplikace – počty uchazečů v učebnách Zkontrolujte, zda jste v testování pro ostré PZ. Zadejte počty uchazečů v každé učebně.

Počty uchazečů v učebnách Klikněte na tlačítko „Přiřadit počty testů k učebnám“. Vyberte typ studia v dané učebně. Doplňte počty požadovaných testů Klikněte na uložit Korekce počtů: (od do 27.3.)

2. Aplikace – seznam uchazečů Zadejte do oborů seznamy uchazečů – klikněte na tlačítko „Správa uchazečů“.

Seznam uchazečů U oboru, do něhož chcete vložit seznam uchazečů klikněte na tlačítko „Spravovat uchazeče“. Zvolte způsob vložení seznamu uchazečů.  „Přidat uchazeče“ = postupně, tj. každého uchazeče zvlášť.  „Import seznamu uchazečů“ = import celého seznamu najednou.

Seznam uchazečů Zvolte program, z něhož budete seznam uchazečů importovat. Při výběru varianty „excel (xls) – hashovací tabulka“ se rozbalí okno pro vložení seznamu. Pod tímto oknem najdete ke stažení šablonu, do níž je třeba uchazeče vyplnit. Po jejím vyplnění se u každého uchazeče automaticky vytvoří hash. Následně do rozbaleného okna nakopírujte seznam z šablony a potvrďte.

3. Aplikace – přiřazení uchazečů do učeben Do každé učebny přiřaďte uchazeče ze seznamu – klikněte na tlačítko „Přiřadit uchazeče do učeben“. Přiřazení uchazečů do učeben není povinné, slouží pouze jako nástroj. Pokud máte zájem uchazeče do učeben přiřadit, můžete jej využít.

Přiřazení uchazečů do učeben U budov, pro která máte oprávnění klikněte na tlačítko „Přiřadit uchazeče do učeben“.

Přiřazení uchazečů do učeben Nejdříve přeřaďte uchazeče do jednotlivých tříd dle popisu v 1. termínu (lze automaticky). Pokračujte – kliknutím na záložku „2. termín“ a přeřaďte uchazeče do jednotlivých tříd. Pokud chcete přeřadit uchazeče z jednoho termínu do jiného termínu, musíte nejdříve přeřadit tohoto uchazeče v seznamu uchazečů tj. vrátit na hlavní stránku, zvolit tlačítko „Správa uchazečů“ a potom ho můžete přiřadit do seznamu v učebně. Seznamy lze prohlédnout ve formě tabulky.

Přiřazení uchazečů do učeben Seznam lze zobrazit v tabulce či odeslat na . Seznam je možné také vytisknout.

4. Aplikace – zadání a úprava odpovědí Zadejte odpovědi uchazečů – klikněte na tlačítko „Správa odpovědí“.

Zadání a úprava odpovědí U příslušného oboru klikněte na „Spravovat odpovědi“. Odpovědi uchazečů je možné zadat dvěma způsoby (importovat odpovědi z TestsCheckeru, zadat odpovědi ručně nebo nahrát soubor se ZA).

Zadání a úprava odpovědí Importovat datové soubory z TestsCheckeru

Zadání a úprava odpovědí Zadat odpovědi ručně

5. Aplikace – výsledky Zobrazte výsledky uchazečů – klikněte na tlačítko „Výsledky“.

Výsledky Vyberte, které výsledky chcete zobrazit – termín a předmět. Chcete-li tisknout zprávy pro uchazeče, klikněte na záložku „Zpráva pro uchazeče.

Děkujeme za pozornost