Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) K čemu je webové Obchodní centrum MU  Prodej služeb  Vzdělávejte se na MU  jiné služby (laboratoře,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) K čemu je webové Obchodní centrum MU  Propagace a prodej vzdělávacích akcí  Bezhotovostní platby za libovolné.
Advertisements

H. Hanžlová AKTION Česká republika – Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Katarína Matusová.
Filozofická fakulta Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem Vítejte na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
Vítejte na Dni otevřených dveří Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 18. ledna 2013.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
7. setkání zástupců krajů Mgr. Marcela Stratilová pracovník pro EV, oddělení mládeže a sportu, KÚOK.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Projekt střední školy stavební Jihlava Partneři: Vysočina Education Romsdal Videregående skole Godalen Videregående skole.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY NA ŠKOLNÍ ROK 2016/2017.
2. cvičení z KIV/ZI Webnet. Náplň cvičení Univerzitní www stránky Portál a STAG Webmail Koleje, menzy a knihovna Diskový prostor.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO52 Název.
1 Komentované prohlídky města Poskytovatel: Horácké muzeum a informační centrum Prohlídka města zahrnuje centrum Nového Města, dva historické sklepy a.
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník 2016/17. Základní informace – záložka „studentům“ 1.Studijní řády a.
Informační a poradenské centrum ZČU
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Obchod, trh Základy hospodaření.
Dokument KAP MSK - obsah
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Důležité informace pro rodiče vycházejících žáků
První informativní setkání
Moravská Ostrava, Ostrava
Platformy projektu KAP LK
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy Ústav románských studií
Pracovní porada Pracovní list.
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Pracovní porada Pracovní list.
Vznik pracovního poměru

Název školy : Základní škola a mateřská škola,
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Odměňování zaměstnanců
Gymnasium Jižní Město Praha
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Společné informace o studiu
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
ŽÁDOST O VYDÁNÍ PRŮKAZU STUDENTA
BASKETBAL DÍVKY
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Máte zájem o více informací?
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Účetní doklady - spotřební materiál nákup v hotovosti Implementace Krajského akčního plánu 1 Ústeckého kraje B (IKAP B) CZ /0.0/0.0/16_034/
Studijní pobyty a praktické stáže
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_264_ČJ
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Akční plán - plánované společné aktivity
„IS MU“ Jan Hlava
Informační systém Masarykovy univerzity „IS MU“
Seminář o stavebním spoření
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Transkript prezentace:

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) K čemu je webové Obchodní centrum MU  Prodej služeb  Vzdělávejte se na MU  jiné služby (laboratoře, …)  (? Prodej zboží – 2008)  Bezhotovostní platby  Evidence lidí, návazné služby IS

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Příklady placených vzdělávacích akcí  Mimořádné studium jednotlivých běžných předmětů  Konference, přednáška, seminář, akce otevřená pro veřejnost  Akce v rámci studijních programů: výcvikové kurzy, exkurze, …  CŽV v akred. stud. programech – nákup ročníku či předmětu  Přípravný kurz k přijímačkám  Akreditované kurzy – jednosemestrální, vícesemestrální  Neakreditované kurzy čehokoliv  E-learningový kurz  Jazyková škola při FF MU  … ? Co provozujete vy ?

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Příklady dalších placených služeb  Revalidační přelepky na ISIC  Vstupenky na ples  Administrativní poplatky v CŽV – 3. zkušební termín,..  Laboratorní měření (mikroskopy, …)  Zpracování multimédií (video, …)  Pronájem prostor v Telči

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Struktura Obchodního centra  Nabídky – „regály“ různých produktů v OC  Nákupní košík a platba  Kdo smí nakoupit: kdokoliv, studenti, studenti kurzu, zaměstnanci …  Upřesnění objednávky: např. rodné číslo, kód předmětu, adresa zaměstnavatele, … dle povahy produktu  Identita kupce: z e-přihlášky, z IS, ze světa (vyplní údaje, získá heslo)  Platba: převodem, kartou, vystavení faktury  Vazba na ekon. IS … individuální variabilní symbol objednávky  Vazba na IS – výběry, sestavy, řízení přístupu (např. registrace kurzů)

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Struktura Obchodního centra Kdo smí nakoupit: kdokoliv, studenti, studenti kurzu, zaměstnanci… Nabídky produktů převodem kartou vystaveni faktury převodem kartou vystaveni faktury výběry, sestavy, řízení přístupu (např. registrace kurzů) individuální variabilní symbol objednávky

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Moderní návaznosti „zdarma“ (v IS) doporučujeme platící klienty následně zavést jako osoby do IS  Klient získá v IS, přístup do běžných agend IS  Je zapsán v zakoupených kurzech (jako účastník CŽV)  Katalog kurzů, Záznamník učitele kurzu  vystavení materiálů  kontakt na učitele  diskuse se spolužáky  Výběry klientů/studentů dle různých kritérií  Pohodlné oslovení klientů s dalšími relevantními nabídkami

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Vhodná a nevhodná použití OC indicie pro a proti použití obch. centra v konkrétním případě  ANO: akce/kurz zahrnuje více setkání – je výhodné účastníky mít v IS (komunikace em o změnách, vystavení materiálů, …)  ANO: je zájem účastníkům v budoucnu nabízet další aktivity  ANO: platí se větší částky – pohodlný bezhotovostní převod  ANO: účastníků je velký počet – zjednodušení administrativy  NE: každý platí jinou částku (např. poplatky za běžné studium)  NE: prodej fyzického zboží (knihy, oděvy, pomůcky)  Dosud nelze z účetních důvodů, možná v budoucnu – využili byste?  NE: lze těžko zajistit údaje o účastnících, vyučující např. školí pro jinou firmu, organizaci…

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Jak Obchodní centrum MU použít: banner na vaší webové stránce Řešení vhodné pro akce/konference/kurzy, které mají své webové stránky Banner pro nákup v OC

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Jak Obchodní centrum použít: propagace produktu přímo na stránkách OC Kurzy evidovat v Katalogu kurzů v IS, další produkty přímo v agendě OC O prodávaných např. kurzech můžete do OC vyplnit podrobné informace a produkty seskupovat do tematických regálů.

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Člověk 26+ … výzva :-) Proč studovat na FSS, když už mám titul? Prohloubení tématu Změna směru v kariéře (Zájemci o studium, ženy na MD, …) Jaká cena je adekvátní? Náklad/výkon propracované prezentace předmětu Nejasná cílová skupina: ?? Ad words kampaň ??

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Aktuálně – co je třeba uvážit  Mimořádné studium – kampaň „Zkuste si studium na FSS“ ???  Kapacitně a prerekvizitami neomezené např. úvodní předměty  Pro zájemce o obor z řad veřejnosti  Cena za předmět např. dle kreditové hodnoty  Konference, vědecké semináře pro veřejnost  Akce má webstránky, kde bude banner „Chci zaplatit“ v OC  Akce nemá webstránky, informace primárně vyplníme do OC  „Regál“ – jak uspořádat nabídky fakulty, pracoviště, …  ? Sci-fi k úvaze ? Rozvoj nových drobných forem vzdělávání…

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Institucionální cíle OC  Usnadnit platební styk a administrativu  Jedno jednotné místo – zkušenost „vyřeší to Obchodní centrum“, tj. rozvíjet „drobný byznys“  Podporovat nové formy vzdělávání (placená účast na běžném studiu, krátkodobé kurzy, e-learningové kurzy)  Tj. pomáhat ak. veřejnosti s drobným „byznysem“ (zkušenost „vyřeší s  Navyknout akademickou veřejnost „evidovat lidi“ (rozšiřování db lidí, nabídky dalších aktivit, …)  Propagovat MU jako moderní instituci  Prodej zboží – možnosti slev a výhod – spolupráce s partnery – např. pro absolventy, uchazeče…