ABC 1rohlíky150 2housky260 ……… 10rohlíky331 Napište vzorec, kterým určíte celkový odběr rohlíků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Advertisements

MS ACCESS - DOTAZY DATABÁZOVÉ SYSTÉMY.
Databáze Dotazy.
MS Excel - funkce Břetislav Regner PROJEKT financovaný
Násobek a dělitel. Jeden rohlík stojí 2 Kč. Kolik Kč budou stát dva, tři, čtyři, nebo pět rohlíků? Čísla 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 atd. jsou násobky.
KIV/ZI cvičení 11 Tomáš Potužák. Procvičení funkcí I Příklad 1 – Do buňky E3 zapíšeme vzorec =C3*$C3+C$3 a zkopírujeme ho do buněk E2, D3 a D2. Co bude.
Lineární algebra.
Úvod do Teorie množin.
Molární množství, molární hmotnost a molární koncentrace
„EU peníze středním školám“
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
 př. 7 výsledek postup řešení Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.19 Téma: Excel Číslo projektu:
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_17.
Kalkulace Pavel Milička. K čemu slouží Cena produktu v naturální jednotce.
MS Office Excel 2007 Bc. Jan Podloučka.
Matice.
Výpočetní technika Akademický rok 2009/2010 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_251 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
POUŽIVÁNÍ FUNKCÍ V EXCELU DOMÁCÍ ÚKOL - KURZ PRÁCE S POČÍTAČI „POKROČILÍ“ NA TÉMA FUNKCE V EXCELU Vypracoval: Petr Šimek
Databáze v tabulkovém kalkulátoru
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09C19 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníZáří 2013.
Kristina Zůbková Honza Smolík. Marek váží 65 kg a má spočítat, kolik energie vydal za 8 hodin spánku a za 90-ti minutový fotbalový zápas. Fotbal: Při.
Výpočty v Excelu Vzorce.
Průměr Maximum Minimum
 Agregační funkce  Agregační funkce jsou to funkce, které nějakým způsobem zpracují více hodnot a jako výsledek vrátí hodnotu jednu COUNT()  Funkce.
2 JAK FUNGUJE TRH.
př. 8 výsledek postup řešení Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
př. 6 výsledek postup řešení
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Aritmetická posloupnost (3.část)
Sestavení kombinační logické funkce
Násobení desetinných čísel
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Sčítání desetinných čísel
Druhá mocnina rozdílu.
P r o c e n t a % II. Procentová část Matematika 7.ročník ZŠ Creation IP&RK.
2 JAK FUNGUJE TRH.
Filtrování záznamů Filtr podle výběru Filtr podle formuláře Rozšířený filtr Symboly, výrazy Dotazy.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Číselné formáty.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
● Databaze je soubor dat,slouží pro popis reálného světa(např.evidence čkolní knihovny..) ● Relační databaze je databáze založená na relačním modelu.
Projekt – sčítání, odčítání a násobení desetinných čísel, desetinná čísla v praxi VY_42_INOVACE_05_01.
Adresování. Proč adresovat Při změně dat Excel přepočítá všechny výpočty, kde se změněné buňky objevily Kopírování vzorců – Usnadnění výpočtů kde se vzorec.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Matematika pro 6. ročník Trojúhelník – obvod a obsah Projekt: Hledání nové cestičky k výuce matematiky Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Autor: Mgr.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Absolutní adresa.
KARBOXYLOVÉ KYSELINY VÁZANÉ V TUCÍCH
minimalizace kombinační logické funkce Karnaughovou mapou
Zahrajte si v matematice oblíbenou hru
Rovnice ve slovních úlohách I.
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
DUM - Digitální Učební Materiál
KIV/ZD cvičení 5 Tomáš Potužák.
Zápalka váží 4 gramy a stojí 2 koruny
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
TABULKA – JEDNODUCHÉ POČETNÍ VÝKONY
Sčítání buněk podle zadaných podmínek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Co se všechno naučíme??? Sčítání buněk SČÍTÁNÍ BUNĚK Funkce SUMA
Pythagorova věta.
* Výšky trojúhelníku Matematika – 6. ročník *
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
zpracovaný v rámci projektu
MS Excel – opakování Příklady řešte bez použití PC
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
A B C D Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”)
A B C D
Transkript prezentace:

ABC 1rohlíky150 2housky260 ……… 10rohlíky331 Napište vzorec, kterým určíte celkový odběr rohlíků

ABC 1rohlíky150 2housky260 ……… 10rohlíky331 Hledám buňky, kde jsou rohlíky. Sčítám hodnoty Součet + podmínka => SUMIF

ABC 1rohlíky150 2housky260 ……… 10rohlíky331 =SUMIF(A1:A10 ; “rohlíky” ; B1:B10

ABC Do oblasti C1:C3 byl vložen vzorec {=MAX(A1:A3) * B1:B3}

ABC MAX(A1:A3) = 3 {=3 * B1:B3}

ABC 1JménoDětiPlat 2Pavel ………… 10Lucie Určete kritéria a napište DB funkci, která spočítá, kolik lidí má vyšší než průměrný plat a má alespoň 1 dítě

ABC 12JménoDěti 13>0=C2>PRŮMĚR (C$2:C$10) 14 2 podmínky: plat vyšší než průměrný a zároveň alespoň jedno dítě Vztah mezi nimi – a zároveň => jeden řádek

ABC 12JménoDěti 13>0C2>PRŮMĚR( C$2:C$10) 14 Počet lidí (databázová funkce DPOČET2) =DPOČET2(A1:C10; A1; A12:C13)

ABC 1JménoDětiPlat 2Pavel ………… 10Lucie Určete kritéria a napište DB funkci, která spočítá průměrný plat lidí, kteří berou alespoň nebo mají jedno dítě.

ABC 12JménoDětiPlat >= podmínky: plat alespoň nebo jedno dítě Vztah mezi nimi – nebo=> jiné řádky

ABC 12JménoDětiPlat >20000 Průměrný plat (databázová funkce DPRŮMĚR) =DPRŮMĚR(A1:C10; C1; A12:C14)

ABC 1ZbožíCena/ksPočet ks 2Mléko153 3Máslo321 4Jogurt115 Spočítejte celkovou cenu nákupu (použijte funkci a nepoužívejte pomocné výpočty)

ABC 1ZbožíCena/ksPočet ks 2Mléko153 3Máslo321 4Jogurt115 (15 * * 1 + …) => skalární součin =SOUČIN.SKALÁRNÍ(B2:B4 ; C2:C4)

ABC Do oblasti C1:C4 byl vložen vzorec {=KDYŽ(A1:A4<0 ; B1:B4/2 ; B1:B4)}

ABC {=KDYŽ(A1:A4<0 ; B1:B4/2 ; B1:B4)} Procházejte po řádcích =KDYŽ(A1<0; B1/2; B1) …

ABC Do oblasti C1:C4 byl vložen vzorec {=KDYŽ(A1:A4<0 ; B1:B4/2 ; B1:B4)} (3. a 4. splňuje podmínku (proto /2)

ABC 1PivoMěstoOdběr hl 2BudvarPraha350 3PilsnerPraha460 4GambrinusPlzeň560 Souhrnem určete průměrný odběr piva v jednotlivých městech