N ÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBLASTI L ADOVA KRAJE A Ř ÍČANSKA Jakub Platil, DMŽ2 Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola dopravní, Masná 18, Praha.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Advertisements

Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Průzkum kvality a spokojenosti s PID
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Přepravní průzkumy Filip Hercík.
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
Řešení veřejné dopravy v oblasti spořilova
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Vážení občané, Bydlíte v menší obci? Trápí Vás špatná dopravní obsluha a spojení s městy? Jste odkázáni na automobil či snad na taxi?
 Vznik sdružení obcí v polovině 90. let  Iniciativa starosty města Benešov a přednosty Okresního úřadu Benešov  Zapojeno více než 100 obcí Dopravní.
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
Provozní a přepravní ukazatele městské dopravy
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
Řešení dopravní obslužnosti Odoleny Vody a letiště Vodochody
Společné projekty PID a SID
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
Plánování a organizace veřejné dopravy
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Přístupnost IDS pro OOSPO
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
N ÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBLASTI L ADOVA KRAJE A Ř ÍČANSKA Jakub Platil, DMŽ2 Studentská konference
1. PREZENTACE ZE ZÁKLADŮ TEORIE HROMADNÉ DOPRAVY Základní pojmy Ondřej Kališ
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Zatraktivnění MHD ve Žďáru nad Sázavou konference Integrované dopravní systémy května 2016.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
Autor DP:Bc. Pavel Hájek Vedoucí DP:Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent DP:Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Dopravní charakteristiky
Návrh dopravního řešení Jižního Města
Neveklov v Pražské integrované dopravě
Navrhování tunelových staveb
Informace o projektech v IDS JMK
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Regionální integrovaná doprava
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
Návrh dopravního řešení Jižního Města
Bukovany v Pražské integrované dopravě
Integrace Neratovic a Mělníka
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Zásady železniční dopravy na území Pardubického kraje od roku 2012
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
VOŠ a SPŠ dopravní, Praha 1, Masná 18
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Autobusy na zavolání v Libereckém kraji
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

N ÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBLASTI L ADOVA KRAJE A Ř ÍČANSKA Jakub Platil, DMŽ2 Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola dopravní, Masná 18, Praha 1 Středoškolská odborná činnost Obor SOČ: 09 – strojírenství, hutnictví, doprava a průmyslový design

O BSAH Úvod Aktuální stav Navrhovaný stav – cíle návrhu Změny jednotlivých linek Závěr 2

Ú VOD  současná síť zapojená do PID  PID = Pražská integrovaná doprava  některé nenávaznosti  chybějící spojení  varianty trasování a konečných zastávek jedné linky  návaznost z vlaku na autobus  nutno zakoupit dražší jízdenku 3

Ú VOD  oblast Říčanska a Ladova kraje 4

A KTUÁLNÍ STAV  Páteří systému linky svazek linek 38x z Hájů 381, 382, 383 a 387 směr Říčany a Mukařov s max sedlovým intervalem 30 minut

A KTUÁLNÍ STAV  Železniční linka S9 z hlavního nádraží přes Říčany a Mnichovice do Čerčan a Benešova 6

A KTUÁLNÍ STAV  Z mimopražských linek linky z Kostelce n.Č.l. do Českého Brodu linka 461 ze Strančic do Velkých Popovic a Kamenice

8

N AVRHOVANÝ STAV  Zjednodušit linkové vedení (především v Říčanech)  Ztaktovat provoz do pravidelných intervalů  Zlepšit návaznost autobusových linek z/na vlak(ů)  Zrušit souběh linek 489, 490 a 495 se železniční tratí 221  úsek Strančice – Mnichovice  Přímo propojit Klokočnou se Strančicemi rychleji  Umožnit změnou linkového vedení nákup levnějšího lístku pro jednotlivou jízdu (linky 489, 495) 9

10

Zrušená zastávka Strančice,,průmyslová zóna 11

12

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – LINKA 489 Nelogicky vedená linka v oblasti  Původně dlouhé čekání v Klokočné  po mém apelu od nového grafikonu pobyt jen 4-5 minut  Zcela nová trasa:  Mnichovice, nádraží – Struhařov – Jevany  Nahradí vložené spoje 382 s přestupem na vlak S9  Interval  60 min ve špičce  120 min v sedle 13

14

15

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – LINKA 421  Linku navrhuji spojit s linkou SID G47  jedoucí z Horních Krut, Bohouňovic do Sázavy  Linky jsou reálně propojeny již dnes  navazují na sebe a vozidlo mezi nimi přejíždí  Problém propojení do linky PID 421 by neměl být  jediná obec na trase již má zastávku na rozcestí pro linku 387  Odpadne tak dvojí jízdní řád a dvojí platba pro cestující 16

17

18

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – LINKA 491  Dnes propojuje Mukařov s Českým Brodem přes Doubravčice  Tuto část linky chci zachovat  Tato změna přinese lepší spojení pro:  Klokočnou → zajistí jí o mnoho zrychlené spojení se Strančicemi  část Všestar Menčice (dnes obsluhovaná výhradně školními spoji)  Tato linka se stane plnohodnotnou tangenciální linkou na trase: 19 Strančice – Klokočná – Mukařov – Český Brod

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – B ŘEZÍ, P ODSKALÍ  Linku 469 kvůli nepřehlednosti dělím na dvě části: 469: 496:  Dnes průjezdné jen 2, resp. 4 spoje  Nově na lince do Březí taktový provoz v odpolední špičce alespoň přibližný proklad s linkou 364 přes Pacov přes celý den 20 Strančice – Strančice,Sklenka – Světice – Říčany Říčany – Březí, Podskalí

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – L INKA 403 Na této lince je potřebný víkendový provoz pro návoz a odvoz chatařů nerealizovatelné bez financování obcí Kaliště/ Stč. krajem Největší změna prodloužení k nejbližší železniční stanici na trati 221 – do Senohrab Z Ondřejova rychlejší varianta přestupu na vlak než cesta linkou 490 do Strančic Linku by obsluhoval midibus, stejně jako linku 401 možnost úspory 21

22

Z DROJE Vlastní Vlastní poznatky z provozu Vlastní přepravní průzkumy Vlastní fotodokumentace Weby [ online]. [cit ]. Dostupné z: rozhlas.cz/zpravy/regiony/_zprava/ [online]. [cit ]. Dostupné z: [online]. [cit ]. Dostupné z: 373/clanek/Radni-schvalili-demolici-mostu-pres-dalnici-D1-u-Jazlovic- na-Praze-vychod [online]. [cit ]. Dostupné z: 23

P ODĚKOVÁNÍ Ing. Ondřeji Kališovi a Pavlu Pernicovi Za pomoc s počáteční konstrukcí návrhu Ing. Karlu Zíkovi Za odborné konzultace při dokončení návrhu Mgr. Jarmile Kulíškové Za pomoc s formální stránkou textu a prezentace Bc. Tomáši Lormanovi Za překlad do AJ Martinu Chourovi Za poskytnutí podkladů (fotografie, průzkumy)

D ĚKUJI ZA POZORNOST