F YZIKA …aneb proč se to mám vůbec učit?! máme to v rozvrhu hodin rozhodlo o tom ministerstvo školství nařídil to pan ředitel s panem školníkem mohli.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Účinek síly na těleso otáčivé kolem pevné osy. Páka
Advertisements

ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem
ENERGIE CO VŠECHNO SKRÝVÁ….
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Březen 2012
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Změny skupenství Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Proč se učíme fyziku? O čem fyzika je?
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Posuvné účinky síly Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Prosinec 2011 VY_32_INOVACE_FY_11.
Smykové tření, valivé tření a odpor prostředí
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Atmosférický tlak a jeho měření
Téma: Fyzikální veličiny – hustota
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Zobrazení síly.
Výpočet neznámé veličiny z vybraných fyzikálních vzorců
Práce ZŠ Velké Březno. Co budu na konci hodiny znát? Poznám fyzikální veličinu práce. Naučím se práci vypočítat. Poznám jednotku práce.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 8 Tematický okruhPráce a energie.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Fyzika 6.ročník ZŠ Fyzikální veličiny Creation IP&RK.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Otáčivé účinky síly VY_52_INOVACE_23 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Fyzika 7.ročník ZŠ Tření, Třecí síla Creation IP&RK.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Tíhová síla a těžiště ZŠ Velké Březno.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: Z OPAKUJ ZÁKLADNÍ POJMY 1) Co je to hustota? odvozená fyzikální veličina, která určuje hmotnost látky.
Anotace Prezentace, která se zabývá otáčivými účinky síly. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí vysvětlit pojem páka, rameno.
Fyzikální veličiny.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Polohová energie ZŠ Velké Březno.
Teplo ZŠ Velké Březno.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
F YZIKA Hustota látky Vypracoval: Lukáš Karlík. H MOTNOST RŮZNÝCH LÁTEK Co je těžší kilogram peří nebo kilogram železa? Jsou stejně těžké. Mají však stejný.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název:
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Gravitace Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Zdeňka Horská Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_19_ Otáčivé účinky síly Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je potřeba na všech obrázcích?
Hustota a její měření.
Práce ve fyzikálním slova smyslu
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F8.Vl.29_Prace Datum: Ročník: Osmý
zpracovaný v rámci projektu
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
HYDROSTATICKÝ TLAK Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_17_29.
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
1. Urči co se pohybuje snáze?
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Tlak
Jméno autora Mgr. Vojtěch John Datum vytvoření Září 2012 Ročník 6.
ZÁKON SÍLY. ZÁKON SÍLY ? Umíš odpovědět Jaký vliv má síla na pohyb tělesa Na čem závisí změna rychlosti Ovlivňuje změnu rychlosti tělesa jeho hmotnost.
Otáčivé účinky síly PÁKA
Účinek síly na těleso otáčivé kolem pevné osy. PÁKA
Značky a měřidla fyzikálních veličin:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Objem
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F8. Vl
Fyzika 8.ročník ZŠ Mechanická práce, kladky. Creation IP&RK.
Výpočet práce z výkonu a času, Účinnost
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Práce ve fyzikálním slova smyslu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Měrná tepelná kapacita látky TÉMATICKÝ CELEK:
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová NÁZEV: VY_52_INOVACE_12_FYZIKÁLNÍ VELIČINY
Energie ZŠ Velké Březno.
Elektrické pole.
Transkript prezentace:

F YZIKA …aneb proč se to mám vůbec učit?!

máme to v rozvrhu hodin rozhodlo o tom ministerstvo školství nařídil to pan ředitel s panem školníkem mohli bychom se něco užitečného naučit může se to hodit

Přemýšlej o čem se asi ve fyzice budeme učit? už jsme se s něčím z fyziky někdy setkali? může být fyzika v běžném životě užitečná? mají tyto pojmy něco společné s fyzikou? propiska, letadlo, plavání, mobil, vítr

CO NÁS ČEKÁ V 6. ROČNÍKU  budu vědět, z čeho se skládají tělesa a v jakém skupenství se mohou v přírodě vyskytovat  poznám fyzikální veličiny, například délku, hmotnost, teplotu, čas  poznám, co je hustota a naučím se ji vypočítat

 dozvím se, co je síla, jak se projevuje a že se dají síly skládat  pochopím, co je tření, k čemu je dobré a kdy naopak škodí  seznámím se s některými jednoduchými stroji, které využívají otáčivého účinku síly  naučím se provádět jednoduché fyzikální pokusy

Z DROJ OBRÁZKŮ A ILUSTRACÍ : ww.office.microsoft.com