1 „Nepodepsal“ na Internetu únor - březen 2008 Eva Štípková 20. 05. 2008 Evo, neměla ses podepisovat!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

Využití potenciálu mobilního kanálu

Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Hledá se Kamarádka knihovna (už podruhé). Kdo jde s námi Generální partner: firma 3M Česko O záštitu nad soutěží požádáno: Ministerstvo kultury ČR Odborný.
Komunikace a stimulování prodeje
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o.
Představení společnosti Od roku 2005 se skokově zvyšuje spotřeba i ceny elektřiny a zemního plynu v České republice a v široké veřejnosti panuje názor,
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Marketing finančních služeb 2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Klubový zpravodaj. Obsah Co se tento měsíc stalo Novinky v klubu Naši členové + body Vaše inzerce Soutěž Poplatky Chat Co nás čeká… Překvapení na závěr.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Moderní marketing. Funguje klasická on-line reklama??? funguje, vyžaduje však speciální péči. Nové možnosti on-line reklamy jsou v mnoha směrech nesrovnatelné.
Březnová všehochuť Zadání práce pro 1.březnovou hodinu.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Operační systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/21 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
POČÍTAČOVÉ PIRÁTSTVÍ. V naší prezentaci se budeme v první části zabývat druhy softwaru a tím co je pro jednotlivé druhy povoleno a co naopak zakázáno.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
VY_62_INOVACE_ Název výukového materiálu: Termínovaný vklad Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Duben 2013 Předmět: Finanční gramotnost Cílová.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.
25 / 1 / 2011.
Karta Toulavka 2017.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Vysoká škola technická a ekonomická
Vodafone Zaměstnanecký program
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
VY_32_INOVACE_
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Animace v aplikaci PowerPoint 2007
EVROPSKÁ REGULACE B2B.
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Transkript prezentace:

1 „Nepodepsal“ na Internetu únor - březen 2008 Eva Štípková Evo, neměla ses podepisovat!

2 Obsah cíl strategie kreativa výsledky viral

3 Představit zábavnou formou 5 základních hodnot Vodafonu našim i potenciálním zákazníkům, ukázat „Takhle to dělá Vodafone“ v prostředí Internetu. Ukázat na jednoduchém příkladu, že Vodafonní nabídka Nabitých tarifů je opravdu výhodná, a tím nalákat nové zákazníky. „Vodafone vám dává více.“ Podpořit ATL kampaň a propojit všechny komunikační kanály pomocí Internetu. –Na internetu jsme představili všech 5 hodnot, i když ATL komunikovalo pouze jednu z nich: „Nemusíte se upisovat na roky, abyste dostali výhodnou nabídku.“ Těšte se na další zábavné a chytré pokračování! Cíl Pod tyhle cíle bych se klidně podepsal.

4 5 základních hodnot 1)Vodafone nabízí všem svým zákazníkům hromadu výhod, ať jste s námi minutu nebo několik let. Všichni si můžou užít nové výhodné balíčky služeb a akční nabídky. A každý rok od nás ještě navíc dostanete dárek. 2)Za vaše peníze vám nabídneme víc. Skvělé rodinné tarify, odměny za doporučení přátel, balíčky neomezeného volání a posílání SMSek, nejširší nabídku samoobslužných nastavení, nástroje pro kontrolu výdajů, více flexibility atd. 3)Dostanete výhodnou nabídku a přitom se nemusíte upisovat na roky. Zkrátka jste s námi proto, že chcete, a ne že musíte. A jestli máte tarif, můžete si navíc vyzkoušet libovolný balíček našich služeb na celý měsíc zdarma. 4)V naší jasné a srozumitelné nabídce se neztratíte. Ceny uvádíme včetně DPH. V doplňujících informacích k nabídkám na vás nečíhají žádné chytáky. 5)Přistupujeme k životu s úsměvem. Život by si člověk měl užívat. Postaráme se o to, aby každé setkání s námi bylo příjemným zážitkem. Všechny naše nabídky provázejí tyto naše hodnoty. Uznáváme je a dodržujeme je vůči našim zákazníkům. Takhle to dělá Vodafone Kdyby to takhle dělal každej, žilo by se líp.

5 Strategie Timing: únor – březen 2008 Umbrella Message: Boříme pravidla ve prospěch zákazníků… s úsměvem. Cílová skupina: „Progresivci“ (Aktivní, objevující, netradiční, chytří, přemýšlí podle svého, nejsou konkrétního věku, pohlaví ani příjmu.) Pro představení 5 hodnot Vodafonu jsme zvolili formu komiksu. –Využili jsme ATL kreativu jedné z hodnot a chytře ji rozšířili pro představení všech hodnot. –Připravili jsme 5 komiksů, kdy každý z nich komunikuje zábavnou formou 1 hodnotu. –V našich komiksech „učinkují“ stejné postavy, které lidi znají z TV reklamy. –Atraktivní komiksy byly využity i v bannerové kampani. V TV reklamě jsem byl živý, pro internet mě překreslili.

6 Strategie Využili jsme Tarifní kalkulačku ke komunikaci výhodných Nabitých tarifů. –Tarifní kalkulátor umožňuje uživatelům porovnat si výhodnost svého současného tarifu s Nabitými tarify Vodafonu. –Uživatel získá vyhodnocení svého současného tarifu a porovnání s tarify Vodafonu. Podpora ATL kampaně pomocí aplikace „Dejte si to na triko“ –Využití cedulek „Nepodepsal“ z vizuálu kampaně. Uživatel má možnost personalizovat si vizuál kampaně a vytvořit si své vlastní triko s touto kreativou. (Triko na uživateli se tak stává skvělým reklamním nosičem.) –Uživatel s takovýmto trikem navíc získá 2 volné vstupy do vybraných hudebních klubů. Podpora kampaně pomocí virálniho marketingu –Již tradičně jsme připravili virální materiály, které nastartovaly vlastní lidovou tvořivost, a tak podpořily šíření kampaně.

7 Kreativa ATL - televize

8 Kreativa ATL - billboardy

9 Kreativa ATL - tištěné vizuály

10 Kreativa Alterna Lavičky Odpadkové koše SamolepkyToaletní papír

11 Sekce: Jde to i jinak na Vodafone.cz Obsah sekce: Na internetu jsme využili našich TV hrdinů v pěti komiksech, jež představily pět hodnot Vodafonu. Kalkulačka – nezávislý nástroj pro porovnání všech postpaid tarifů na trhu Soutěž s naším CEO (Grahamem) na podporu využívání kalkulačky Vyzkoušej a kup – 10 našich balíčků k vyzkoušení zdarma Naše reklama Ke stažení – ATL, spořič, tapety… Dejte si to na triko aplikace –Lidé uploadují své vlastní foto, personalizují ceduli „Nepodepsal“ –Mohou si upravit sdělení, telefonní číslo, vybrat si typ trička, barvu a velikost –Triko použijí pro volný vstup do klubů

12 Kreativa Sekce: Jde to i jinak na Vodafone.cz

13 Celkový počet návštěv – Celkový počet Page views – Výsledky Sekce: Jde to i jinak na Vodafone.cz

14 Tarifní kalkulátor použilo celkem uživatelů. Větší polovina z nich jsou zákazníci konkurence. 76 % uživatelů zjistilo, že výhodnější nabídku získají od Vodafonu v podobě Nabitých tarifů. Výsledky Kalkulačka Výstup z kalkulačky 107 tisíc lidí? To je jako kdyby kalkulačku použila celá Olomouc!

15 Výsledky Aplikace „Dejte si to na triko“ Aplikace vycházející z ATL kampaně s možností přípravy vlastního trika, které navíc zajistí vstup do vybraných klubů. Statistiky: - Aplikaci pro výrobu trika použilo uživatelů uživatelů se rozhodlo si vyrobené triko koupit.

16 Vodafone Group Marketing Kreativa Externí komunikace na internetu Podpis (Xchat 3,40% CTR) Kalkulačka (Finance Centrum 5,15% CTR) Nepodepsal handset Nepodepsal handset (Blesk 2,59% CTR)

17 Kreativa Externí komunikace na internetu „Fake“ recenze k filmu „Nepodepsal“ - FDB.cz Pánský on-line časopis Beast.cz

18 Vodafone Group Marketing Nezávislá kalkulačka na externích portálech v sekcích s nástroji Kreativa Externí komunikace na internetu Kalkulačko, mám opravdu nejvýhodnější tarif?

19 Vodafone Group Marketing Externí komunikace na internetu Videobanner x TV spot - test Vodafone TV spot „Záchod“ běžel prvních 14 dní pouze na internetu a až poté šel do TV Porovnání výsledků TV x internetové kampaně:

20 Vodafone Group Marketing20 Externí komunikace na internetu Videobanner x TV spot - závěry Využití TV spotu na internetu je efektivnější než v TV, ale… Internet může nahradit TV pouze částečně –Kapacita českého internetu není dostačující Úspěšnost využití TV spotů na internetu záleží na: –Cílové skupině –Komplikovanosti sdělení (spoty na internetu musí být kratší než klasický TV spot (max 15 sec) –Realizaci – spoty by měly spoléhat na vizuální zpracování, protože řada lidí nemá při surfování puštěný zvuk Internetová kampaň musí mít vyšší váhu (týdenní množství GRPs) aby dosáhla stejného efektu jako TV. Já třeba na internet moc nechodím.

21 Vodafone Group Marketing Kliknutím na obrázek spustíte video Virály – lidová tvořivost