Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu 30.10.2012 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mgr. Irena Fadrhoncová.  Definice: právní norma je obecně závazné pravidlo chování, které je vyjádřeno zvláštní státem uznanou formou a jehož zachování.
Advertisements

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
PODNIKÁNÍ VY_32_INOVACE_POD_20. Obsah Základní pojmy Právní úprava Podnikání podle živnostenského zákona Obchodní společnosti Družstva Státní podnik Neziskové.
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Daně Co si myslíš o daních ty? Je v pořádku, že existují?
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Přístupové rozhraní pro poskytovatele služeb na internetu Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu.
Zákon o sociálním podnikání Průběžné informace o připravovaném předpisu.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Státní sociální podpora zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Podnikání Jak se pustit do podnikání…. podnikatelský záměr volba, v čem bude podnikat volba, v čem bude podnikat průzkum průzkum plán realizace plán realizace.
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
PREZENTUJÍCÍ Proces poskytnutí dotace z Fondu Vysočiny Eva Navrátilová Krajský úřad Kraje Vysočina Odbor životního prostředí a zemědělství.
Centrální registr zbraní – změna právní úpravy. Harmonogram novely červenec 2012 rozeslání novely do meziresortního připomínkového řízení předložení.
Příspěvek na péči v působnosti Úřadu práce ČR Seminář „Zdravotně postižení - příspěvek na péči. Jak dál?“ Poslanecká sněmovna parlamentu ČR.
Jak lze využít infrastrukturu CzechPOINT v rámci úřadu Mgr. Jarmila Šmardová
ŽIVNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
EGonovi tluče srdce!!!. Revoluce ve veřejné správě! Zákon o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Ing. Ladislav Sýs vedoucí oddělení správy povodí Ministerstvo zemědělství w w w. v o d a. g o v. c z w w w. w a t e r. g o v. c z w w w. v o d a. g o v.
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
Publikace klasifikace zdravotního stavu lesa na bázi TM Landsat pomocí webových služeb jako součást OPRL Ústav pro hospodářskou úpravu lesů Brandýs nad.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, a datové schránky Brno KrÚ JMK.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
Novela školského zákona v návaznosti na předškolní vzdělávání a školní stravování Bc. Eva Martinková, odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský.
Kontrolní činnost ve zdravotnictví
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
model fungování a praxe
Centrum na podporu integrace cizinců
AKREDITACE K USKUTEČŇOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU dle novely zákona č
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
Podpora v nezaměstnanosti
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Malé a střední podnikání
Inf Počítač a lidé s handicapem
Název vzdělávacího materiálu
Zákon o sociálním podnikání
eRecept – komunikace se základními registry
Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady  15
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Porada vedoucích Úřadů územního plánovaní
Porada OÚPSŘ KrÚ JMK s vedoucími ÚÚP Územně analytické podklady ÚAP kraje s využitím ÚAP obcí ÚAP a změny v právních předpisech Ing. arch. Jana.
Aplikace Monitorovací systém
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Daně VY_32_INOVACE_41_828 Projekt.
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Správa sociálního zabezpečení
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Katedra veřejné ekonomie
Legislativní změny na úseku EO, OP, CD (k datu )
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Lexikon veřejné správy ČR
Ukládání a zveřejňování písemností
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Základy podnikání živnostenské podnikání, postup při ohlášení živnosti
Aktualizace úrokových sazeb u komerčních úvěrů
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Program na podporu lesních ekosystémů
Aktivní politika zaměstnanosti Společensky účelné pracovní místo
A) Registr smluv - zákon č. 340/2015 Sb.
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Informační systém základních registrů
Transkript prezentace:

Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu

Informace fyzických a právnických osob na PVS Co je Portál veřejné správy (PVS)? nebo Zřízen na základě ustanovení § 6f zákona č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy. Zajišťuje přístup k informacím orgánů veřejné moci. Zajišťuje komunikaci s veřejnými orgány prostřednictvím datových schránek. Σ = výchozí rozcestník veřejné správy pro občany, podnikatele a cizince

Informace fyzických a právnických osob na PVS Aktuální vzhled po re-designu

Informace fyzických a právnických osob na PVS Statistiky návštěvnosti (posledních 30 dnů)

Informace fyzických a právnických osob na PVS Statistiky návštěvnosti (posledních 30 dnů)

Informace fyzických a právnických osob na PVS Obsahové prvky PVS Věstníky centrálních úřadů a krajů. Informace orgánů veřejné moci, povinně zveřejňované na základě ustanovení jiných zákonů. Formuláře elektronického podání. Seznam držitelů datových schránek. Aktuální znění právních předpisů. Obchodní věstník. Životní situace (viz dále)

Informace fyzických a právnických osob na PVS Životní situace: Návod pro občany, podnikatele a cizince, jak postupovat v konkrétní situaci, kde a jak ji řešit. Pevně daná struktura popisu řešení. Volitelně odkazy na jiné stránky nebo formuláře elektronického podání. Např.: Bydlení / Cestování / Sociální zabezpečení… Daně / Důchody / Zdravotní pojištění…

Informace fyzických a právnických osob na PVS Nový obsahový prvek na PVS: Informace fyzických a právnických osob Soukromoprávní subjekt si může objednat (a zaplatit) zveřejnění své informace na PVS. Formát zveřejnění je obdobný povinně zveřejňovaným informacím orgánů veřejné moci. Volitelně je možné zveřejnit i formulář či jinou přílohu. Volitelně lze informaci spárovat s jednou až třemi životními situacemi

Informace fyzických a právnických osob na PVS 1) Viditelnost na homepage

Informace fyzických a právnických osob na PVS 2) Zobrazení u životní situace

Informace fyzických a právnických osob na PVS 3) Zobrazení detailu

Informace fyzických a právnických osob na PVS “Ještě jedna věc” (řekl Steve Jobs) PVS umožňuje spouštět ZFO formuláře v HTML režimu. Každý oprávněný publikující subjekt může pomocí zdarma dostupného nástroje Software602 Form Designer vyrobit inteligentní formulář ve formátu ZFO a umístit jej na PVS, kde bude interpretován v čistém HTML provedení! Výhoda: klient nemusí instalovat žádnou speciální aplikaci pro práci s formuláři na svůj počítač

Informace fyzických a právnických osob na PVS “A ještě poslední věc” (řekl Steve Jobs) ZFO formulář zveřejněný na PVS v online režimu může využít autentizační funkci ISDS a zajistit odeslání datové zprávy obsahující strukturovaná data. Příklad: formulář žádosti o výpis ze základních registrů

Informace fyzických a právnických osob na PVS Proces zveřejnění Je popsán v životní situaci “Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy”, viz a)žadatel vyplní formulář (viz odkaz) b)vytiskne a podepíše smlouvu (součást formuláře) c)MV zkontroluje podklady a pošle výzvu k úhradě d)objednatel uhradí cenu za zveřejnění e)MV zajistí zveřejnění informace na dohodnutou dobu

Informace fyzických a právnických osob na PVS Cena za zveřejnění Kč bez DPH za prvních 30 kalendářních dnů poskytování služby zveřejnění informací; 500 Kč bez DPH za každé další období v délce 30 kalendářních dnů, následujících po prvních 30-ti kalendářních dnech poskytování služby. Nejvýše celkem ,- Kč bez DPH za 360 dnů

Děkuji za pozornost! Kontakt: Ing. Jelizaveta Stelibská, odbor eGovernmentu tel