Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Advertisements

Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
ROP – možnosti pro cestovní ruch
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
Soutěž Obec přátelská rodině P etr Nečas ministr práce a sociálních věcí 15. května 2008.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Společný regionální operační program (SROP) GRANTOVÁ SCHÉMATA KARLOVARSKÉHO KRAJE Aktuální stav průběhu 1. kola výzvy.
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Destinační management TO Jeseníky-východ
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Management cestovního ruchu
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
Materiálně technické předpoklady
CESTOVNÍ RUCH.
Zaměření Národního programu podpory CR v roce 2011 Podprogram Cestování dostupné všem.
Cestovní ruch a rekreace – Česká republika. Význam CR významný faktor české ekonomiky: významný faktor české ekonomiky: 2003: celkové příjmy z CR
Dostupnost objektů cestovního ruchu k síti cyklistických tras (na příkladu Olomouckého kraje v prostředí GeoMedií) Milan JINDÁČEK Vedoucí bakalářské práce:
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
Geografie cestovního ruchu
Předpoklady cestovního ruchu
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Popis výukového materiálu Název:Management a marketing destinací Destinace cestovního ruchu Autor:Bc. Pavel Lang Datum: Obor:a) L/01 Gastronomie.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název:
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Cestovní ruch.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Podpora obcí s rozšířenou působností z ROP Střední Morava v programovém období Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Služby Patří do TERCIÉRU, III. sektoru hospodářství + KVARTÉR (nevýrobní součást hospodářství. Čím větší podíl na celém hospodářství státu služby mají,
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Karta Toulavka 2017.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Národní program podpory cestovního ruchu 2017
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
MAS Lípa pro venkov z.s. Monitoring a evaluace
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Česká republika Cestovní ruch ZŠ Hejnice 2010 Mgr. Jan Kašpar.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace - turistické oblasti (ČR) nebo turistického regionu (SR) 3) Základní údaje o turistické oblasti / v SR regionu (název, umístění, nadřazený region/kraj, počet obyvatel, rozloha, hustota obyvatel, významná města, podnebí, nejvýznamnější atraktivity) 4) Kulturně-historické památky a zajímavosti (historie i současnost, UNESCO, hrady a zámky, muzea, …….) 5) Ubytovací služby (přibližné počty hotelů rozdělených do kategorií, penzionů apod.; zhodnocení kvality služeb – vybrat hodnotící kritéria) 6) Stravovací služby – gastronomie (zhodnocení kvality, šířka a hloubka produktů, regionální potraviny – propagace)

7) Přírodní památky a úkazy 8) Sportovní vyžití – aktivní i pasivní; zařízení, vybavení, kvalita služeb; sezónnost Komplexnost služeb sportovních zařízení podle jednotlivých segmentů a) muži x ženy b) děti x mládež x střední věk x senioři c) nižší x střední x vyšší příjmová vrstva 9) Dopravní infrastruktura (dostupnost, hustota dopravních sítí, využití ve sportovním cestovním ruchu) 10) Informace pro turisty (propagace destinace na internetu a jinde, TIC, zaměřit se na sportovní aktivity) 11) Pořádané akce (eventy) v destinaci (festivaly, výstavy, trhy, hody, ochutnávky, apod.) a ostatní atraktivity

12) Kvantifikace kvality destinace – metoda součtu vážených faktorů a) vymezení hodnotících kritérií a přiřazení vah podle jejich důležitosti (součet 100) b) ohodnocení jednotlivých kritérií pro destinaci (1 – nejhorší, 10 – nejlepší) c) výpočet – součet násobků váhy a bodového hodnocení 13) SWOT analýza a komentář 14) Návrhy a doporučení na zvýšení návštěvnosti a konkurenceschopnosti destinace se zaměřením na sportovní aktivity