Sigmundova střední škola strojírenská, Lutín Mgr. Pavel Michalík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číselné obory – racionální čísla a operace s nimi
Advertisements

Projekt Infogram aneb P.I.V.O. žije. Eva Svobodová, IVIG 2008, Česká zemědělská univerzita v Praze Praha,
v 1. ročníku Praktické školy jednoleté
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
Proces řízení projektu
RVP ZUV: VZDĚLÁVACÍ OBSAH UM. OBORŮ
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
VÍTÁME VÁS u přijímacího řízení pro školní rok 2014/2015 Praktická škola jednoletá Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
Jak psát texty ke kombinované formě studia Projekt Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji.
DIDAKTIKA EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Úskalí začínajícího učitele
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Priority ve vzdělávání jsou dané legislativou možnostmi finančních prostředků státního a krajských rozpočtů možnostmi čerpání fondů EU aktuálním vývojem.
Terénní sociální práce v sociálně vyloučených lokalitách Mgr.Kateřina Dosoudilová, DiS.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Metodika šetření PISA PhDr. Josef Basl, Ph.D.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_751.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Mgr. Alena Hesová Podpora finanční gramotnosti prostřednictvím Metodického portálu
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
NOVÁ MATURITA 2011 Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Malá násobilka - procvičování
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Autor výukového materiálu:
Optika Mgr. Miluše Hamplová EU OPVK ICT2-2/F20 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Národní program zdraví – projekty podpory zdraví Putování za zdravým jídlem Mít své tělo ráda Krok za krokem za zdravým životem Národní program řešení.
VÝRAZY OBSAHUJÍCÍ MOCNINY AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Prezentace PowerPoint je určena pro studenty druhých ročníků všech učebních oborů, je zaměřena.
VÝRAZY OBSAHUJÍCÍ ODMOCNINY AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Prezentace PowerPoint je určena pro studenty druhých ročníků všech učebních oborů, je zaměřena.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Složené lomené výrazy SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Evropské nástroje a projekty ve výuce středních škol Výstupy projektu Kurikulum S a perspektivy spolupráce v regionech Zasedání KVZ, Irena Palánová,
Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost od Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblastJazykové vzdělávání PředmětČeský jazyk a literatura.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Školské dokumenty. Osnovy Dříve dány centrálně. Jednotné pro všechny pro všechny školy daného typu. Od roku 2007 si osnovy vytváří každá škola na základě.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
Právní okénko Porada s řediteli škol a školských zařízení Harrachov
Didaktické formy.
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
10. ZÁVĚREČNÉ KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů
PEDAGOGIČTÍ PRACOVNÍCI
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Konflikt, koření života
PHmax ve středním vzdělávání
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Polytechnické vzdělávání v praxi
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Statutární město Ostrava
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Věková struktura pedagogů středních škol V Jihočeském kraji
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Projekt VOV Ekonomická sekce jazyky
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Sigmundova střední škola strojírenská, Lutín Mgr. Pavel Michalík

Co by měl standard pro ZŠ přinést aneb co nás nyní na SŠ pálí! Jak NE! Co musí být nutnou prioritou – I. stupeň ZŠ – II. Stupeň ZŠ Jak NA TO?

Jak NE! Méně někdy znamená VÍCE Zdravý SELSKÝ ROZUM Přiměřenost látky věku

I. stupeň ZŠ číst, psát a počítat Jde o základní pracovní nástroje dalšího vzdělávání: Čtení s pochopením Čitelné písmo Násobilka a další numerické výpočty jsou základem pro jakoukoli práci s výrazy a rovnicemi - základ matematiky

I. stupeň ZŠ číst, psát a počítat Neustálé opakování a procvičování NENÍ ŠIKANA! O násobilce, vyjmenovaných slovech, … NESMÍ ŽÁK PŘEMÝŠLET, MUSÍ JÍT O NAPROSTO ZAUTOMATIZOVANÉ SCHOPNOSTI!!!

II. stupeň ZŠ Znalosti Základy vědních disciplín přiměřené a srozumitelné danému věku Manuální technická příprava - dílny Pracovní návyky Umět se učit Stanovit si rozvrh příprav do školy Pracovat soustavně

Jak NA TO: Standard musí být jednoznačně a jasně DEFINOVÁN pro výborného i dostatečného žáka (definice není „okecávání“ viz. RVP) Obsah standardu musí tvořit jasnou část výuky, např. 80 % standard a 20 % specifikace školy. Výuka standardu by měla být stejná na všech školách.

Kdo to zpracuje? Tvůrci musí být z praxe, např. ½ úvazku výuka a ½ úvazku práce na standardu. Koordinátor je uvolněný pracovník. Součástí tvorby standardu musí být i učební osnova a materiály na podporu výuky.

Forma ověření: Nesmí být jednostranně zaměřené a musí obsahovat více forem: Ústní zkouška Didaktický test Samostatná práce

Kdo bude ověřovat? Učitelé školy podle jasné metodiky. Ředitel školy a „předseda komise“ uvolněný a placený pedagog, kterého vybere a jmenuje krajský úřad (ne výměnný obchod mezi školami), odpovídají za objektivitu zkoušek. Školám je třeba důvěřovat! ČŠI provádí namátkovou kontrolu.

Děkuji za pozornost.