Anotace: Určeno pro 4. a 5.ročník ZŠ Zpracováno jako opakovací test, příp. jako příprava na test, k učebnici ENGLISH 5, ENGLISH 4, Milena Kelly, Angličtina.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

OSOBNÍ ZÁJMENA A SLOVESO BÝT VE VĚTÁCH V PŘÍTOMNÉM ČASE
ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.
Sloveso BÝT – přítomný čas
Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
vypracovala:Mgr.Silvie Reitharová
OSOBNÍ ZÁJMENA ČÍSLA MNOŽNÉHO
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.16 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 16 Název materiálu:Present simple Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
Present Continuous positive Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Přítomný čas prostý (5.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_03 Název materiálu: Zájmena Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Zájmena.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_05_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
VY_32_INOVACE_05_PRESENT SIMPLE Anotace Prezentace sloužící k výkladu a procvičení přítomného času prostého, tvoření otázek, záporu a překlad jednoduchého.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_09 
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_67 NázevPresent simple - positive Téma hodinyMůj den PředmětAnglický jazyk.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_04.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Číslo: VY_32_INOVACE_15_19 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_422_Přítomný čas prostý 1 AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Přítomné časy – 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Přítomný čas prostý Present simple Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alice Javoříková. Dostupné z Metodického portálu.
Present simple Přítomný čas prostý. Probíhá opakovaně, často, vždycky, nikdy, obvykle, zřídka…. On Saturday, at five o´clock, on my birthday, every day,
ANOTACE: Určeno žákům 1.stupně ZŠ Procvičení otázek a záporu ve 3. os.j.č., použití tvarů DOES, DOESN´T. Použitá slovesa : like, eat, drink. Snímky 2-4.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 05 Přivlastňovací zájmena – 5. tř.
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
Present simple Přítomný čas prostý. Kladná věta (+) kladnou větu vytvoříme jednoduše, za pomocí tvaru infinitivu slovesa, které chceme použít I drive.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_03_A7_Bartonkova TÉMA: SVOMPT OBSAH: SVOMPT ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
- používáme při popisu aktivit běžných, pravidelných či se opakujících.
Škola: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace Název: VY_32_INOVACE_11_AJ_Překlad vět - Časy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
VY_32_Inovace_ Present simple - question
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Věra Tománková
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
ANGLICKÝ JAZYK – 7. ROČNÍK
ANGLICKÝ JAZYK – 7. ROČNÍK
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2A_19
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj7_67
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj7_64
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Havránková Číslo
Název školy: Základní škola Městec Králové
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj5_47
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Present simple Negative +question
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
Lekce 20 – Opakování Naučili jsme se 4
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Transkript prezentace:

Anotace: Určeno pro 4. a 5.ročník ZŠ Zpracováno jako opakovací test, příp. jako příprava na test, k učebnici ENGLISH 5, ENGLISH 4, Milena Kelly, Angličtina Expres. Lekce 3 Na tabuli žáci vidí české věty, do sešitu píší anglicky. Následuje společná kontrola, vysvětlení. Snímek 9 – nahradí podmět zájmenem (he, she, they) Škola: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace Název: VY_32_INOVACE_12_AJ_Překlad vět – Tvary sloves Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jarmila Kočandrlová

ENGLISH Překlad vět. Tvary sloves.

4.ročník, lekce 3 Napiš anglicky. Použij IS - ARE Kočka je bílá. Moje kočka je černá. Kočky jsou hnědé. Použij LIVE - LIVES Náš pes bydlí na zahradě. Kočky bydlí v domě. My bydlíme v Halži. Já bydlím v malém domě.

CONTROL Napiš anglicky. Použij IS - ARE Kočka je bílá. Moje kočka je černá. Kočky jsou hnědé. Použij LIVE - LIVES Náš pes bydlí na zahradě. Kočky bydlí v domě. My bydlíme v Halži. Já bydlím v malém domě. The cat is white. My cat is black. Cats are brown. Our dog lives in a garden. Cats live in a house. We live in Halže. I live in a small house.

4.ročník, lekce 3 2.ČÁST Napiš anglicky. Použij LIKE - LIKES Kočky mají rády ryby. Moje kočka má ráda myši. Psi mají rádi velkou zahradu. Použij LIVE - LIVES Naše kočka bydlí na zahradě. My bydlíme v domě. On bydlí v malém domě. Já bydlím v Tachově.

4.roč., 2.ČÁST.CONTROL. Napiš anglicky. Použij LIKE - LIKES Kočky mají rády ryby. Moje kočka má ráda myši. Psi mají rádi velkou zahradu. Použij LIVE - LIVES Naše kočka bydlí na zahradě. My bydlíme v domě. On bydlí v malém domě. Já bydlím v Tachově. Cats like fish. My cat likes mice. Dogs like a large garden. Our cat lives in a garden. We live in a house. He lives in a small house. I live in Tachov.

Jim má rád fotbal. Psi mají rádi děti. PŘELOŽ. Použij like- likes Linda má ráda kočky. Dívky mají rády školu. Použij slovesa go-goes, watch- watches, play- plays Chlapci hrají fotbal v parku. Linda jde s kamarádkou. Tom se dívá večer na televizi. My se díváme na televizi v neděli. 5.ročník

Jim má rád fotbal. Psi mají rádi děti. CONTROL like- likes Linda má ráda kočky. Dívky mají rády školu. CONTROL go-goes, watch- watches, play- plays Chlapci hrají fotbal v parku. Linda jde s kamarádkou. Tom se dívá večer na televizi. My se díváme na televizi v neděli. Jim likes football. Dogs like children. Linda likes cats. Girls like school. Boys play football in the park. Linda goes with friend. Tom watches TV in the evening. We watch TV on Sunday.

Jim likes football. Dogs like children. Linda likes cats. Girls like school. Boys play football. Lucy goes with friend. Tom watches TV. Terry and Eve watch TV. NAHRAĎ PODMĚT ZÁJMENEM She He They She He They He They She He They She He

ZDROJ: Text : autor Obrázky : kliparty