Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: David Holubec NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_INF Vzdělávací oblast: informatika Ročník: 9. Číslo projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_FY_2E_PAV_01_Světlo.
Advertisements

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PREZENTACE. INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE 2 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Označení materiálu VY_32_INOVACE_14_02 Šablona III/2 Inovace a.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Snímek 1 PowerPoint2OP381 Manažerská informatika 1 2OP381 Manažerská informatika 1 Microsoft PowerPoint 2016 – 2. část.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_9B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Tvorba prezentace Vložení snímku Vyberte si nejvhodnější typ snímku.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_16_ Téma: pro 4.,5.ročník ZŠ, vytvořeno:
Název:VY_32_INOVACE_ICT_6A_8B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:6. Tematický okruh,
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Úkol: 1. Snímku 2 přiřaďte na příslušná textová pole hypertextové odkazy na další snímky. Na pole odkaz vložte odkaz na wikipedii a stránku PowerPoint.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Odraz světla na rovinném zrcadle
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Matouš Bořkovec, ZŠ Suchdol
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Grafické programy - opakování
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 14– VIDEO V PREZENTACI. Název školy:
Inf Počítač a lidé s handicapem
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 12– SMARTART V PREZENTACI. Název školy:
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Nymburk, Soudní 20 IČO Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ORGANIZACE DAT V POČÍTAČI
Název: Trojúhelník Autor:Fyrbachová
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Filmová animace Rostliny Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Mul4a0210.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
8.1 Aritmetické vektory.
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_03_STRIDANI_ROCNICH_OBDOBI
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
EU_32_sada 2_13_PV_Kartografie_Duch
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Informační a komunikační technologie
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Informatika – Grafika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Virtuální realita Využití VR v praxi Kritika Další VR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PowerPointu Ing. Hana Vláčilová
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Závislost elektrického odporu
Neživá příroda - vzduch
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Počítačová grafika.
Základní ovládání „Windows“
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: David Holubec NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_INF Vzdělávací oblast: informatika Ročník: 9. Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Datum vytvoření: listopad 2011 Anotace: ŽÁCI SE SEZNÁMÍ S MOŽNOSTMI TVORBY 3D GRAFIKY – VIZUALIZACE, ANIMACE, VYZKOUŠÍ SI TVORBU JEDNODUCHÉHO 3D OBJEKTU. ZÍSKAJÍ PŘEDSTAVU O NÁROČNOSTI TÉTO PRÁCE.

Pojmem 3D modelování se rozumí proces tvarování a vytváření 3D modelu, který může být reprezentován několika způsoby. Modely mohou být vytvořeny na počítači člověkem pomocí modelovacího nástroje, podle dat získaných měřicím přístrojem z reálného světa nebo na základě počítačové simulace. Počítačová 3D grafika (tzv. trojrozměrná grafika, anglicky) je v informatice označení pro speciální část počítačové grafiky, která pracuje s trojrozměrnými objekty. Převod 3D objektů do 2D zobrazení se nazývá renderování. Nejznámějším využitím počítačové 3D grafiky je vytváření animací (pro tvorbu filmů nebo počítačových her), avšak 3D grafika je využívána i ve vědě a průmyslu (například pro počítačové simulace nebo trojrozměrné zobrazení orgánů).anglickyinformaticepočítačové grafikyrenderování animacífilmůpočítačových her počítačové simulaceorgánů

Modelování – tvorba objektů Texturování –definování vlastností povrchů Osvětlení – osvětlení scény Animace – vytváření animace(klíčové snímky) Rendering – tvorba finálních obrázků, klipů Další elementy: Vizuální efekty – exploze, tavení, apod. Zvuk – hudba, zvukové efekty, hlasy... Post produkce

Modelování objektu / scény Rozpracovaná scéna I. Předměty jsou umístěné v prostoru, světla, textury a efekty nastavené, výpočet může začít. Planeta Supernova

Modelování objektu / scény Konečný rendering – scéna I. Scéna (obrázek) dokončená, délka výpočtu scény je různá podle kvality a složitosti. Planeta Supernova

Scéna II. Připravené objekty a nastavené prostředí ve kterém se nachází, výpočet scény může opět začít. Model bez textury

Finále scéna II. Model potažený texturou Vypočítané prostředí

Program Spilin Editor Jednoduchý prográmek na tvorbu objektů, objekt se vytváří vyznačením a rozmístěním jednotlivých bodu stěn kolem osy budoucího objektu. Náhled objektu

Tvorba modelu auta v programu Cinema 4D Program umí pracovat s obrazem i zvukem, generovat 3D film a prostorový zvuk Tvorba modelu auta v programu Cinema 4D Program umí pracovat s obrazem i zvukem, generovat 3D film a prostorový zvuk Program Cinema 4D

Časová osa Animace postavy „Kick Box“ na časové ose - pohyb Jednotlivé „kosti“ boxera

Vue 5 Infinite – 3D příroda Tvorba virtuální krajiny pro film a reklamu, program umí simulovat vítr, mlhu, déšť – prostě přírodu… Náhled renderingu

Závěrem Pojmem 3D nás provází každý den, prodávají se 3D televize, chodíme do kina na 3D filmy, existují 3D tiskárny, za vším ale stojí spousta práce, fantazie a nasazení vlastních sil nadšenců pro věc, matematiků, grafiků, vědců a dalších lidí… Prvním filmem, kde se objevily 3D grafické počítačem generované obrázky, se v roce 1976 stal Futureworld [3] a prvním celovečerním 3D-animovaným filmem byl Toy Story z roku 1995.Futureworld [3]Toy Story

Cvičení Vyzkoušej tvorbu jednoduchého objektu v programu SpilinEditor Objekt se vytváří vyznačením a rozmístěním jednotlivých bodu stěn kolem osy budoucího objektu.

Zdroje: Použité ukázky z programů: CINEMA 4D SPILIN EDITOR VUE 5 INFINITE Internet: cs.wikipedia.org/wiki/Počítačová_3D_grafika