Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Advertisements

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Národní systém kvality služeb cestovního ruchu
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
Beskydy pro všechny Výroční konference CIP EQUAL 19. listopadu, Praha Jarmila Šagátová KAZUIST, spol. s r.o., Třinec.
INVY – International Voluntary Year PŘÍKLAD DOBRÉ PRAXE - PROJEKT Z OBLASTI MLÁDEŽE – SLEZSKÁ DIAKONIE.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Aplikace komunitně vedeného místního rozvoje do venkovského prostředí Venkovská konference Místní akční skupiny Království – Jestřebí hory, o.p.s. (20.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Aktuální rizika dobrovolnického programu v nemocnicích a význam metodických doporučení MUDr.Ivana Kořínková Garant a konzultant zdravotně sociálních dobrovolnických.
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
Informace o přípravě Integrovaného operačního programu  Ministerstvo kultury  Ministerstvo informatiky Vít Richter Národní knihovna ČR
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Organizační struktura
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
Transformuje Kraj nebo kraj ?
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Klára Tomsová, Kateřina Jacinová
© 2007 Sdružení pro Informačně poradenský systém tvořené společnostmi KPMG Česká republika,s.r.o, Gradua-CEGOS, s.r.o. a OKsystems s.r.o. Všechna práva.
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
Naše zkušenosti a výsledky v dosavadní projektové činnosti v oblasti řešení problémů nezaměstnanosti a podpory uchazečů o zaměstnání uplatnit se na.
V.Prosperita organizace
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Český systém kvality služeb v kontextu státní politiky CR v ČR Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Výroční konference 20 let od založení A.T.I.C. ČR Ostrava,
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Český systém kvality služeb Seminář zástupců turistických informačních center 5. září 2013, MMR ČR.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Poznejte regiony České republiky 2015, Praha, 25. března 2015.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Zajištění regionálních funkcí knihoven v roce 2013 PhDr. Vít Richter Národní knihovna ČR Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel. 603–223–627,
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Projekt Centra společných služeb(CSS) realizovaný Svazem měst a obcí ČR Projekt Centra společných služeb č. CZ /0.0/0.0/15_019/ Operační.
Metodické centrum pro výstavbu a rekonstrukci knihoven
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Agroturistika a venkovská turistika
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
20 let
Venkovská turistika 2017 Spolupráce SVTA a ATIC.
TTnet (Training of Trainers Network)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Kategorizace organizací destinačního managementu
Závěrečná konference projektu
Značka „Českosaské Švýcarsko
Hlavní manažér SP Kvalita I
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Organizační struktura
Transkript prezentace:

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Co je kvalita a proč se jí věnovat Zákazník si všímá a posuzuje: o Hmatatelné aspekty – prostředí, vybavení (technické předpoklady kvality!) o Spolehlivost - služba je poskytnuta správně, jsou vždy dodrženy dané sliby o Ochotu – jak ochotně a rychle je služba poskytnuta o Důvěryhodnost – vystupování a znalostí o Empatii - individuální přístup, naslouchání očekáváním zákazníků Zákazník: si nejprve o službě vytváří své očekávání posuzuje službu podle svého prožitku nebo zkušenosti z minulosti Po obdržení služby vnímá vlastní úroveň poskytnuté služby Měřítkem pro spokojenost zákazníka je rozdíl mezi tím jakou zákazník očekával a jakou skutečné obdržel Definice: „Schopnost služby uspokojovat potřeby a očekávání zákazníka“

Východiska Dlouhodobě nízká úroveň kvality poskytovaných služeb Vyjádřená poklesem Mezinárodního indexu konkurenceschopnosti Relativní růst cenové hladiny v ČR může snižovat atraktivitu ČR pro zahraniční návštěvníky bez ohledu na jejich geografický původ Vysoce konkurenční prostředí České republiky – konkurence destinací cestovního ruchu (domácí cestovní ruch, mezinárodní cestovní ruch) Koncepce státní politiky cestovního ruchu na období 2007 – 2013 Východiska pro systémové řešení kvality Koncepce státní politiky cestovního ruchu na období 2014 – 2020 Podpora a další rozvoj Českého systému kvality služeb jako systémového nástroje státní politiky cestovního ruchu Kvalita služby/ produktu Cena služby/ produktu Konkurenceschopnost (organizace, destinace, stát)

Základní fakta o systému Je nástrojem napomáhajícím ke zvyšování kvality poskytovaných služeb. Je určený pro malé a střední i velké organizace. Umožňuje zapojeným organizacím získat Certifikát kvality a Značku kvality.

Evropa na cestě ke kvalitě služeb v cestovním ruchu

Hlavní principy systému Dobrovolnost, důvěryhodnost, otevřenost Zahrnuje: Technické předpoklady (hmatatelné aspekty) Zaměřuje se na: Měkké faktory (spokojenost zákazníka) Technické cechovní standardy Profesních sdružení Kategorizace kempů a chatových osad Klasifikace lyžařských středisek Jednotná klasifikace turistických informačních center Oficiální jednotná klasifikace ubytovacích zařízení Jak je služba poskytnuta? Zaměřuje se na spokojenost zákazníka Reflektuje kvalitu poskytnuté služby ČESKÝ SYSTÉM KVALITY SLUŽEB

Hlavní principy systému Kvalita na úrovni destinace Hotely Kadeřnictv í Restaurace Kav á rny Taxi služba Turistické informačn í centrum Muzea, galerie, divadla Hrad, zámek DM Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko

Co dále může ČSKS nabídnout? zviditelnění certifikovaných zařízení nejen v rámci webových stránek Spolupráce s profesními asociacemi + výhody dvojí certifikace s Hotelstarsunion vize „Q“ destinace

Co Vám ČSKS může přinést? metodickou a poradenskou pomoc vnímání kvality pohledem zákazníků a zaměření se na potřeby zákazníků standardizaci procesů v organizaci – usnadnění práce pracovníků zpětnou vazbu o vnímání úrovně poskytovaných služeb usnadnění komunikace motivovanost a loajalita pracovníků – všichni jsme jeden tým vzdělání

Jak se můžete zapojit?

Školení Trenérů kvality I. stupně ČSKS Praktickým dvoudenním školením Vás provede regionální koordinátor určený pro Vaši oblast, který Vám bude nápomocen nadále po celou dobu certifikace. Co se naučíte na školení: na praktických cvičeních pracovat s kvalitou služeb a poznáním potřeb zákazníka; stanovit vizi a směr, kterým se chcete dále rozvíjet; zavést všechny požadavky ČSKS v organizaci; Navážete důležité kontakty s jinými poskytovateli služeb CR v oblasti.

Základní fakta o projektu a systému Název projektu: Národní systém kvality služeb cestovního ruchu Název systému:Český systém kvality služeb (ČSKS) Financování: SF EU, Integrovaný operační program Období realizace: – Realizátor: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, odbor cestovního ruchu Partner projektu: Svaz obchodu a cestovního ruchu (SOCR) Spolupracující subjekty:Asociace hotelů a restaurací ČR Asociace kempů ČR Asociace turistických informačních center ČR Asociace lanové dopravy ČR Rada kvality – odborná sekce GHLCR

Příklady dobré praxe Rudolf Korčák Koupaliště - Autokemp Ricco Příbor Organizace je certifikovaná: Český systém kvality služeb – 2x Asociace kempů ČR

Autocamp Ricco – Rudolf Korčák

„Český systém kvality služeb začíná tam, kde ostatní končí. Pojďte s námi cestou kvality“ Získáním certifikátu a značky Českého systému kvality služeb začíná vaše cesta kvality. Zapojte se!

DĚKUJEME ZA POZORNOST Ing. Kamil Schaumann Tel: Regionální koordinátor ČSKS pro MSK Prezentaci vytvořil Ing. Radek Chaloupka Ministerstvo pro místní rozvoj ČR