5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Advertisements

Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Finanční stránka podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
EU_62_A_sada 1_03_M_Vznik peněz_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
Velká rodina, Jitka Halasová Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou Marie Říčařová.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Prezentace k finanční gramotnosti. Co je to banka. Autor
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Inf Počítač a lidé s handicapem
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_09_Činnost litosféry na Zemi Autor: Mgr. Milan Javůrek
Techniky práce s mentálně postiženými
ZEMĚPIS - SVĚT Severní Amerika
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
Kvalitní řízení vede k úspěchu
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Úvod do tvorby srozumitelného textu
WORD Číslování stránek
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_14_IMPRESIONISMUS Název materiálu:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
SOFTWARE OSOBNÍHO POČÍTAČE
Příspěvek na konferenci
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Pedagogická psychologie
Český ráj poznávání přírodního bohatství země
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DRUHY_CAR Název materiálu: Druhy čar
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Informační gramotnost
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Výsledky průzkumu HK ČR k čerpání a využívání OP PIK 2014 – 2020
1. Obecná problematika tvorby ŠVP
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
Zlata Houšková, Vít Richter
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
WORD Tabulky - ohraničení
Digitální gramotnost Informatické myšlení
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
FINANČNÍ GRAMOTNOST Osobní rozpočet
Hroznatova akademie 11. října 2018
Akční plán - plánované společné aktivity
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_15_GEOMETRICKA_TELESA Název materiálu:
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

5. Klíčové kompetence a základní dovednosti

Stanoviska sociálních partnerů

5.2 Identifikace klíčových kompetencí a základních dovedností

Předmětové klíčové kompetence KOMUNIKACI V MATEŘSKÉM JAZYCE Tyto kompetence představují schopnost vyjádřit a interpretovat myšlenky, pocity a informace v ústní i psané podobě a zapojit se do komunikace v různých sociálních kontextech – v práci, doma i při volnočasových aktivitách. KOMUNIKACI V CIZÍM JAZYCE Tyto kompetence zahrnují stejné oblasti (produktivní i receptivní dovednosti v psané i mluvené podobě) jako komunikace v mateřském jazyce. Úroveň osvojení cizího jazyka ovšem nemusí být shodná s jazykem mateřským a pro různé cizí jazyky se liší. MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI A KE KOMPETENCÍM V OBLASTI PŘÍRODNÍCH VĚD A TECHNOLOGIÍ Matematická gramotnost představuje schopnost písemně i z hlavy sčítat, odečítat, násobit a dělit a užívat tyto operace k řešení problémů v každodenním životě. Důraz je kladen spíše na proces řešení problémů než na samotný výsledek, na prováděnou činnost spíše než na žákovy znalosti. V přírodních vědách se jedná o znalosti a metodologie, které lze použít k vysvětlení jevů v okolním světě. Technologie představuje aplikaci znalostí jako prostředek, kterým člověk ovlivňuje prostředí, v němž žije. INFORMAČNÍM A KOMUNIKAČNÍM TECHNOLOGIÍM Jedná se o schopnost používat multimediální technologie a využívat je k vyhledávání, ukládání, vytváření, prezentování, třídění a k výměně informací.

Nad-předmětové klíčové kompetence

Konec prezentace Děkuji za pozornost