PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_MARKETINGOVÝ.
Click Fraud & Web Analytics
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
… do Česka přišel crowdfunding. Jak to začalo… „Máme s klukama kapelu, nemůžeš se zeptat ňákejch firem, jestli by nám nedali peníze? Dáme.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Tribuna českého obchodu TZB
Název společnosti Produkty a služby
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Vysoká škola technická a ekonomická
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Zavádění nových produktů na trh B2B
Jak na PR (absolutní základ)
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
WORKSHOP Metody práce s informacemi v online prostředí
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist

10 NEJVĚTŠÍCH omylů B2B firem v PPC První SOVA B2B Marketing & Sales konference

# 1 PPC reklama NENÍ pro B2B trh První SOVA B2B Marketing & Sales konference

Nevidíte výsledky okamžitě? DELŠÍ ROZHODOVACÍ PROCES, VYSOKÁ KONKURENCE, ALE VĚTŠINOU I TRŽBY/MARŽE. Kdo je Vaše je cílová skupina? NEJDE VŽDY JEN O NÁKUPČÍHO, KTERÝ HLEDÁ KONKRÉTNÍ ZBOŽÍ. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?

# 2 Naši zákazníci na internetu nehledají První SOVA B2B Marketing & Sales konference

A co když zrovna nehledají produkty ? HLEDÁME V RŮZNÝCH FÁZÍCH NÁKUPNÍHO PROCESU. A co když už Vás našli, ale jen nedokončili finální krok? POTENCIÁLNÍ ZÁKAZNÍK JE I TEN, KTERÝ UŽ NÁŠ WEB NAVŠTÍVIL. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?

# 3 Nemáme e-shop – nedokážeme měřit návratnost investic První SOVA B2B Marketing & Sales konference

Opravdu se jedná o omezení na straně trhu, nebo jen Vaší firmy? VÍTE, JAKOU HODNOTU PRO VÁS MÁ NOVÝ NÁVŠTĚVNÍK NA WEBU? První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?

# 4 Nemáme na webu žádný formulář, nemůžeme měřit výkon První SOVA B2B Marketing & Sales konference

A máte na webu aspoň firemní telefonní číslo? MĚŘTE KONVERZE Z VOLÁNÍ DÍKY ČÍSLŮM PRO PŘESMĚROVÁNÍ GOOGLE. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?

ROZŠÍŘENÍ O VOLÁNÍ REKLAMA VOLÁNÍ

# 5 Je efektivnější poslat , než ukázat reklamní banner První SOVA B2B Marketing & Sales konference

A co takhle reklama přímo v u? GMAIL ZOBRAZUJE REKLAMY V ZÁLOŽCE PROMO AKCE, .CZ PAK PO PRAVÉ STRANĚ Ů. A co takhle oslovit Vaše ingové zákazníky jinak než běžnou zprávou? NAHRAJTE G-MAILOVÉ ADRESY VAŠICH ZÁKAZNÍKŮ DO ADWORDS A OSLOVUJTE JE, KDYŽ JSOU ONLINE. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?

# 6 Nemůžeme být kreativní, prodáváme specifický typ zboží První SOVA B2B Marketing & Sales konference

Opravdu tkví kreativita jenom v bláznivých obrázcích a videích? VSAĎTE RADĚJI NA KREATIVNÍ CÍLENÍ, A TO NEJEN V REMARKETINGOVÝCH KAMPANÍCH. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?

# 7 Moderní formáty, jako třeba videa, pro nás nemají význam První SOVA B2B Marketing & Sales konference

Co všechno dokážete říct videem? BUĎTE NEJEN KREATIVNÍ, ALE I NÁPOMOCNÍ. Jenže co když nechci „jen“ budovat image a pomáhat, ale i prodávat? INTERAKTIVNÍ REKLAMY PLNÍ DOBŘE OBA CÍLE – IMAGE I VÝKON. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?

REKLAMA IN-STREAM CÍLENÁ NA TÉMATA – – B2B POPRVÉ V BRNĚ!

První SOVA B2B Marketing & Sales konference

# 7 Reklama na sociálních sítích? Ale prosím Vás… První SOVA B2B Marketing & Sales konference

Opravdu je produkt pro B2B trh na sociální síti tak velkým handicapem? SOCIÁLNÍ SÍTĚ JSOU O LIDECH, NE PŘÍMO O PRODUKTECH. Mohu oslovit své současné zákazníky či získat nové kontakty na soc. sítích? VYZKOUŠEJTE REMARKETING ČI NOVÝ ÚČEL KAMPANĚ NA FB PRO GENEROVÁNÍ LEADŮ. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?

# 8 Máme dobré SEO, na co pak PPC? První SOVA B2B Marketing & Sales konference

Dokážou se 100% zastoupit? JDE O DVA ODLIŠNÉ NÁSTROJE, KTERÉ SE SKVĚLE DOPLŇUJÍ, NIKOLI VŠAK NAHRAZUJÍ. Co když máte dobré SEO, ale Vaše konkurence je díky PPC pořád výš? VE VYHLEDÁVÁNÍ MŮŽETE CÍLIT I NA KLÍČOVÁ SLOVA SPOJENÁ SE ZNAČKOU KONKURENCE. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?

# 9 PPC reklama v B2B nedokáže zastoupit obchoďáka První SOVA B2B Marketing & Sales konference

A co když se propojí s dalšími nástroji? DO GOOGLE ANALYTICS ČI ADWORDS DOKÁŽETE NAIMPORTOVAT SPOUSTU UŽITEČNÝCH DAT, KTERÁ PAK SKVĚLE ZUŽITKUJETE I V PPC REKLAMĚ. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?

# 10 PPC nepřinesla výsledky, takže jsme jen zbytečně vyhodili peníze První SOVA B2B Marketing & Sales konference

A co všechno jste při tom zjistili? I Z NEÚSPĚŠNÝCH KAMPANÍ SE MŮŽETE POUČIT A VYUŽÍT DATA V DALŠÍCH OBLASTECH BUSINESSU. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?

10 užitečných tipů pro PPC v B2B 1)PPC reklama se v B2B chová jinak než v B2C, neznamená to však, že méně efektivně. 2)PPC reklama není jen ve vyhledávání, a nejsou to vždy nákupčí, na které cílíme. 3)To, že nemáme e-shop, neznamená, že nejsme schopni vyhodnotit efektivnost PPC reklamy. 4)PPC reklama dokáže měřit návratnost investic nejen z formulářů na webu, ale i z hovorů. 5)Propojením PPC reklamy s ingovou kampaní můžete výkon ještě zvýšit. První SOVA B2B Marketing & Sales konference

6) Kreativita nespočívá vždy jen v grafice a copywritingu, záleží i na způsobech cílení. 7)Nevyhýbejte se sociálním sítím, leckdy Vás svým výkonem překvapí. 8)Nevnímejte SEO a PPC jako substituty, nahlížejte na ně jako na komplementy. 9)Propojením PPC systému s ostatními nástroji a daty získáte vhodné publikum pro kampaně. 10) Poučte se z chyb a inspirujte se výsledky. PPC reklama Vám může pomoci v mnoha ohledech. První SOVA B2B Marketing & Sales konference

Nebojte se zažitých bariér, hledejte nové příležitosti. První SOVA B2B Marketing & Sales konference Ing. Jana ŽUJOVÁ LinkedIn: in/janazujova