MGR. Rostislav Harenčák 21.4.2011. Interaktivní tabule přinášejí do výuky díky své dostupnosti moderní didaktickou pomůcku, která může efektivněji zapojit.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Advertisements

Podpora studentů s SPU na MU
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Projekt EU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 02 ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK.
Multimediální pomůcka k výuce didaktické techniky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA PŘI SANATORIU EDEL ZLATÉ HORY
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Paměti – dělení podle technologie 1 Ročník:3.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Problémy spojené se zaváděním CLIL do škol:
na interaktivní tabuli
Digitální učební materiál
Tomáš Dupal Lukáš Toman Garant: Marcela Fejtová Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Paměti – dělení podle činnosti paměťové buňky.
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
Olympiáda techniky Plzeň 2011
Elektrotechnika Automatizační technika
Prostředí pro tvorbu strukturovaných učebních textů Ing. Jiří Přibil Fakulta managementu VŠE Rozvojový grant Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Nová dimenze Vaší archivace Nová dimenze Vaší archivace.
Co je interaktivní tabule?
Figurální malba pomocí projekce
Ústav technických zařízení budov MĚŘENÍ A REGULACE Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2003/
SMART Board - náš kamarád
INFORMATIKA 8 Úpravy pracovní plochy III2 – I8- 11.
Digitální fotoaparáty
INFORMATIKA 8 Videosekvence, webkamera III2 – I8- 20.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Paměti – úvod, základní pojmy Ročník:3. Datum.
VŠE – Fakulta podnikohospodářská Interaktivní tabule 3MA381 - Manažerská informatika 1 Praha, 29. dubna 2008 Petr Pinka.
Hlasovací systém SMART Response
Co je interaktivní tabule?
Moderní učitel.
Počítače pro handicapované
Prezentujeme výsledky projektu Výpočetní technika.
Ústav technických zařízení budov MĚŘENÍ A REGULACE Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2003/
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Montáže a opravy Tematická oblast:Montáže Téma:Racionalizace montáže Ročník:2. Datum vytvoření:leden.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Statické paměti RWM – RAM 1. část Ročník:3. Datum.
Bezbariérové mapy ZČU bezbariérově pomocí SVG?
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Statické paměti RWM – RAM 2. část Ročník:3. Datum.
INFORMATIKA 8 Multifunkční zařízení III2 – I8- 06.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Technologie interaktivní tabule
Základní škola, Březinská 1702, Vlašim
Vyučovací formy-výuka v bloku
EU peníze školám Zasíťování školy Rekonstrukce podlahy v tělocvičně Arboretum – Přírodní učebna Odborná pracovna humanitních předmětů Dokončení výměny.
Prezentaci vytvořila : Veronika Jusková Nikola Chylková Alena Bujnochová Martin Kašpárek 1b.
SIPVZ 0281P2005 Výuka studentů v odborných předmětech pomocí prezentačních, grafických a databázových programů zpracovatel: ing. Svobodová Jana Quitta.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Projektor Číslo DUM: III/2/VT/2/1/12 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Příčiny neúspěchu žáků Jana Míková. John Holt: „Proč děti neprospívají“ John Holt: „Proč děti neprospívají“ Bojí se, nudí a jsou zmatené Bojí se, nudí.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
ICT ve výuce přírodopisu a biologie.  Školení proběhne v termínu od do pokud se přihlásí alespoň 10 zájemců.  Školení bude probíhat.
Informatika – Prezentace informací. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Prezentace informací.
Výstupní zařízení počítače - skener
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Prezentace informací
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Monitor
Tisk fotografií v Adobe Lightroom
Tisk fotografií v Adobe Lightroom
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Moderní didaktické technologie a zdroje informací
VY_32_INOVACE_101_Fyzika_baterie
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
SOŠ a SOU Centrum odborného vzdělávání Libereckého kraje pro oblast služeb Projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Export fotografií v Adobe Lightroom
Transkript prezentace:

MGR. Rostislav Harenčák

Interaktivní tabule přinášejí do výuky díky své dostupnosti moderní didaktickou pomůcku, která může efektivněji zapojit do procesu učení zrak a sluch. Může zvýšit pozornost i motivaci ve výuce. Jak bude skutečně využita a jak výuku zefektivní závisí především na přístupu vyučujícího.

cílem výrobců interaktivní techniky je umožnit maximální možnou míru názornosti zobrazovaného obsah.

Je speciální aktivní plocha (elektronické zařízení). Pomocí senzorů (kapacitní, indukční, odporové aj.), které jsou rozmístěné v jedné z vrstev tabule po celé aktivní ploše, snímá pohyb speciálního pera.

Princip Interaktivní tabuledata z tabule výsledná obrazová data spec. pero dataprojektor promítaný obraz

Technologie Smart Board ( ) Activ Board ( ) Inter Write ( )

Interaktivní tabule Smart BoardInteraktivní tabule Activ Board

Je speciální elektronické zařízení, které spojuje funkci běžného dataprojektoru a funkci elektronického snímacího zařízení pera do jednoho zařízení.

Princip běžná jakákoliv tabule (nebo plocha) výsledná obrazová data data ze snímače data z pera dataprojektor promítaný obraz

Interaktivní dataprojektor EPSON Interaktivní dataprojektor BENQ Interaktivní dataprojektor ACERInteraktivní dataprojektor DELL

Ani interaktivní tabule, ani interaktivní dataprojektor

Nevhodné umístění (místo v učebně, učebna) Negativní vztah, strach z používání, neochota Nedostatečné zaškolení Nechuť vytvářet nové výukové materiály Tabule pouze k projekci z dataprojektoru

Aktivní ovládání tabule žáky Příprava s interaktivními prvky Nasazení ve frekventovaných učebnách Aktivní spolupráce s jinými školami stejných systémů (např. hotové materiály) Využití pro všechny věkové skupiny, všechny předmětu Využití i pro žáky i se specifickými poruchami

Obsah Vaší přípravy je přímo závislý na: Vlastní schopnosti a cílevědomosti vytvořit celou novou přípravu Ovládání specifického software Využití šablon nebo hotových příprav Využití galerie obrázků, animací, zvuků apod.

Tabule Active board používají ACTIV STUDIO (*.flipchart, *.flp) Tabule Smart board používají SMART NOTEBOOK (*.notebook, *.ntb) Tabule InterWrite board používají Interwrite Workspace (*.gwb)