Reklama efektivně Případové studie AdMarket.cz AdMarket.cz je součástí skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. prodávající online reklamu na partnerských serverech,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
Advertisements

Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Senioři a sociální sítě. Kolik je ale na sociální síti vlastně českých seniorů? Je to asi 5% z 3,5 mil.
Mobilní regály Sestava policových regálů, která je umístěna na pohyblivých podvozcích. Použití pojízdných regálových systémů značně zvyšuje skladovou.
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R12_ Měřítko TEMA: Matematika 7. ročník.
PSYCHOLOGIE PRODEJE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Vydělávej peníze on-line prostřednictvím investice do reklamních bannerů!  KAŽDÝ PÁTEK VÝPLATY - VÝBĚR OD 20 EURO !  ZISKY + REFERÁL PROVIZE + ZHODNOCENÍ.
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Jednoduchá HTML stránka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastTvorba WWW stránky v HTML Datum vytvoření2013.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
ČISTÉ BOTY NA KAŽDÉM KROKU HEUTE CZ, s.r.o.. O nás Co nabízíme Program SHINE & GO Naše zařízení.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Projekt „Systém podpory prevence vybraných nádorových onemocnění v ČR - Screeningové programy“ Financováno z Integračního operačního programu (IOP) ( )
Plánování včera, dnes a zítra…
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Mgr. Milan Pechal, Ing. Zdeněk Hlavačka
Worklife Balance ve společnosti HEINEKEN Česká republika
Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií ŽP 100 mil. Kč na vozidla s alternativním pohonem pro obce a kraje + Memorandum o spolupráci Mgr.
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Demoverze QI Informace pro partnery DCC
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Papírové tašky na zakázku
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Seminář pro příjemce OPVK
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
Základní informace o poskytovateli
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Jana Kadlecová Název materiálu:
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_18_M9_Hanak TÉMA: Finanční matematika
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Rešerše.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Workshop 2, Možnosti spolupráce škol a firem 2018 – 2019,
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Vliv reklamy na společnost
Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor: PaedDr. Jan Havlík Název:
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
Obec Pstruží pro občany
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
E-SHOP: Uživatelská příručka
Joomla! - dynamický web Zdeněk Beneš
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Prodeji produktu nebo služby
Logistický systém ve společnosti Těžké strojírenství Plzeň a.s.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Střední škola obchodně technická s. r. o.
prezentace informačního systému
Šablony I a jejich realizace
Zpracování oděvního návrhu na formát A1
Předběžné datum nástupu:
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
NABÍDKA ŠKOLENÍ CE 2017 / 18 Q2.
Transkript prezentace:

Reklama efektivně Případové studie AdMarket.cz AdMarket.cz je součástí skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. prodávající online reklamu na partnerských serverech, webech a portálech, které měsíčně navštěvuje více než 3 miliony reálných uživatelů. Pomáhá svým partnerům a klientům zvyšovat efektivitu reklamních kampaní, a tím i jejich obchodní výsledky. Historie AdMarket.cz> AdMarket původně vznikl jako projekt společnosti Miton CZ pro podporu prodeje reklamy na jejích mediálních projektech. Na podzim 2009 se AdMarket osamostatnil do vlastní obchodní společnosti AdMarket.cz a.s., která nyní nabízí možnosti umístění reklamy na širokém spektru online portálů, jejichž počet se neustále rozšiřuje. Od konce roku 2010 začala probíhat jednání o připojení společnosti AdMarket.cz do skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. K tomu došlu v srpnu Proč zvolit AdMarket.cz? Jsme zkušený kolektiv, jehož kvalita je prověřena mnoha projekty. Nabízíme precizní zpracování kampaně od vytvoření projektu po úspěšnou realizaci. Individuálně přistupujeme ke každému klientovi, a tím jsme schopni vytvořit řešení ušité klientovi na míru jeho požadavkům. Pevně doufáme, že si z naší bohaté nabídky vyberete a rozhodnete se stát naším spokojeným klientem. S čím Vám můžeme pomoci? Našim klientům dokážeme pomoci s řešením komunikace na internetu. Umíme realizovat kampaň nejen na našich a partnerských portálech, ale v rámci spolupráce dokážeme nakoupit i jiná média, kde díky bohatým zkušenostem a objemům disponujeme silnou pozicí. Pro Vás to pak znamená, že u nás dostanete všechny slevy a bonusy a přidáte se tak k uskupení, které má silnější vyjednávací pozici, nepřijdete o individuální péči a zároveň získáte vyšší slevy. Tel.: Kontakt

Kampaň využila velmi silný slevový argument, který znásobilo použití jednoduché grafiky na bannerovém formátu megaboard. Během 14 dní dokázala vygenerovat návštěv cílové stránky. Kampaň byla zacílena na balíček portálů pro ženy, které má ve svém portfoliu AdMarket.cz, a zároveň byla umístěna na srovnávače a nákupní rádce. Zajímavým číslem kampaně bylo, že na kampaň reagovalo 1,1% uživatelů, kteří danou reklamu shlédli. Kampaň tak ukázala sílu balíčku zaměřeného na ženy a nákupní rádce portfolia, které má AdMarket.cz. Dárkový speciál na portálu Heureka.cz agreguje zajímavé nabídky, a přináší tak uživatelům možnost snadného výběru vánočního dárku. Již loni dokázal portál vygenerovat řadu úspěšných prodejů. Příkladem je eshop Obrazynamiru.cz, kterému loni speciál zafungoval velmi dobře a přivedl mu více jak návštěvníků. Samotnou efektivitu pak dokazuje fakt, že letos už ve speciálu inzeruje, a to dokonce speciálním formátem. Zapojte se i Vy se svými produkty a zpříjemněte uživatelům Heureky vánoční nákupy! Společnost Datart komunikuje nabídku své herní konzole bannerem umístěným u herních konzolí. Logické, že? Kde komunikujete své zboží Vy? Probíhající kampaň dosahuje zajímavých výsledků, kdy ukazatel CTR se pohybuje mezi 0,7 – 1%. Výhodou takto cílené reklamy na portálu Heureka.cz jsou pak i samotní uživatelé, kteří mají zájem zboží skutečně nakoupit. Od Q bude toto standardem pro připravované Product Ads. Plánujete si také vyzkoušet možnosti našeho portfolia přímo pro Váš eshop? Pro Vás, nové klienty, máme předčasný vánoční dárek, který Vám zaručí, že Vaše kampaň bude mít 2-násobně lepší výsledek. Stačí se s námi jen během následujících 14 dní spojit a prokázat se tímto letáčkem. To, co objednáte, Vám zdvojnásobíme. Kontaktujte nás na Přesné cílení a herní konzoleVýprodej skladů Dárkový speciál Zapojené portály: Heureka.cz, Vareni.cz, Zdrave.cz, Svatba.cz, Hafici.cz, Miciny.cz, Konicci.cz, Srovnanicen.cz, Nejlepsiceny.cz, Seznamzbozi.cz Zapojené portály: Heureka.cz 1+1 pro úspěšné Vánoce