Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F7 - 7 Datum ověření ve výuce:26. 10. 2010 Téma: Vzájemné silové působení Tématický okruh: Síla Vzdělávací obor: Fyzika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzájemné působení těles - síla
Advertisements

Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Duben 2012
VZÁJEMNÉ PŮSOBENÍ TĚLES. SÍLA
Název materiálu: SÍLA – výklad učiva. Název dle číselného rozsahu: VY_32_INOVACE_201. Autor materiálu: Mgr. Bronislav Budík. Zařazení materiálu: o Vzdělávací.
Název materiálu: ELEKTRICKÉ POLE – výklad učiva.
Úvodní hlavička Doplň číslo lab. práce. Úvodní hlavička Doplň číslo lab. práce.
Název šablony: Inovace ve fyzice52/F13/ ,Slabá Janoutová Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Název výukového materiálu: Síla Autor: Bc. Jana Slabá.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Název šablony: Inovace ve fyzice52/F19/ ,Slabá Janoutová Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Název výukového materiálu: Magnetismus Autor: Bc. Jana.
Vzájemné působení těles. Síla
Vzájemné působení těles
Elektrické vlastnosti látek
Síla. Měření síly. Gravitační síla.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhSíly a jejich.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 3 Datum ověření ve výuce: Téma: Výživa půdy - kompost Tématický okruh: Půda Vzdělávací obor: Pěstitelství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Otáčivé účinky síly Tématický okruh: Účinky síly Vzdělávací obor:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Polní plodiny – charakteristika, dělení Tématický okruh: Polní plodiny.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Hustota látky Tématický okruh: Hustota Vzdělávací obor: Fyzika Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Bonsaje - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO6 - 2 Datum ověření ve výuce: Téma: Cyklus přírody - kalendář Tématický okruh: Člověk v rytmu času Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F6 - 8 Datum ověření ve výuce: Téma: Elektrování při vzájemném dotyku Tématický okruh: Elektrické vlastnosti.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Rovnováha dvou sil Tématický okruh: Síla Vzdělávací obor: Fyzika.
E LEKTRICKÉ POLE Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO Datum ověření ve výuce: Téma: Evropská unie Tématický okruh: Nadnárodní společenství Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Příprava pozemků – mechanizace v zemědělství Tématický okruh: Jarní.
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Siločáry elektrického pole
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
SÍLA A JEJÍ MĚŘENÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VZÁJEMNÉ PŮSOBENÍ TĚLES. SÍLA
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
HYDROSTATICKÝ TLAK Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_17_29.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Zákon akce a reakce. Zákon akce a reakce ? Umíš odpovědět Najdeš příklady vzájemného působení těles Co cítíš při stlačení míče Dovedeš vysvětlit pohyb.
Zákon akce a reakce. Zákon akce a reakce ? Umíš odpovědět Najdeš příklady vzájemného působení těles Co cítíš při stlačení míče Dovedeš vysvětlit pohyb.
Elektrování těles při vzájemném dotyku
MAGNETY Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_10_29.
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
NEWTONOVY ZÁKONY Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_20_29.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Druhy sil VY_32_INOVACE_15_Druhy sil Autor: Pavlína Čermáková
Transkript prezentace:

Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F7 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Vzájemné silové působení Tématický okruh: Síla Vzdělávací obor: Fyzika Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Ročník: sedmý Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/

ANOTACE Digitální výukový materiál VZÁJEMNÉ SILOVÉ PŮSOBENÍ je kombinací výkladové hodiny a procvičování. Výklad je doplněn obrázky z internetu týkající se daného tématu. Do textu jsou vloženy úkoly pro žáky. Interaktivní cvičení v závěru opakuje probrané učivo. Výukový materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Práce je určena na interaktivní tabuli SMART Notebook. Metodické pokyny jsou u každého cvičení.

Zpracovala: Mgr. Jitka Hříbková, ZŠ Dyjákovice

Plechovka v ledni č ce P ů sobení v dotyku Statické p ů sobení

Pilot vzhledem k Zemi P ů sobení na dálku Dynamické p ů sobení

P ů sobení v dotyku Mí č ek a tenisová pálka Dynamické p ů sobení

Obrázek na magnetické tabuli P ů sobení na dálku Statické p ů sobení

Doplň do tabulky, zda je vzájemné působení těles statické nebo dynamické, a zda na sebe tělesa působí v dotyku nebo na dálku: Vzájemně působící tělesa statické (S) nebo dynamické (D) v dotyku (DO) nebo na dálku (DÁ) voda v rybníku a loďka plující po hladině magnetická tabule a magnet, který na ní přidržuje čtvrtku zelektrovaná polystyrénová deska a nabitá prachová částice letící poblíž desky tenistka odpalující míček a míček

Doplň do tabulky, zda je vzájemné působení těles statické nebo dynamické, a zda na sebe tělesa působí v dotyku nebo na dálku: Vzájemně působící tělesa statické (S) nebo dynamické (D) v dotyku (DO) nebo na dálku (DÁ) voda v rybníku a loďka plující po hladině D magnetická tabule a magnet, který na ní přidržuje čtvrtku zelektrovaná polystyrénová deska a nabitá prachová částice letící poblíž desky tenistka odpalující míček a míček

Doplň do tabulky, zda je vzájemné působení těles statické nebo dynamické, a zda na sebe tělesa působí v dotyku nebo na dálku : Vzájemně působící tělesa statické (S) nebo dynamické (D) v dotyku (DO) nebo na dálku (DÁ) voda v rybníku a loďka plující po hladině DDO magnetická tabule a magnet, který na ní přidržuje čtvrtku zelektrovaná polystyrénová deska a nabitá prachová částice letící poblíž desky tenistka odpalující míček a míček

Doplň do tabulky, zda je vzájemné působení těles statické nebo dynamické, a zda na sebe tělesa působí v dotyku nebo na dálku: Vzájemně působící tělesa statické (S) nebo dynamické (D) v dotyku (DO) nebo na dálku (DÁ) voda v rybníku a loďka plující po hladině DDO magnetická tabule a magnet, který na ní přidržuje čtvrtku S zelektrovaná polystyrénová deska a nabitá prachová částice letící poblíž desky tenistka odpalující míček a míček

Doplň do tabulky, zda je vzájemné působení těles statické nebo dynamické, a zda na sebe tělesa působí v dotyku nebo na dálku: Vzájemně působící tělesa statické (S) nebo dynamické (D) v dotyku (DO) nebo na dálku (DÁ) voda v rybníku a loďka plující po hladině DDO magnetická tabule a magnet, který na ní přidržuje čtvrtku SDÁ zelektrovaná polystyrénová deska a nabitá prachová částice letící poblíž desky tenistka odpalující míček a míček

Doplň do tabulky, zda je vzájemné působení těles statické nebo dynamické, a zda na sebe tělesa působí v dotyku nebo na dálku: Vzájemně působící tělesa statické (S) nebo dynamické (D) v dotyku (DO) nebo na dálku (DÁ) voda v rybníku a loďka plující po hladině DDO magnetická tabule a magnet, který na ní přidržuje čtvrtku SDÁ zelektrovaná polystyrénová deska a nabitá prachová částice letící poblíž desky D tenistka odpalující míček a míček

Doplň do tabulky, zda je vzájemné působení těles statické nebo dynamické, a zda na sebe tělesa působí v dotyku nebo na dálku: Vzájemně působící tělesa statické (S) nebo dynamické (D) v dotyku (DO) nebo na dálku (DÁ) voda v rybníku a loďka plující po hladině DDO magnetická tabule a magnet, který na ní přidržuje čtvrtku SDÁ zelektrovaná polystyrénová deska a nabitá prachová částice letící poblíž desky DDÁ tenistka odpalující míček a míček

Doplň do tabulky, zda je vzájemné působení těles statické nebo dynamické, a zda na sebe tělesa působí v dotyku nebo na dálku: Vzájemně působící tělesa statické (S) nebo dynamické (D) v dotyku (DO) nebo na dálku (DÁ) voda v rybníku a loďka plující po hladině DDO magnetická tabule a magnet, který na ní přidržuje čtvrtku SDÁ zelektrovaná polystyrénová deska a nabitá prachová částice letící poblíž desky DDÁ tenistka odpalující míček a míček D

Doplň do tabulky, zda je vzájemné působení těles statické nebo dynamické, a zda na sebe tělesa působí v dotyku nebo na dálku: Vzájemně působící tělesa statické (S) nebo dynamické (D) v dotyku (DO) nebo na dálku (DÁ) voda v rybníku a loďka plující po hladině DDO magnetická tabule a magnet, který na ní přidržuje čtvrtku SDÁ zelektrovaná polystyrénová deska a nabitá prachová částice letící poblíž desky DDÁ tenistka odpalující míček a míček DDO

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí Výsadkář a Země Učebnice na lavici a lavice Magnet a železná sponka na něm visící Sumec polykající žábu a žába

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí S Výsadkář a Země Učebnice na lavici a lavice Magnet a železná sponka na něm visící Sumec polykající žábu a žába

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí SDO Výsadkář a Země Učebnice na lavici a lavice Magnet a železná sponka na něm visící Sumec polykající žábu a žába

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí SDO Výsadkář a Země D Učebnice na lavici a lavice Magnet a železná sponka na něm visící Sumec polykající žábu a žába

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí SDO Výsadkář a Země DDÁ Učebnice na lavici a lavice Magnet a železná sponka na něm visící Sumec polykající žábu a žába

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí SDO Výsadkář a Země DDÁ Učebnice na lavici a lavice S Magnet a železná sponka na něm visící Sumec polykající žábu a žába

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí SDO Výsadkář a Země DDÁ Učebnice na lavici a lavice SDO Magnet a železná sponka na něm visící Sumec polykající žábu a žába

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí SDO Výsadkář a Země DDÁ Učebnice na lavici a lavice SDO Magnet a železná sponka na něm visící S Sumec polykající žábu a žába

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí SDO Výsadkář a Země DDÁ Učebnice na lavici a lavice SDO Magnet a železná sponka na něm visící SDO Sumec polykající žábu a žába

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí SDO Výsadkář a Země DDÁ Učebnice na lavici a lavice SDO Magnet a železná sponka na něm visící SDO Sumec polykající žábu a žába D

Skoba ve zdi a obraz, který na ní visí SDO Výsadkář a Země DDÁ Učebnice na lavici a lavice SDO Magnet a železná sponka na něm visící SDO Sumec polykající žábu a žába DDO

ZDROJE  Rauner, K. a kol., Fyzika 7, Fraus, 2004  Rauner, K. a kol., Fyzika 7 - PS, Fraus, 2004   novy-vzhled.jpg novy-vzhled.jpg  JPG JPG  20drevo/OBR410.jpg 20drevo/OBR410.jpg